Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvät rintaliivit pienirintaiselle?

Vierailija
17.08.2017 |

Haluaisin ostaa hyvät ja laadukkaat liivit, jotka olisivat mukavat päällä. Mistä olette löytäneet hyviä liivejä? Onko erikoisliikkeissä sopivasti vaihtoehtoja pienirintaiselle (60B) vai joutuuko lähtemään tyhjin käsin? Vinkkejä! :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin kleinillä on ainakin pieniä kokoja. Netistä olen ostanut monet esim zalandosta. Hinnakkaita toki on mutta kokoja löytyy.. monissa liikkeissä myydään myös.

Vierailija
2/42 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti :) onko muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aa-kuppi ja ostan rintsikkani H&M:stä kokoa 34 ja Cubukselta kokoa xs-s. Eipä sulla mun mielestä mitkään pienet tissit ole kun b-kuppia olet :< T. kateellinen

Vierailija
4/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aa-kuppi ja ostan rintsikkani H&M:stä kokoa 34 ja Cubukselta kokoa xs-s. Eipä sulla mun mielestä mitkään pienet tissit ole kun b-kuppia olet :< T. kateellinen

B-kuppi on kyllä aika olemattoman pieni 60-ympäryksellä.

Vierailija
5/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko edes tissiliivejä?

Aika pieni olet 60cm ympärysmitalla,ei B kuppi kyllä pieni ole.

Vierailija
6/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miksi ylipäätään tarvitset liivejä? Olen itse jo vuosia sitten siirtynyt käyttämään pelkkiä tiukkoja alustoppeja liivien sijaan. Huomattavasti mukavammat päällä, antaa tarvittavasti (hieman) tukea, ja ei näy nännit päällyspaidan läpi. Ja toki lämmittää paremmin kuin liivit, Suomessa nyt kuitenkin on vähintään 10kk vuodesta kylmä.

Vierailija
7/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi ylipäätään tarvitset liivejä? Olen itse jo vuosia sitten siirtynyt käyttämään pelkkiä tiukkoja alustoppeja liivien sijaan. Huomattavasti mukavammat päällä, antaa tarvittavasti (hieman) tukea, ja ei näy nännit päällyspaidan läpi. Ja toki lämmittää paremmin kuin liivit, Suomessa nyt kuitenkin on vähintään 10kk vuodesta kylmä.

Näin teen itsekkin, paljon mukavammat päällä kuin puristavat liivit. Ainut mikä välillä on hankalaa, kun pitää käydä hierojalla. No ne haluaa liivit pois tieltä, tästä syystä pidän kaapissa yksiä takaa aukaistavia liivejä. Muuten en niitä käytä kun ovat todella epämukavat päällä, kun tottunut olemaan ilman liivejä. Onneks ei oo isoja rintoja...

Vierailija
8/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teen itsekkin, paljon mukavammat päällä kuin puristavat liivit. Ainut mikä välillä on hankalaa, kun pitää käydä hierojalla. No ne haluaa liivit pois tieltä, tästä syystä pidän kaapissa yksiä takaa aukaistavia liivejä. Muuten en niitä käytä kun ovat todella epämukavat päällä, kun tottunut olemaan ilman liivejä. Onneks ei oo isoja rintoja...

Minä olen kyllä ihan suosiolla ilman liivejä hierojalla, mahallaanhan siinä maataan ja jos pitää kääntyä selälleen, on pyyhe suojana :D. 

Vierailija
9/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä ihan suosiolla ilman liivejä hierojalla, mahallaanhan siinä maataan ja jos pitää kääntyä selälleen, on pyyhe suojana :D. 

Minun hieroja 25v nuori mies, itse olen melkein 40v. En oikein ilkeä ilman liivejä olla, mutta hieroja on niin hyvä etten vaihtaa viiti.

Vierailija
10/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia te pienirintaiset tässä asiassa, teille käy tavalliset kaarituettomat kolmiorintaliivit. Jos on vähänkään tissejä niin ei voi käyttää sellaisia ainakaan mistään perus vaatekaupoista ostettuna. t. 70D

Vierailija
11/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun hieroja 25v nuori mies, itse olen melkein 40v. En oikein ilkeä ilman liivejä olla, mutta hieroja on niin hyvä etten vaihtaa viiti.

Anteeksi kun jankkaan, mutta aidosti ihmettelen, mitä ilkeämistä on olla ilman liivejä? Eihän se liivien takaosa peitä yhtään mitään? Eli miten eroaa toisistaan "maata mahallaan ilman liivejä" ja "maata mahallaan liivit auki"? Samaa ikäluokkaa olen kanssasi ja mieshierojilla yleensä käyn... Kaikki hierojat joilla olen käynyt, poistuvat kyllä vaatteiden riisunnan ja pukemisen ajaksi huoneesta.  

Vierailija
12/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia te pienirintaiset tässä asiassa, teille käy tavalliset kaarituettomat kolmiorintaliivit. Jos on vähänkään tissejä niin ei voi käyttää sellaisia ainakaan mistään perus vaatekaupoista ostettuna. t. 70D

Osaan olla tyytyväinen olemattomista rinnoistani. Kun poika syntyi ja maitonousi rintoihin, kuppikoko suureni AA:sta D:hen, ensimmäinen ajatus oli, ei kai nämä jää näin isoiksi. Rinnat oli jatkuvasti tiellä ja nukkuessa epäkäytännölliset. En tiedä miksi joku haluaa itselleen sellaiset leikkauksella hankkia, itse en kyllä ottaisi. Onneks palautuivat entiselleen, ja ihme kyllä ihokaan ei venynyt.

Vierailija
13/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan olla tyytyväinen olemattomista rinnoistani. Kun poika syntyi ja maitonousi rintoihin, kuppikoko suureni AA:sta D:hen, ensimmäinen ajatus oli, ei kai nämä jää näin isoiksi. Rinnat oli jatkuvasti tiellä ja nukkuessa epäkäytännölliset. En tiedä miksi joku haluaa itselleen sellaiset leikkauksella hankkia, itse en kyllä ottaisi. Onneks palautuivat entiselleen, ja ihme kyllä ihokaan ei venynyt.

Aina rintaliiviostoksilla toivoisin että olisi joku AA kuppi...t.70D

Vierailija
14/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina rintaliiviostoksilla toivoisin että olisi joku AA kuppi...t.70D

Hmmm. En kyllä itse haluaisi ihan niin pieni olla

http://www.brabandproject.com/gallery/search/cup/AA

Vierailija
15/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppikoko  kertoo, että sinulla on aivan normaalikokoiset rinnat, mutta ympärysmitta 60 kertoo, että olet todella laiha. Harvalla aikuisella naisella on enää vyötärönympärys tuo 60 cm ja vyötärönhän pitäisi olla selvästi kapeampi kuin rintakehän ympärys.   

Vierailija
16/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-kuppikoko  kertoo, että sinulla on aivan normaalikokoiset rinnat, mutta ympärysmitta 60 kertoo, että olet todella laiha. Harvalla aikuisella naisella on enää vyötärönympärys tuo 60 cm ja vyötärönhän pitäisi olla selvästi kapeampi kuin rintakehän ympärys.   

Mutta siitä rintakehän ympäryksesta vähennetään jopa 10cm jotta saadaan oikea rintsikkaympärys. Kyllähän tuolla ympäryksellä todennäköisesti on aika hoikka mutta ei välttämättä mitenkään epänormaalin laiha.

Vierailija
17/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä rintakehän ympäryksesta vähennetään jopa 10cm jotta saadaan oikea rintsikkaympärys. Kyllähän tuolla ympäryksellä todennäköisesti on aika hoikka mutta ei välttämättä mitenkään epänormaalin laiha.

Ehkä jos on ylipainoinen/löysä niin näin voi olla, mutta ei hoikka/timmi ihminen voi mitään 10cm vähentää. Ne liivit kun eivät voi "upota" enää mihinkään, jos ihminen on luuta/lihasta ja nahkaa. Esim. itsellä ei mene edes kiinni 5cm pienempi ympärys vaikka kuinka venyttäisin. Vertaa siihen että kiristät vyötä tyynyn ympärille vs. kiristät vyötä kukkaruukun ympärille. 

Vierailija
18/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi pienirintainen, jolla ainakin näkyy nännit pelkällä topilla...

Vierailija
19/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään espritin liiveistä :) 70B

Vierailija
20/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos on ylipainoinen/löysä niin näin voi olla, mutta ei hoikka/timmi ihminen voi mitään 10cm vähentää. Ne liivit kun eivät voi "upota" enää mihinkään, jos ihminen on luuta/lihasta ja nahkaa. Esim. itsellä ei mene edes kiinni 5cm pienempi ympärys vaikka kuinka venyttäisin. Vertaa siihen että kiristät vyötä tyynyn ympärille vs. kiristät vyötä kukkaruukun ympärille. 

No ei mulla ole kovin paljoa löysää rintakehässä ja olen normaalipainoinen mutta rintsikkaympärys on silti 7cm pienempi kuin mittanauhalla mitattu ympärys.