Miksi mies tekee näin?
Mä oon nyt muuttanut ruokailutottumuksia terveemmiksi niin hän ostaa suklaata karkkia pullaa limsaa hamppareita jne jne. Kiusantekoako?
Kommentit (5)
Ei se laihtuminen oikeesti ole kiinni siitä mitä syöt..... :DDDDD tai no joo ..... rasva on se ... ei hiilarit....
Ollut samalla mutta jotenkin tuntuu ettei kuuntele kun sanon että ei osta esim pullaa. Se kun ei jaksa koko pitkoa syödä ja sitten se jää houkuttaa. Ostas vaikka munkin itellee tms. Mies ei kuuntele. Eipä se kuuntele muutenkaan mua.
Tuo on henkistä väkivaltaa, koittaa saada sut sortumaan ettet laihtuisi ja alkaisi kiinnostaa muitakin miehiä. Jatka sinnikkäästi omalla tielläsi ja kieltäydy herkuista vaikka mies suuttuisikin. Hän siinä väärin tekee,
Vierailija kirjoitti:
Ollut samalla mutta jotenkin tuntuu ettei kuuntele kun sanon että ei osta esim pullaa. Se kun ei jaksa koko pitkoa syödä ja sitten se jää houkuttaa. Ostas vaikka munkin itellee tms. Mies ei kuuntele. Eipä se kuuntele muutenkaan mua.
Kuule ihan oma häpee jos sulla ei ole selkärankaa kieltäytyä pullasta. Tuskin mies sitä väkisin sulle suuhun tunkee.
Onko hän siis muuttanut yhtäkkiä omat tottumukset herkkuihin vai ollut samalla linjalla koko ajan?