Mielipide mitoista 163/63
Onko ylipainoinen/normaali? Olen pian 18-vuotias ja en treenaa, liikun kylläkin. Vartalomalliltani olen tiimalasi.
Kommentit (14)
Mieluummin noin ku 173/173 tai 183/83. Pyörähtelee petissä näppärämmin eri vinkkeliin.
Hyvät luvut, pidä niistä huolta. ☺
Älä mieti sitä, mitä muut ajattelevat, vaan keskity itsetuntosi parantamiseen ja elä niin, että tulet onnelliseksi.
Vinkki vastaisuuden varalle: täällä ei kannata kysellä mielipiteitä painosta ja ulkonäöstä, koska täällä pyörii katkeria ja ilkeitä ihmisiä, jotka haluavat vain loukata muita.
Et ole ihan vielä ylipainoinen mutta pituisellesi "ihannepaino" on yleensä jotain 50-57kg väliltä.
Olet normaalipainoinen. Älä kysele muiden mielipiteitä, sillä aina on joku, jolle et kelpaa. Opettele olemaan tyytyväinen itseesi ja mieti, mitä itse haluat itseltäsi ja elämältäsi.
Olet ehkä hieman pyöreä 163kg painoa ja 63 cm pitkä?
Lihava hobitti?
Kyllä noilla mitoilla saa tämän sedän syliin istua.
Noin nuoreksi olet hieman tanakan puoleinen vaikka BMI on normaalin rajoissa.
Näyttäisit varmasti sopusuhtaisemmalta treenattuna 55-58kg painoisena.
Kaikki te, jotka haukutte 17-vuotiasta: toivottavasti olette tyytyväisiä sitten, kun jo muutenkin epävarma nuori sairastuu syömishäiriöön ja pilaa sillä elämänsä. Toivon mukaan saatte aiheuttamanne paskan takaisin kolminkertaisesti.
Tiimalasi? Tuossa oli vain pituus ja paino, entä rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys?
Mene jonnekin missä on kokopeili ja katso siitä, katso oikeasti, älä poseeraa. Pelkät alusvaatteet päällä, edestä, sivusta ja takaa. Näytätkö sopusuhtaiselta?
Oletko terve ja jaksava?
Olen sinua 30 v. vanhempi, 12 cm pidempi ja painan siinä 3-5 kg enemmän kuin sinä (vähän vuodenajasta riippuen). En menisi antamillasi tiedoilla, enkä varmaan muutenkaan, sanomaan painostasi yhtään mitään, koska se on sinun asiasi. Sinä katsot itseäsi, sinä päätät mitä teet tai jätät tekemättä.
Mä olen saman pituinen ja painoinen, mitat 95-80-95. Suora, vähän treenattu ja sopusuhtainen. En ylipainoinen, mulla sen raja on 65 kg471
olet sopiva