Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolut torr

Vierailija
17.08.2017 |

Moi! Oon 14-vuotias tyttö ja en tienny muutakaan paikkaa kysyy tätä juttua joten kysyn sen täällä. Oon siis huomenna käymässä apteekissa koulun jälkeen ostamassa tota torria kun vaivana on liikahikoilu. Hikoilen siis kuin joku sieni, ei tarvii muuta tehdä kuin vain olla ja kainaloiden kohdalla on jo märät läntit. Alkaa oleen jo tosi ahdistavaa ja ärsyttävää kun aamulla pitää vaatehuoneessa miettiä "jaahas mitäs sitä tänää sitte pistäis ettei ihan hirveitä länttejä näy". Mut tosiaan haluisin et kertoisitte vähän kokemuksia tosta torrista ja myös jotakin vinkkejä ym. ja haluun vielä sanoa, että oon käyttäny sitä rexonan maximum protectionia mut ei toiminu yhtää ja tripledrytä en aatellu kokeilla koska oon kuullu et torri on tehokkaampaa ja sitä tehokkuutta mä tässä tarvitsisin. Mul on myös pari muuta kysymystä.
1. Onko torri oikeasti tehokasta
2. Voiko näin nuori käydä ostamassa ilman vanhempia/vanhempien lupaa torria apteekista?
3. Kuinka kauan suurinpiirtein kestää että torrin vaikutus alkaa
Ja mua jännittää tosi paljon huomenna mennä ostaa se koska pelkään et ne jotenki ns tuomitsee/kattoo vähä sillee et tietääks toi lapsi mitä se on ostamas ym. Nii haluisittekste kertoo jotai vinkkei siihe et miten se helpottais??

Kiitos jo etukäteen <3

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torr on tehokasta, se saattaa myös ärsyttää ihoa, koska on niin voimakasta. Mutta älä stressaa etukäteen, noudatat pakkauksen ohjeita, ja jos tuntuu siltä, ettei iho totu pitemmänkään käytön jälkeen, voit kokeilla sitä Triple Dryta.

Antiperspiranttien ostamiselle ei ole mitään ikärajaa, eikä apteekkihenkilökunta tuomitse sinua millään lailla. He ovat tottuneet siihen, että ihmisiä voi nolottaa asioida siellä. Heiltä voi myös kysyä neuvoja, he auttavat mielellään. Älä siis turhaan jännitä.

Vaikutuksen pitäisi alkaa suunnilleen heti.

Vierailija
2/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tota Torria noin viikon välein, yöksi puhtaisiin KUIVIIN kainaloihin. Jos on vielä suihkun jäljiltä kosteat tai esim sheivauksesta vaan vähän aikaa, niin Torr kirvelee aivan sairaasti!

Sit mulla on vielä päivittäin suihkun jälkeen käytössä apteekin Bats antiperspirantti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torr on todella tehokasta, olen itsekin sitä teininä käyttänyt ja muistaakseni pullonkin itse apteekista ostanut. Ainoa vaan, että jos iho on hiemankin kostea tai nihkeä ainetta laittaessa, niin pistelee ja kutittaa sen illan kamalasti. Inhottavaa nukkumaan mennessä... Taputtelin aina kainalot kuiviksi pesun jälkeen, mutta silti se onnistui usein kutiamaan. Lue käyttöseloste huolellisesti ja apteekissakin neuvovat välillä, vaikkei mitään kysyisikään. ;)

Vierailija
4/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kirveli ja kutitti aluksi ihan hirveästi vaikka oli kuivat mutta jotenkin iho tottui ja se loppui. Todellakin toimii, ei tule hikeä kainaloista, mutta musta jotenkin tuntuu, että se hien määrä on vakio. Mulla hikoilee sitten jalat ja selkä enemmän kun käytän torria. Vaikutus kestää usemman päivän, mun ei ainakaan tarvitse käyttää joka ilta.

Vierailija
5/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä. Siirtää hikoilun muihin osiin.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/1136897/takapuolen-liikahikoilu!

Vierailija
6/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tässä oma mielipiteeni:

1. Onko torri oikeasti tehokasta

- Ilman muuta! Ainoa antiperspirantti, joka oikeasti on toiminut omalla kohdallani. Estänyt hikoilun ja kainalot ovat pysyneet kuivina useamman päivän ajan

2. Voiko näin nuori käydä ostamassa ilman vanhempia/vanhempien lupaa torria apteekista?

- voi!

3. Kuinka kauan suurinpiirtein kestää että torrin vaikutus alkaa

-  odota yön yli ja pese kainalot aamulla, kuivaa pitäisi olla!

Vierailija
7/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, itse käytän kaksi kertaa viikossa, muulloin Rexonan antiperspiranttia. Toimii tosi hyvin, mutta todellakin, kainaloiden tulee olla täysin kuivat ennen laittoa muuten kirvelee todella pahasti. Sen kun menet ja ostat, ei sinua kukaan katso, tuote kuin tuote.

Vierailija
8/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt torria jo viimeiset 20 vuotta ja hyvin toimii edelleen.

Laitan kerran viikossa kuiviin puhtaisiin kainaloihin ja aamulla pesen pois. Kannattaa muistaa että on joku huono paita päällä aina kun torria yöksi laittaa. On aika stydiä ainetta ja pikkuhiljaa syövyttää paitaan reiät kainalon kohdalle. Loistotuote, ei ole dödöjä tarvinnut ikinä ostaa.

Vierailija
9/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuote oli surkea. Aiheutti paljon kipua moneksi päiväksi käytön jälkeen eikä edes toiminut vaikka luin ohjeet tarkkaan

Vierailija
10/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loogista että se hiki tulee muualta sitten ulos jos yhestä paikkaa ei ennää pääse. Sillä on kuitenkin pointtinsa, poistaa kehosta juttuja. Monesti kannattaa sitä juurisyytä lähtä miettiin sitten ku kiinnostaa, sitä ennen tuo voi olla hyvä juttu kokeilla

Vierailija
11/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torrista pitää lukea ohjeet, sitä ei käytetä tavallisen dödön tapaan. Sen verran olen aikoinaan käyttänyt itse kainaloiden liikahikoiluun, ettei mulla nykyään kainalot juuri hikoile enää, vaikken torriakaan ole käyttänyt vuoteen. Vähän se saattaa viedä yöunet, kutisee ja ehkä vähän kirveltää vaikutusaikana. Silti pitää välttää raapimista.

Vierailija
12/14 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Oon 13v tyttö, jolla kämmenet ja jalanpohjat hikiset jatkuvasti. Olen testannut hidrosis control voidetta, jonka pitäisi estää hikoilu. Valitettavasti näin ei ollut :( Ajattelin nyt tätä Absolut Torria testata, jos se auttaisi. Kaikki kättely, liikuntatunnit ja käsityö on haastavaa ja noloa tämän vaivan kanssa. Anteeksi kirjoitus virheistä.

Vierailija
13/14 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr toimii. Hikoilen kasvoista kesäisin mutta Torr auttaa.

Vierailija
14/14 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jengi yhtään ajattele mitä pahaa toi tekee elimistölle jos kerran kirvelee noin pahasti? Siis syöpyykö siinä ihon läpi verenkiertoon alumiinit yms? Mieluummin hiki kuin rintasyöpä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän