Mistä saa tällaisia ponnareita?
http://cdn.skim.gs/image/upload/c_fill,dpr_1.0,f_auto,fl_lossy,q_auto,w…
Mistä tämmöisiä kankaisen tuntuisia (kuitenkin elastaania tms?), leveitä ponnareita? Kaverini antoi näitä lahjaksi enkä kysynyt mistä näitä saa, haluaisin ostaa itselleni paaaaaljon lisää näitä kun nämä on niin mukavia käyttää eikä vedä muutenkin ohuita hiuksiani liikaa, ja pysyy vielä paikallaankin hyvin.
Vaihtoehtoisesti onko teillä ehdottaa muita hiuksia vahingoittamattomia juttuja, joilla saa helposti hiukset kiinni ja pois tieltä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita taitaa olla henkkamaukalla ainakin.
Juu, sieltä pienten lasten puolelta.
Tuon tyyppistä nauhaa ainakin saa kangaskaupoista tai käsityöliikkeistä, leikkaa vain sopiva pätkä ja vedä solmuun.
Selvennän vielä että kuvan tyylisiä haen, en ihan täysin kuvanmukaisia. Ei siis ole kankaisia noi, vaan sen näkösiä mutta hieman venyviä ja leveämpiä kun normaalit ponnarit. Luultavasti jotain elastaania tms mukana siis myös.
Ja käytän näitä kotona tai kun lähden koiran kanssa ulos tai pikaisilla kauppareissuilla tms. missä ei ole niin justiinsa miltä näyttää. Samaa mieltä siinä että ei noi nättejä ole, mutta äärimmäisen mukavia käyttää. Invisibobbleja on, mutta ne ei pysy tarpeeksi hyvin löysällä, ja kun laittaa kireämmälle niin sitten vetää hiuksia melkeen pahemmin kun "normaalit" ponnarit. Sopivan löysällä siis liukuu hiuksita ärsyttävästi pois jatkuvasti. Puhelinlankaponnareita en ole kokeillut, mikäli ne on eri juttu kun Invisibobble.
Kiitos kuitenkin vastauksista tähän asti.
- ap
Mä olen aina luullut että ponnari on se kampaus, joka sidotaan hiuslenkillä, pampulalla, pompulalla, hiusdonitsilla...mitä nimitystä niistä käytetäänkään. Olenko ollut 40 vuotta ihan väärässä?
Esim täältä saa tilattua
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina luullut että ponnari on se kampaus, joka sidotaan hiuslenkillä, pampulalla, pompulalla, hiusdonitsilla...mitä nimitystä niistä käytetäänkään. Olenko ollut 40 vuotta ihan väärässä?
Et. Ponnari=poninhäntä
Puhelinjohtoponkkarit on munkin suosikki! Ei hiukset katkeile enää samaan malliin.
Puhelinlankaponnarit on mun lemppareita. Hiukset ei katkeile enää kun käyttää niitä.