Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies jonka kanssa nyt olet elämäsi mies? Sama kysymys miehille naisista

Vierailija
17.08.2017 |

Vai ajatteletko (salaa) että entinen miehesi tai poikaystäväsi oli elämäsi mies tai että tulet vielä ehkä joskus tapaamaan elämäsi miehen? Miehetkin voi vastata.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todellakin. Entiset ei ole mitään tähän verrattuna.

Vierailija
2/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen edellleen tuohon puolisooni ihan umpirakastunut vaikka yhdessä on oltu jo reilusti yli puolet elämästämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen kyllä tavannut elämäni miehen. Valitettavasti hän on, ainakin vielä toistaiseksi, naimisissa toisen kanssa.

Vierailija
4/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olemme yhdessä asuntolainan sekä lasten vuoksi. Emme halua erota, koska talous menisi kummallakin sekaisin. Näillä mennään.

Vierailija
5/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Se on ihanaa. Aikaisemmin kun olin huonossa liitossa yli 20 v en osannut edes haaveilla tällaisesta.

Vierailija
6/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tuntuu että ei ole. Haaveilen entisestä ja tuntuu että meidän pitäisi olla yhdessä.

Mutta olen iloinen jos nykyinen muuttuu elämäni mieheksi ajan mittaan.

Vierailija
7/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, olenko vaimon kanssa yhdessä enää 10 vuoden päästä. Menettelee tämäkin, mutta olisi ollut parempiakin.

Vierailija
8/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tämä on se oikea. 33 vuotta avioparina ja edelleen häntä kunnioitan, haluan ja rakastan.

Vierailija
9/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tilanteessa jossa moni muukin mies, eli tuli otettua se ihan ok nainen, sellainen johon oma taso riitti. En ole koskaan erityisen palavia tunteita toista kohtaan tuntenut, mutta parempi näin kuin ilman naista.

Vierailija
10/84 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä

Vierailija
11/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. Minun edellinenkin parisuhteeni oli jo huomattavan toimiva ja onnellinen, mutta tässä on noiden lisäksi vielä suunnattoman suurta intohimoa ja niin syvälle menevä henkinen yhteys, että en olisi uskonut tällaista voivan ollakaan!

Vierailija
12/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen avomieheni on ensimmäinen mies, jonka kanssa tuntuu että haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni. Piti elää pitkä elämä ennen kuin sain kokea tällaisen tunteen. 

Vierailija
13/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On ollut jo 45 vuotta.

Vierailija
14/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, muutama iso plussa kuten varakkuus ja asema mutta ei ole tarpeeksi muuten lämpöä väleissämme. Voihan se joskus vielä muuttuakin mutta en olisi ollenkaan varma. 

Vierailija
15/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tulee aina olemaan yksi niistä :)

Vierailija
16/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta suhde onkin vielä aika tuore, vasta 2+ vuotta. 

Vierailija
17/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ehdottomasti  elämäni mies ja toivon että saan olla loppuelämäni hänen kanssaan.

Vierailija
18/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää mihinkään "elämäni nainen" -konsepteihin. Minulla oli rakastava suhde, jonka ajattelin kestävän vuosikymmeniä, mutta sekin päättyi. Nyt olen onnellinen, jos löydän jonkun ihanan jakamaan matkaani edes vähäksi aikaa.

Vierailija
19/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen naimisissa elämäni naisen kanssa 28 vuoden jälkeen. Ilmoitan jos tilanne muuttuu.

Vierailija
20/84 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa pitkään ja arvostan ja myös rakastan vaimoani, mutta suuria tunteita ei meillä ole ikinä koettu. Kohtasin pari vuotta sitten yllättäen naisen johon rakastuin ja jonka haluaisin elämääni. Juttu ei  edennyt suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi