Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon vaivaa näette syömiseen (ei ruoanlaittoon, vaan syömiseen)

Vierailija
17.08.2017 |

Katatteko pöydän aina hienosti vai tökitte ruokaa haarukalla telkkarin edessä?

Miksi syöt niin kuin syöt?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kertakäyttölautasilta. Haarukan, lusikan ja veitsen huuhtelen aina ruokailun jälkeen. 

En yksinkertaisesti saanut tiskattua ja keittiössä oli aina kaikki kaapin astiat likaisena, haisevana ja homeisena vuorena. Ällöttihän se ja kauheat paineet niskassa, mutten saanut tiskattua niin en saanut tiskattua. Masennus kumppaneineen liittyy vahvasti. 

Aloin ostaa kertakäyttölautasia. Eihän se lautanen kovin paha lisä tiskaamiseen varmaankaan ole, mutta minulle se meni rajan yli ja oli liikaa. 

Nyt olen saanut tiskattua kaikki astiani (vähän kerrallaan) ja ne ovat puhtaina kaapeissa. On kevyt olo ja arki pyörii. 

Kertakäyttölautasiin menee kuukaudessa keskimäärin 1 euro. Epäekologisia taitavat olla, mutta tasapainotan tätä kuluttamistani kun en käy missään tai tee mitään. 

En nähnyt suurta vaivaa kattamiseen ikinä ennen sairastumistanikaan. Tuntui turhalta, ellei ollut vieraita. Kaunis kattaus ei tuo minulle mainittavaa iloa, vaikka olenkin aika visuaalinen muissa asioissa. Ruokaan itseensä on kiva nähdä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi