Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tilanne on johtanut siihen, että olette suudelleet ihastuksenne kanssa?

Vierailija
17.08.2017 |

Olin viime perjantaina ulkona isommalla porukalla, mutta jäimme sitten lopulta vielä kahdestaan ihastukseni kanssa, kun muut lähtivät kotiin. Oikeastaan koko illan odotimme, että muut lähtisivät, jotta saisimme olla kahden. Juttelimme pitkään kahdestaan, mutta mitään muuta ei tapahtunut. Kun meidän oli aika lähteä eri suuntiin niin tuijotimme toisiamme pitkään silmiin, mutta kumpikaan ei sitten tehnyt mitään liikettä siihen suuntaan, että olisimme pussanneet, vaikka olin ainakin aistivinani, että myös mies olisi halunnut niin tehdä. Miten te olette sen tilanteen hoitaneet? Näemme ehkä vielä samalla porukalla tässä syksyn kuluessa uudelleen ja silloin haluaisin todellakin pussailla tämän miehen kanssa.. Jotenkin olen sitä mieltä, että aloitteen kuuluis tulla mieheltä ja olen kyllä vihjaillut monin tavoin tykkääväni tästä miehestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään.

Vierailija
2/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa jatkoilla kahdestaan baarissa kaikki sujui kuin itsestään, ja ihan yhtäkkiä sen miehen kieli vain oli suussani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin hänet rannalle 9lk:n kevätjuhlan jälkeen illalla. Hän tuli, ja juttelimme kallioilla. Kysyin että saako syliisi istua, luvan saatuani istuin hänen syliinsä. Katsoimme toisiamme ja pussasimme. Olen edelleen pojan kanssa yhdessä ja nyt on mulla abivuosi menossa. Pitäs lukee ylppäreihin täällä seilaamisen sijaan. :P

Vierailija
4/4 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa jatkoilla kahdestaan baarissa kaikki sujui kuin itsestään, ja ihan yhtäkkiä sen miehen kieli vain oli suussani.

Ehkä me ei sit oltu tarpeeks humalassa tai ei oltu oikeastaan humalassa ollenkaan ku oltiin juotu vaan muutama viinilasillinen illan aikana..

Ap