Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen alla

Vierailija
16.08.2017 |

Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?

Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina himoinnut olla naisen päällä. Jotenkin se alkukantainen miehinen tarve saada kellistää nainen on minulla ollut aina tosi voimakas. Jo kouluaikoina halusin erästä tyttöä ja kuvittelin miten hän makaisi allani milloin missäkin. Fantasioihin liittyi aina tuo klassikkoasento, ja sitten kun löysin vaimoni lukiosta, olen toteuttanut halujani hänen kanssaan. Tottakai teemme muutakin, mutta vaimokin on sanonut, että lähetyssaarnaaja on hänen mieliasentonsa. En tiedä, mutta hirveän voimakas tarve se on päästä naisen päälle ja lähelle, tuntea hänen vartalonsa koko vartalollani, nähdä hänen kasvonsa seksin aikana ja suudella välillä. Tunnen olevani kalkkis tässä suhteessa, vaikka ikää on vasta 35.

Anteeksi naiset, kun vastasin teille tarkoitettuun ketjuun :)

Vierailija
82/156 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vietti minulla on kuin edelliselläkin miehellä. Jotenkin se näky kun saa mennä avoimien reisien väliin, näkee kaiken siinä, mainen odottaa ja katsoo kovaa kaluani haluten sitä...siitä saa työntyä naisen avustamana katsellen kun se liukuu sisään ja saa aloittaa työnnöt. Huh...Katsoa käsien varassa kun nainen kiihottuu lisää ja lisää koko ajan katsoen silmiin....se vaan on kiihottavinta..ja tehdä hyvää...antaa nautintoa..ja itsekin saada..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina laueta lähärissä, ja mäkin tykkään eniten siitä hetkestä kun mies tulee. On ihanaa kun makoillaan siinä likikkäin. 

Vierailija
84/156 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta monet hömppälehdet on alanneet kirjoittaa ihan viime aikoina paljon just lähiksen ihanuudesta.. ainakin mitä mä oon lukenut. Kampaajalla tai vastaavissa paikoissa noilta on vaikee välttyä... 

Monille naisille se on just se asento missä tulee helpoiten tai se ainoa mahdollinen missä tulee ainakin niistä mitä on yrittänyt. Itsellä sama ja mies (tietenkin) tykkää. Mä taidan pomottaa aika paljon muuten niin hän saa sit vallan seksissä ja se onkin sit kyytiä. Jotain alkuihmisen taikaa siinä on.. meillä se on kai vähän niinkuin irtiotto nyky-yhteiskunnan tasa-arvo säännöistä kun mies saa olla mies ja toteuttaa maskuliinisuuttaan täysillä...

Pannaan toki väillä muutenkin mut aina mä sit lopussa viimeistään "antaudun" :)

Vierailija
85/156 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin pikkuinen 157cm että mä "hukun" miehen alle kun me rakastellaan. En pysty näkemään hänen kasvoja tai suutelemaan. Hassuinta on se että mies saa siitä ihan älyttömät kiksit kun jään kokonaan hänen alleen. Tosi usein ollaan siis päällekkäin ja mies väillä nostaa itseään tai taipuu kummallisesti että voidaan vaihtaa pusuja.

Miehen vartalon tuntu on ihanaa ja vaikka hän ei mikään kärpässarjalainen olekaan en tunne että litistyisin. Hänen kiihkonsa sytyttää aina minutkin vaikka en olisi heti sillä tuulella. :)

Mulle naisena pituus on aivan tajuton turn on, sängyssäkin on niin kiihottavaa olla niin pieni ja heiveröinen ja iso miehekäs mies siinä ja.. huh huh... Se on jotenki niin seksikästä joutua sinne alle eikä sitä tosiaan litisty kun mies osaa hommansa, antaa sen ihanan painon tunteen mut ei liikaa. Mun mies sanoo tykkäävänsä kans siitä et mä oon niin pikkunen... ja kaikki kanniskelut ja ne otteet kun mua viedään eikä kysellä, suudellaan kiihkeesti siinä samalla.. Ihanaa oman tutun ja turvallisen puolison kaa <3

Vierailija
86/156 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 173 cm jotenka en niin pieni mut mun mies on 202 cm jotenka ihanan pikkuselta tuntuu miehen alla ja muutenkin tykkään. Mies pelailee korista ja tuntuu et kaikki treenit ja pelit vaan lisää sen libidoa. Rakastellaan tosi usein, aina kun nähdään... välillä aika jännissäkin paikoissa:)

Vierailija
87/156 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetyssaarnaaja on ykkönen!

Se on fysiologisesti paras asento (penis tulee just oikein ja tuntuu parhaalta, joka työntö hinkkaa klitorista sisältä ja ulkoa) ja psyykkisesti ihanan alistava, kun joutuu vaan antautumaan konkreettisesti miehen alle ja näkee hänet siinä itseä ylempänä, tuntee toisen vartalon päällään, voi katsella silmiin, mies voi pitää kaulalta tai käsistä kiinni jne.

Ihanan intiimi, hellä, rivo, alistava, raju... Lähetyssaarnaajassa on kaikki, fiiliksestä riippuen.

Voi olla superhellää ja herkkää rakastelua, rajua rankaisemista ja paikan näyttämistä tai jotain siltä väliltä, ja orgasmit taattu.

Lähärissä myös molemmat tulee helpoiten yhtäaikaa.

kyllä rastsastus on yhtä ihana. näkee että nainenkin tekee jotain eteen. kumartuu ja antaa miehelle napukat suuhun. kääntyy välillä väärinpäin, lantiotyöskentelee puristelee eikä vain makaa selälllään. kun nainen vähän hallitsee välillä ei yhdyntä ja seksi maistu puulle- nimenomaan miehen kannalta hyvä tämä asento kun nainen voi kiduttaa viime senteille asti miestä.

Vierailija
88/156 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ratsastelu on mukavaa mut mä silti tykkään eniten siitä hetkestä kun mies kääntyy mun päälle ja alkaa kiihdyttää loppua kohti.. mä tunnen jotenkin silloin niin kuin me oltais yks ihminen, sulaudutaan päällekkäin ja toisaalta se on tosi naisellista mun mielestä levittää jalkoja ja antaa miehen tulla päälle ja syvälle sisään... 

Vierailija
89/156 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta kun mies makaa päällä ja taivuttaa mun kädet mun pään yläpuolelle, pitää niistä kiinni ja rakastelee mulle orgasmin...

Vierailija
90/156 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kaa oltiin melkein aina siinä mut nykyisen kaa ei juuri koskaan.. Voiko asentoa kaivata? Minusta ainaski tuntuu siltä et mä kaipaan just sitä miten mies liikkuu siinä päällä, miltä se tuntuu ja tietenki se läheisyys ja kaikki siihen liittyvä ihana toiminta..

Mä kaipaan ihan valtavasti sitä tunnetta kun mies makaa mun päällä. Ihanaa lukea noita miesten juttuja siitä kuinka se on joillekin heistä ihan kuin melkein pakonomainen tarve mikä pitää saada tyydytettyä ainakin loppuvaiheessa yhdyntää. Mä koen voimakkaasti, että haluan tuntea sen miten miehen keho painaa mua just ihanasti ja aistia hänen kiihkonsa koko vartalollani. Miehen nautinnon tunteminen ja näkeminen on ihaninta rakastellessa, koska se kiihottaa mua äärimmilleen, eikä silloin orkun tuloa voi enää hallita. Siksi lähis on minusta paras ja ihanin.

Taidan olla kyllä aika vanhoillinen... :)

Vierailija
91/156 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

81... Mä haluun sun alle <3

Vierailija
92/156 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa tänä kesänä ollut ulkoilmaseksi ja puolijulkisilla paikoilla rakastelu aika aktiivista. En kyllä yhtään tiedä miksi mutta ihanan kiimaista on ollut. Aina lähiksessä ja multa on mennyt ainakin neljä paitaa ihan tahroihin ruohikosta ja mättäistä ja sit roskiin kun ollaan makoiltu milloin missäkin. Hiukset täynnä ihme moskaa ja ötököitä, mut en silti valita. Ihanaa saada mies päällensä pidättelemättömänä ja täysin keskittyneenä vain muhun..

Me ollaan aina pikasissa lähiksessä koska sillon mä pystyn tuleen aina nopeesti ja poikaystävä saa kans tosi herkästi. Makoillaan kans vähän missä sattuu mut yritetään toki olla piilossa.. aina ei oo ihan onnistunu:D Mullakin on tosi pitkä tukka ja aina sen saa sit pestä mut ei haittaa ja vaatteet likaantuu mut mä en oo vielä joutunu heittään roskiin mitään... 

Sit kun on enempi aikaa tehään muitaki asentoja...

Vierailija
93/156 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lantiot koko ajan yhdessä kulli syvällä ja pientä liikettä mikä tekee mulle ihanaa. Ainakaan tähän mennessä ei ole onnistunut yhtä hyvin muissa asennoissa. Loppuvaiheessa kun mies siirtyy vähän ylemmäs mun päällä ja nytkyttää tosi nopeasti ei voi olla tulematta. Olkoon kuinka vanhanaikaista tahansa mutta mä tykkään hulluna... ja mies tietysti myös. Kiva pussailla samalla ja huohotella toisen korvaan.

Tykkään myös kun makaan mahallani ja mies työntelee ihan kiinni mun selässä. Jossain vaiheessa mä kuitenkin yleensä käännyn ympäri tai mies kääntää mut...

Vierailija
94/156 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee tunne, että lähemmäs toista ihmistä ei voi päästä. Varsinkin, kun sen tekee niin että mies makaa ihan kiinni, suudellaan, näkee silmistä miten hän nauttii ja hän näkee saman minusta. Pientä, lyhyttä nopeaa liikettä lantiot yhdessä lyhyissä sarjoissa, pidetään pieni tauko ja taas uudestaan kiihdytetään. Tulee tavallaan monta loppukiihdytystä ja minulle saattaa tulla useita ihania orgasmeja. Mies sanoo että nauttii siitä kun käy monta kertaa ihan lähellä syöksyä, ja taas uudestaan niin kauan, ettei hänkään enää malta ja vie nautintonsa loppuun asti.

Meillä tuo "tekniikka" löytyi ihan sattumalta kun kerran raksteltiin tosi kiihkeinä mielettömässä puutteessa. Lähis on ihaninta.

Vierailija
95/156 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rakasteltiin

Vierailija
96/156 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen näitä ihania eroottisia kirjoituksia ja ikävöin kultaani joka tulee kotiin vasta ens viikolla. Kaipaan häntä ja kaipaan sitä tunnetta kun hän on päälläni. Sitä miten kaadumme sohvalle ja hän riisuu vasta sen jälkeen takkinsa, sitä miten hän ei aina ehdi edes riisua minua kunnolla ennen kuin rakastelemme.

Ikävä.

Vierailija
97/156 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi mies jota ikävöidä. Alkaa tuntua, että riittää tämä sinkkuilu. Haluaa miehen lähelle, alle, päälle, sivulle, vierelle... ihan sama kunhan pääsee vaan lähelle. Ihaninta mulle lähärissä on tottakai just se läheisyys mutta myös helppous saada orkku ihan pelkällä yhdynnällä varsinkin jos mies osaa olla yllättävä liikkeissään ja vaihtelee rytmiä ennalta arvaamattomasti.

Vierailija
98/156 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ehkä 3. suosituin asento. Ykkönen on seisaaltaan takaapäin, kakkonen mulle ratsastus miehelle ehkä takaapäin kontallaan. Miehelle lähetyssaarnaaja on ykkönen (yllätys). Sanoo että siinä erektio tuntuu kovemmalta. Tykkää olla vallassa ja vähän tavallaan alistaa mua. Itselleni parasta siinä on miehen nautinnon näkeminen ja tunteminen mikä onnistuu ehkä parhaiten. Muissa asennoissa saan herkemmin, mutta ihan viime aikoina on onnistunut hyvin myös tuossa klassikossa. En tiedä tehdäänkö me jotain eri tavalla kuin ennen mutta toisaalta eipä sillä kauheasti väliä ole. Pääasia että nautitaan:)

Vierailija
99/156 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä kuinka mies "rynkyttää" heti melkein yhdynnän alusta, panee keskittyneesti koko ajan kovempaa, ja kovempaa, eikä hillitse itseään ollenkaan. Suhteen alussa olin itsekin hämilläni koska siinä vaan väkisin saa joka kerta ihan mielettömän orgasmin ja lähärissä se on ihanaa kun mies makaa päällä ja huohottaa korvaan. Multa tulee ja mies saa sitten heti mun jälkeen tai yhtäaikaa. Me ei oikeastaan koskaan suudella seksin aikana, koska mies keskittyy vaan panemaan mutta mua ei haittaa, päinvastoin.. 

Eksien kanssa meno oli rauhallisempaa, enkä ollut tottunut yhdyntäorgasmeihin. Luulin, etten voisi saada niitä... 

Vierailija
100/156 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee jotenkin niin naisellinen olo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi