Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen alla

Vierailija
16.08.2017 |

Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?

Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys, lämpö, miehen vietävissä oleminen, katsekontakti. Oli ennen mun lempiasento. Nykyisen kanssa kaikki muunnelmat tuosta sattuu, joten ei tehdä sitä. Olenkin saanut muita lemppareita. Lähetyssaarnaajassa on myös se huono puoli, että siinä on hankalempi tehdä itse mitään alla, muuta kuin hyväillä miestä.

Vierailija
142/156 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin alla olosta, joka hetkestä. Silloin on molemmat kädet ja  kieli vapaina kaiken kivan tekoon. harmi että on kovin harvinaista herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni todella intiimi asento ja siinä jotenkin alistuu, en joka miehen kanssa tuota asentoa siis halua.

Mutta silloin kun on sellainen mies jonka alle haluan, niin kokemus on ikimuistoinen.

Miehet kai tykkää enemmän kun nainen ratsastaa tai mies vetää takaapäin, mutta mulle noi on sellasia asentoja et nobodyn kanssa mennään noilla koska noi asennot ei ole intiimejä vaan mies on enemmän seksilelun asemassa ja otan vaan fyysisen nautinnon ilman henkistä aspektia koko yhdynnässä.

Tai on siinä sellanen rivo kiima, mutta ei henkistä yhteyttä eikä mitään alistumisjuttua. Pinnallisempi homma.

Vierailija
144/156 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kanssa se painon tunne on ihanaa kun makaan miehen alla. Se kun hän on niin lähellä, tuntee vartalon lämmön ja joo tulee tosi pikkunen olo. Siinä työnnöt jotenkin hinkuttaa mua niin että saan ihan joka kerta orgasmin. Suudellaan, hyväillään ja välillä kietoudun häneen ja välillä sit vaan levitän jalkojani ja joskus hän pitelee mun käsiä mun pään yläpuolella.

Miehen voima jotenkin vaan kiihottaa ja se kun tietää miten paljon se haluaa olla mun päällä ja tuntee miten se nauttii.

Mies myös alistaa naista tunkeutumalla tämän kehoon, sekä olemalla isompi, vahvempi ja käskijän paikalla. Olet miehelle alisteinen, seksi on ilmentymä siitä.

Se on kaiketi ihan OK?

Vierailija
145/156 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kanssa se painon tunne on ihanaa kun makaan miehen alla. Se kun hän on niin lähellä, tuntee vartalon lämmön ja joo tulee tosi pikkunen olo. Siinä työnnöt jotenkin hinkuttaa mua niin että saan ihan joka kerta orgasmin. Suudellaan, hyväillään ja välillä kietoudun häneen ja välillä sit vaan levitän jalkojani ja joskus hän pitelee mun käsiä mun pään yläpuolella.

Miehen voima jotenkin vaan kiihottaa ja se kun tietää miten paljon se haluaa olla mun päällä ja tuntee miten se nauttii.

Mies myös alistaa naista tunkeutumalla tämän kehoon, sekä olemalla isompi, vahvempi ja käskijän paikalla. Olet miehelle alisteinen, seksi on ilmentymä siitä.

Se on kaiketi ihan OK?

Jos se ettå en saa mieheståni tarpeeksi enkä voi pitää sormiani hånestä erossa ja hehkun ja palan hänen kosketuksestaan ja vartalostaan ja ihmiset ihmettelevät sen seurauksena miten luonnon vastaisesti nuorrun vuosi vuodelta on alistamista niin olkoon sitten.

Et ole tainnut koskaan rakastella?

Vierailija
146/156 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin pikkuinen 157cm että mä "hukun" miehen alle kun me rakastellaan. En pysty näkemään hänen kasvoja tai suutelemaan. Hassuinta on se että mies saa siitä ihan älyttömät kiksit kun jään kokonaan hänen alleen. Tosi usein ollaan siis päällekkäin ja mies väillä nostaa itseään tai taipuu kummallisesti että voidaan vaihtaa pusuja.

Miehen vartalon tuntu on ihanaa ja vaikka hän ei mikään kärpässarjalainen olekaan en tunne että litistyisin. Hänen kiihkonsa sytyttää aina minutkin vaikka en olisi heti sillä tuulella. :)

Tuo on niin niin seksikästä. Meiiläkin on poikaystävällä ja mulla koko ja voimaeroa ja se tuntuu sytyttävän molempia ihan kauheasti. Hän ei koskaan satuta mua, mutta tunnen sen painon ja kiiman, tykkään miten hän tulee mun päälle kovassa kiimassaan ja jään kokonaan hänen alleen niin, että mun päälaki on ehkä jossain hänen solisluiden kohdalla. Työntöjen voimasta sit liu'un aina vähän eteenpäin, varsinkin loppua kohti. Sanookin joskus että - "mun on pakko saada peitellä sut". Vääntäydytään ja poikaystävä välissä kohottautuu, että voidaan suudella. Pituusero tasoittuu maatessa ja pieni puristus ja hankaluus  mulla siinä hänen allaan vaan kiihottaa mua ja häntä lisää ja lisää seksin aikana.

Mä rakastan jäädä kokonaan mun poikaystävän alle ja miten mun huulet on hänen kaulansa kohdalla, suutelen sitä ja vähän näykkäisen, hän villiintyy joka kerta, murahtaa ja panee kovaa. En koe, että mä olisin hälle alistuneena siinä, saan hänet liekkeihin, kiihdyttämään ja laukeamaan sekä itseni että hänet milloin tahdon. Joskus riittää pieni kimeä inahdus kun makaan alla siinä ihanassa pinhuusissa ja hän alkaa panna mua tosi lujaa. Siinä tulee kaikki mahdolliset orkut, aluks pieniä ja lopulta iso samaan aikaan poikaystävän kaa. 

Vierailija
147/156 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi menee automaattisesti aina siihen että mä oon miehen alla ennen kuin ehdin tekemään mitään. Hän on niin kuuma ja kiihkeä ettei sieltä tekisi mieli koskaan pois. Isokokoinen ja luonteeltaan suojeleva ja hallitseva, erityisesti sängyssä (tai missä nyt sit rakastellaan). Nautin levittää selälläni jalkojani, välillä nostaa niitä ja vähän kiusata miestä. Hän tykkää maata rintojeni pällä ja työnnellä siitä koko salilla treenatun vartalonsa voimalla. Hänen lihakset ja kropan koko kiihottaa mua (uskon että myös häntä suhteessa minuun) ja se miten halutessaan seksiä hän hyökkää mun kimppuun hurmiossaan ja se on tiukkaa menoa sit sen jälkeen. Silloin tuntuu että on turha vastustella enkä haluakaan. Harvemmin itse teen aloitteita kun mies haluaa kuitenkin joka päivä. Mieheni kiihko saa mut yhä roihuamaan ja orgasmiin helposti vaikka ei ollakaan enää parikymppisiä. Ihanaa nähdä toisen silmistä tunteen palo ja himo yhä edelleen ja suudella sen kovan, hikisen seksin aikana. Lähis♥

Vierailija
148/156 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta asennossa on mieheni huonosti hoidetut hampaat ja kitkerä hammasmädän haju. Satunnaiset huonosta ruoansulatuksesta johtuva röyhtäily kuuluu myös tunnelmaan. Mieheni lempeä katse samalla kun hänen lyhyt kalunsa lipsuu vähän väliä ulos vaginastani. Onneksi hän saa tyydytyksensä nopeasti, niin voin jatkaa kotiaskareitani rauhassa. Siinä ne nappisilmät tuijottaa kuin koiranpennulla, samalla kun naamani vääristyy inhosta. Sellaista se rakkaus on!

Vierailija
149/156 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tykkää maata rintojeni pällä ja työnnellä siitä koko salilla treenatun vartalonsa voimalla. Hänen lihakset ja kropan koko kiihottaa mua

Miten mun poikaystävä makaa just tolleen mun rintojen päällä ja siinä koko vahvan vartalonsa voimin liikkuu edestakaisin on niin painavaa ja kiimaista ja ihanaa ja hän nauttii kun pääsee naimaan mua kunnolla. Miehen lihasten muotojen muuttuminen. Miltä mies tuoksuu ja hänen matalat nautinnon äänet ja miten hän ahnaasti suutelee mua. Kiihdytys ja jäykistyminen ennen siemensyöksyä joka tuntuu lähiksessä ihanalta tuo mulle joka kerta orgasmin vaikka olisin jo tullut ennemmin.

Vierailija
150/156 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys, katsekontakti, suutelu, alkukantaisuus... meillä mies haluaa aina katsekontaktin. Haluaa nähdä kuinka mä nautin. Jotenkin kivaa ja imartelevaa. Toinen ihana on kasvokkain seinää vasten jos ei haluta makoilla lattialla tai maassa. Loppua kohti se kuitenkin usein siihen menee vaikka seisoviltaan aloitettaisiin.

Vierailija
151/156 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eksä oli seksiaddikti. Se halus seksiä ihan koko ajan ja yhdyttiin välillä mielenkiintosissa paikoissa. Lähetyssaarnaaja oli sen suosikkiasento ja mä rakastin sitä sen kanssa. Kaikki miehet ei osaa tyydyttää naista siinä asennossa mutta kun mies osaa sen tehdä on se aivan uskomaton asento.

Vierailija
152/156 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana ketju! Mä luulin olevani outo kun rakastan tota asentoa.

Vierailija
153/156 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 173 cm jotenka en niin pieni mut mun mies on 202 cm jotenka ihanan pikkuselta tuntuu miehen alla ja muutenkin tykkään. Mies pelailee korista ja tuntuu et kaikki treenit ja pelit vaan lisää sen libidoa. Rakastellaan tosi usein, aina kun nähdään... välillä aika jännissäkin paikoissa:)

Mulla on vähän toi sama, oon 175 cm. Aikaisemmissa suhteissa halusin ja nautin olla johdossa seksin puolella. Ehkä yks tekijä on ollut se, että mä olen aina ollut mun ex-miehiä aloitteellisempi. Nykyinen mies on sporttinen ja voimakas. Hän omaa hyvän staminan ja aikoinaan korisharrastuksesta alkanut vakavampi urheileminen nostaa vaan hänen haluttavuutta mun silmissä. Ottaa jo esileikeissä kyselemättä komennon, nostelee mua kepoisesti. Nojaillaan niin, että hän pitää mun käsiä ylhäällä ja suutelee janoisesti. Hän on niin taitava suutelemaan, se on yksi merkki lisää mulle, että on ihanaa olla hänen allaan. Meidän lähetyssaarnaajaseksi on aina tosi kuumaa ja ihanaa. Rakastan jäädä sinne alle, rakastan tota asentoa hänen kanssaan. 

Vierailija
154/156 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin tuossa helpoiten, ilman klitoriskosketusta, pelkästään lantionpohjanlihaksia käyttämällä. "Lypsän" miestä. Miehen painon tunteminen päällä kiihottaa, ja tuossa asennossa väkisinottamisleikit ovat luontevimpia.

Vierailija
155/156 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis kaikkein ihanin asento.

Eteenkin jos mies hyväkuntoine ja se kohtuu kokoinen.

Kun mies on kiimassa ja päällä siitä ei pääse pakoon. Se on jotain huikeaa. Kun mies tyydyttää itsensä, siin naine pakotetaan orkkuun,, useampaankin perätysten.

Kun miehen siitin turpoaa isommaksi ja kovettuu kivi kovaksi. Se, ja joku sanoi ettei nainen voi tehdä alla mitään.

Se nyt ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Kiimaisen naisen pillu, se imee viimeisetkin spermat miehes, kiimainen nainen on kuin villi hevonen.

Rodeomies vaan kesyttää.

Vierailija
156/156 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja asento ihan ehdottoman paras asento, oli sitte miehiä yksi tai useampi.

Kahdesta ja kolmesta miehestä kokemusta.

Tavallaan lähis on sekin kun on miehen päällä ja toinen tulee samaan aikaan pyllyyn.

Silloin tällöin se on ihan mahtavaa, täydellistä alistumisen nautintoa jota ei voi kuvitella se on pakko kokea.

Siis lähis sen kaikissa muodoissa aina paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä