Nainen alla
Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?
Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä kuinka mies "rynkyttää" heti melkein yhdynnän alusta, panee keskittyneesti koko ajan kovempaa, ja kovempaa, eikä hillitse itseään ollenkaan. Suhteen alussa olin itsekin hämilläni koska siinä vaan väkisin saa joka kerta ihan mielettömän orgasmin ja lähärissä se on ihanaa kun mies makaa päällä ja huohottaa korvaan. Multa tulee ja mies saa sitten heti mun jälkeen tai yhtäaikaa. Me ei oikeastaan koskaan suudella seksin aikana, koska mies keskittyy vaan panemaan mutta mua ei haittaa, päinvastoin..
Eksien kanssa meno oli rauhallisempaa, enkä ollut tottunut yhdyntäorgasmeihin. Luulin, etten voisi saada niitä...
Pupustelu on ihanaa varsinkin mies ihan kii päällä maaten mutta vasta loppuvaiheessa.. muuten se huippu tulee tosi nopeeta ainakin meillä. Tykätään molemmat vähän pitkittää :)
Se on parasta kun halutaan tehdä se nopeasti. Mutta jos on aikaa vaihdellaan asentoja ja lopetetaan siihen. Näin meillä :)
Mun mies on niin herkillä lähärissä, että meillä aika harvoin ollaan siinä. On ihana asento sinänsä ja tykkäisin kovasti siitä läheisyydestä, mutta mies kiihottuu niin että tulee tosi äkkiä. Joskus ihan muutamalla työnnöllä. Muissa asennoissa onnistuu paremmin. Pitäisi kokeilla tuota tauotusta ja uudestaan kiihdyttämistä, kuulostaa ihanalta..
Eihän tuo nyt niin haittaa jos tulee nopeasti. Mua ainakin vaan kiihottaa ne miehen ilmeet ja liikkeet kun ei pysty pidättämään yhtään. Siinä voi ajatella olevansa niin kuuma ettei hän voi mitään. Joskus tuo sanookin niin :) Meillä ainakin onnistuu uusinta melkein heti perään ja sitten kestää pidempään ja mäkin ehdin tulla. Lähetyssaarnaaja tuntuu ihanalta koska ollaan lähempänä toisiamme kuin muissa asennoissa. Mä tykkään siitä painon tunteesta mies päällä....
Se on todellakin miehisen nautinnon huippu saada olla naisen päällä niin että hän on selällään ja makaan aivan kiinni vartalossaan, kaikin tavoin, visuaalisesti, tuntuman kannalta ja tottakai läheisyyden.
Yksi asento muiden joukossa, joskin nautinnollinen jos mies osaa tehdä sen oikein. Ei paukuta kädet suorassa vaan makaa tiiviisti päällä. Ja vauhtia saa olla :)
Täällä monet kertoo, että ihaninta on se kun mies on ihan kiinni päällä. Minulla on vähän vaikeaa olla siten. En osaa sanoa onko miehen asento jotenkin erilainen meillä, mutta tykkään enemmän siitä kun hän on ylempänä käsiensä varassa. Niitä käsivarsien lihaksia on kiva hyväillä;)
Lopussa mies aina makaa päällä eikä se sitten enää niin haittaa kun tuntuu muuten hurjan hyvältä..
Ihana ketju tämä!
Olen kuvitellut olevani jotenkin tylsä tyyppi, kun tämä on suosikkiasentoni, mutta tämähän onkin tosi yleistä!
Rakastan ensinnäkin sitä hetkeä, kun mies työntyy sisälle. Sitten kun vartalot ovat aivan lähekkäin. Rakastan mieheni tuoksua ja ujutella käsiäni hänen vähän pitkissä hiuksissaan. Hyväillä selkää, niskaa, pakaroita, käsivarsia. Pitää kiinni ja suudella. Hän tietää tarkalleen kaikki ne tavat, joilla tulen. En pysty pidättelemään yhtään. Voimme halutessamme katsoa toisiamme silmiin loppuun saakka, eikä katsota sivulle. On muuten tosi kiihottavaa.
Joskus miehen ei tarvitse juuri edes liikkua. Ollaan vaan ihan hiljaa ja kalu syvällä sisälläni. Sitten hän rupeaa liikkumaan ihan piiiiiikkuisen, minä työnnän lantiotani häntä vasten, puristelen pakaroita....ihanaa. Saan todella pitkiä orgasmeja ja isoja supistuksia. Mies rakastaa sitä.
Joskus taas pannaan vaan, kovaa ja rajusti. Voi Luoja.
Sovimme mieheni kanssa hyvin yhteen. Rupesipa nyt kirjoittaessa tekemään mieli ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä kuinka mies "rynkyttää" heti melkein yhdynnän alusta, panee keskittyneesti koko ajan kovempaa, ja kovempaa, eikä hillitse itseään ollenkaan. Suhteen alussa olin itsekin hämilläni koska siinä vaan väkisin saa joka kerta ihan mielettömän orgasmin ja lähärissä se on ihanaa kun mies makaa päällä ja huohottaa korvaan. Multa tulee ja mies saa sitten heti mun jälkeen tai yhtäaikaa. Me ei oikeastaan koskaan suudella seksin aikana, koska mies keskittyy vaan panemaan mutta mua ei haittaa, päinvastoin..
Eksien kanssa meno oli rauhallisempaa, enkä ollut tottunut yhdyntäorgasmeihin. Luulin, etten voisi saada niitä...
Pupustelu on ihanaa varsinkin mies ihan kii päällä maaten mutta vasta loppuvaiheessa.. muuten se huippu tulee tosi nopeeta ainakin meillä. Tykätään molemmat vähän pitkittää :)
Jep, rynkyttää ei saa koko ajan jos ei halua todella pikaista.. meillä nuo uusinnatkin on aika lyhyitä kun täysillä naidaan. Säästetään loppuun ja sitten ei mikään ole niin ihanaa kuin mies päällä ja vauhtia sen minkä pystyy. Ja en mä ainakaan litisty sinne alle vaikka tuo ihan kiinni röhnöttäiskin. Tuntuu vaan ihanalta kun se paino kuitenkin nousee mun päältä vähän joka työnnöllä.......
Mulle se miehen viime hetken "paisuminen" tuo viimeistään orgasmin, jos en ole lauennut jo ennemmin, ja vaikka olisin saatan saada silloin toisen kerran. Lähetyssaarnaajassa se tuntuu ihanimmalta, ja todellakin on niin kiihottavaa olla iho ihoa vasten. Jos mies ei tuota hoksaa, vedän hänet lähemmäksi <3
Poikaystäväni ns. ottaa minut joka kerta. Hän on todella vaativa ja määrätietoinen, kun haluaa seksiä ja minulle tulee sellainen tunne, että on turhaa vastustella. Miehen halutessa aina kiihotun itsekin ja nautin hänen dominoivista otteistaan. Hän makaa päälläni loppuun asti ja pitkään seksin jälkeenkin, mikä minusta on ihanaa, kun jäädään siihen sylikkäin.
Aikaisemmissa suhteissani olin enemmän aktiivinen, mutta nyt vaan nautin siitä miten paljon hän haluaa minua.
Tykkään enemmän muista asennoista, mutta miehen mukana olen opetellut tuota. Hän rakastaa lähäriä.
Todella ihana ketju! Olen kanssa kuvitellut että olen suunnilleen ainut joka tykkää olla alla :)
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni ns. ottaa minut joka kerta. Hän on todella vaativa ja määrätietoinen, kun haluaa seksiä ja minulle tulee sellainen tunne, että on turhaa vastustella. Miehen halutessa aina kiihotun itsekin ja nautin hänen dominoivista otteistaan. Hän makaa päälläni loppuun asti ja pitkään seksin jälkeenkin, mikä minusta on ihanaa, kun jäädään siihen sylikkäin.
Aikaisemmissa suhteissani olin enemmän aktiivinen, mutta nyt vaan nautin siitä miten paljon hän haluaa minua.
Mä tykkään tehdä noin naiselle. Kiihottaa hänet esim. näykkimällä kaulaa, suutelemalla seinää vasten... Tulla päälle ja vähän dominoida, pitää häntä käsistä kiinni pään yläpuolella etc... ei mitään kauhean rajua vaan sopivasti ja ladyä kuunnellen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle se miehen viime hetken "paisuminen" tuo viimeistään orgasmin, jos en ole lauennut jo ennemmin, ja vaikka olisin saatan saada silloin toisen kerran. Lähetyssaarnaajassa se tuntuu ihanimmalta, ja todellakin on niin kiihottavaa olla iho ihoa vasten. Jos mies ei tuota hoksaa, vedän hänet lähemmäksi <3
Mä tuun eka kerran siinä vaiheessa kun mies kääntyy päälle ja alkaa loppupuristuksen. Se tekee sen aina ja rakastan sitä. Monta kertaa tullaan yhtä aikaa kun mä saan sit vielä uudestaan..
Kai mä sit oon aika herkkä tai jtn mut seksi on ihanaa
+ siinä on helppoa olla
+ miehen vartalon paino ja lämpö
+ läheisyys
+ pystyy suudella
+ mies on vallassa ja kiihottuu siitä
+ voi puristaa miestä takamuksesta
+ voi hyväillä miestä hiuksista ja selästä
+ voi nähdä toisen silmät
+ voi huohotella korvaan
+ työnnöt tuntuu voimakkailta
+ voi nostaa jalkoja tai kietoa ne miehen ympärille
- miehen paino voi sattua jos hän makaa esim. kädet suorassa tai kädet mun käsissä
- jos on jatkuvasti ainut asento seksistä tulee liian kaavamaista
- ei pääse niin paljon liikkumaan
- jos mies ei osaa tuoda itseään liki, ei nauti niin paljon
Ihana, eroottinen ketju...
Voi kun mies tulisi jo töistä, saataisiin taapero päiväunille.. ja sitten oltaisiin hetki niin lähekkäin kuin voidaan ♥
Samaa toivon... taaperoa ei vielä ole mut vielä pari tuntia pitää odottaa. Vihjasin kyllä hänelle että saa sitten ottaa mut ihan perinteisesti ja tulla päälle jos haluaa. Vaihtelua kun mä yleensä ratsastelen <3
Hassua.. mulle tuli mieleen tuota edellistä kommenttia lukiessa, että taaperoako siellä kotiin odotetaan? :D
Asiaan kun mennään niin kyllä se helppous on ls-asennon paras puoli. Ei valmistelua, ei voimistelua, helppoa, joskin aika nopeaa meillä yleensä :)
Niin mullakin ja kun nykyään pitäis olla vaan niin neutraalia,, mut mä en osaa enkä haluu:))