Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen alla

Vierailija
16.08.2017 |

Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?

Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sen ihanuus liittyy roolien vaihtoihin seksin aikana ja rakastelujen välillä. Silloin jos ollaan ensin seinää vasten ja sitten mies kellistää mut ja tulee päälle, hän on täynnä testosteronia, täysin vallassa mistä tykkään kovasti. Sitten välissä taas mä olen johtaja miehen päällä, kiusaan häntä kunnes taas hän ottaa ohjat...

Sama kanssa. Meillä vaa "painitaan" ja mä aina "häviän" kun ite oon 162cm/52kg ja mies jotain ehkä 187cm, painosta en tiiä voi olla 100kg kun puntteja nostelee.. ja päädyn sit miehen alle. Lähäriseksi on meillä aina tosi kiihkeetä, ja se onkin siinä ihaninta.

Vierailija
42/156 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihaninta on se kun lähiksessä voi rakastella hellästi ja hitaasti suudellen ja hyväillen silmiin katsoen, tai sit voi antautua tosi intohimoiselle miehelle joka pitelee kiinni ja tulee haluissaan, ja kaikkea siltä väliltä. Erityisesti kylmillä keleillä se on ihana, sillä mä en ole vielä keksinyt mikä lämmittäisi paremmin kuin seksikumppanin keho aktin aikana. 

Mietin erästä lyhyttä salamasuhdettani mieheen, joka vaan tuli päälle ja nai kovaa kunnes laukesin rajuun orkkuun. Ei tarvittu kuin lähäri ja en voinut muuta kuin tulla.. En tiedä miten mies sen teki joka kerralla ja joskus kaipaan häntä ja meidän romanssia..

Mun mies on just tollanen joka kerta. Makaa vielä niin tiukasti mun päällä etten mä pysty paljoa liikkumaan mut en voi valittaa sillä saan aivan uskomattomia orkkuja. Joskus tulee monta ihan peräkkäin, joskus alussa ja sit uudestaan ihan lopussa. Hän panee kovaa heti alusta, eikä hellitä missään vaiheessa ennen kuin mä oon saanut ja sit vielä kiihdyttää entisestään ennen kuin itse saa... 

Kysyin alkuaikoina mieheltä yhden kylppärilattiasession jälkeen, kuinka hän nyt niin innoissaan oli. Vastasi jotenkin näin että, sä kiihotat mua niin paljon. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa ja oon ihan koukussa tohon mieheen ja meidän seksiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys, mies huohottaa ihan siinä lähellä ja mun kädet on hänen hiuksissa, perseellä, milloin missäkin. Ihokosketus on niin laaja. Parhaan orkun saan saan kuitenkin takaapäin.

Vierailija
44/156 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää nostella ja kanniskella mua. Saattaa kaapata suorilta jaloilta vaan käsivarsilleen ja monta kertaa vaikka ollaan jo menossa kohti sänkyä hän vielä nostaa mut syliinsä niin että saa sit suudellen laskea mut makuulle. Tuntuu ihanalta miten kevyesti hän sen tekee.. maa vain katoaa mun jalkojen alta. Se johtaa usein lähisseksiin ja siinä jotenkin tunnen itseni niin pieneksi ja naiselliseksi miehen alla. Jostain syystä mua kiihottaa se enemmän kuin päällä oleminen. 

Vierailija
45/156 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nostellaan ja lähäri on siitä asti ollut tosi suosittua kun jätkä on ollut armeijassa ja tulee lomille. Kai sitä kuntoa pitää sit niinkin testailla ja esitellä. Sopii mulle, mikäs sen ihanampaa kuin kiihkee poikaystävä :)

Vierailija
46/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aika malttamaton ja usein ollaan vaan siinä. Ehdin yleensä saamaan joten ihaninta on ehkä sit se kun saa aika nopeasti.. Kiva tuntea miehen paino ja suudella.

Vierailija
47/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin nostellaan ja lähäri on siitä asti ollut tosi suosittua kun jätkä on ollut armeijassa ja tulee lomille. Kai sitä kuntoa pitää sit niinkin testailla ja esitellä. Sopii mulle, mikäs sen ihanampaa kuin kiihkee poikaystävä :)

Siippa kans intissä ja kun lomille tulee hädin tuskin ehditään laittaa kämpän ovi kii kun jo oon sen sylissä ja sit kohta makaan sen alla. Siinä ei paljon asentoja keretä miettimään tai vaihtelemaan kun on niin tiukkaa menoa..

Kaikkein ihaninta koko touhussa on miehen kiihko ja se kun sen estot häviää. Ja miten se tartuttaa sen kiihkon sit muhun. Sillon on ihanaa jotenki vaan antautua..

Vierailija
48/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tuon asennon kiihottavuuden ja ihanuuden mulle niin että kun mies selkeästi kiihottuu siitä että mä olen selälläni ja hän tulee makaamaan mun päälle ja saa olla pomo seksissä se saa minutkin kiihottumaan. Ne on ne miehen eleet ja ilmeet, tavat ja olemus mikä kiihottaa, ei varsinaisesti se hänen allaan makaaminen sinänsä. Toki toisen lähellä on aina mukava olla. Sama juttu kun ollaan seinää vasten. Ainakin mulla on näin.

Vierailija
49/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulla on työntöjen kulman muuttuminen siirryttäessä lähäriin mikä avaa sitten ne taivaan portit. Mies pitää itsensä ihan kiinni mun päällä ja työntelee vaakatasossa, eteen taakse. Asiaa voi ehkä meillä auttaa miehen ylöspäin vähän käyränä seisova elin. Tykkään kyllä muistakin asennoista mutta orkku tulee molemmille melkein aina tuolla tavalla likikkäin maaten. Siinä voi sit tehdä kaikkea muutakin ihanaa samanaikaisesti kuin vain panna :)

Vierailija
50/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mun mieheltä kun tiedän, että hän tykkää olla mun päällä: mikä siinä on ihanaa ja vastasi jotenkin näin:

- Sä tunnut niin ihanalta siinä, sun tissit ja kaikki tuntuu niin pehmeeltä kun mä nojaan suhun... tykkään sun naamasta kun sä nautit..

Olin ihan et huhhuh.. en ihan tollasta luentoa odottanut. Joskus miehet osaa yllättää ihanuudellaan <3

Vierailija
51/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa tänä kesänä ollut ulkoilmaseksi ja puolijulkisilla paikoilla rakastelu aika aktiivista. En kyllä yhtään tiedä miksi mutta ihanan kiimaista on ollut. Aina lähiksessä ja multa on mennyt ainakin neljä paitaa ihan tahroihin ruohikosta ja mättäistä ja sit roskiin kun ollaan makoiltu milloin missäkin. Hiukset täynnä ihme moskaa ja ötököitä, mut en silti valita. Ihanaa saada mies päällensä pidättelemättömänä ja täysin keskittyneenä vain muhun..

Vierailija
52/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerrasta asti mun suosikkiasento. Läheinen, lämmin, koskettava, kiihkeä, sopivasti alistava, maskuliininen ja toisaalta hyvin naisellinen, tunnelmallinen, hellän raju...

Vierailija
53/156 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks lemppareista, muitakin on.. ihaninta on kun mies tuntuu niin kuumalta päällä

Vierailija
54/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysymys olikin naisille voisin näin miehenä vastata oman näkemykseni.

Tottakai aina päälle jos vain mahdollista. Sehän on miehisyyden huipentuma saada olla naisen päällä, täysin vallassa. Siinä nainen näyttää ja tuntuu todella hyvältä, asento kiihottaa muutenkin, mutta varsinkin ulkonäöltään viehättävän, kauniin naisen kanssa rakastelusta tulee upeaa. Eikä silloin tahdo malttaa lopettaa yhteen tai kahteenkaan syöksyyn. Voi jatkaa vain suoraan tulematta pois päältä/sisältä. Stondis ei oikeastaan laske missään vaiheessa. Näin pystyy tekemään kolmekin kertaa peräkkäin. 

Naisen iho paljon pehmeämpi kuin minun ja sen tunne koko kropassa on huumaavaa. Rintoja vasten makaaminen, kiihtyneen hengityksen aistiminen muutenkin kuin kuulon kautta on ihanaa. Ja ne naisen kädet, jotka voi kahlita käsillään ylös tai antaa seikkailla pitkin vartaloa. Näkee ptikät hiukset tyynyllä jos naisella ne on. Suutelu ja näykkäily onnistuu hyvin, itse säätelee rytmiä ja pystyy helposti lukemaan naista. Tietää koska panna lujaa, niin että hän tulisi. Pääsee itse syvälle juuri orgasmin hetkellä täydellisessä tahdissa. Ihanaa on myös jäädä jälkihehkuihin nauttimaan ja makaamaan päällekkäin.

Mutta ehkä kaikkein upeinta on se kun nainen nauttii, jos ja kun hän sattuu tykkäämään ko. asennosta. Ainakin teen aina parhaani, että hän tuntisi sen nautinnon myös minkä itse koen. 

Vierailija
55/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pitkät hiukset* piti sanoa...

Ja lisäyksenä vielä edelliseen. Sekin, jos nainen makoilee jo sängyllä selällään, levittää jalkojaan valmiiksi ja katseellaan ja/tai muuten eleillään kutsuu minua päällensä, saa minut ihan sekaisin. Kiihottaa aivan valtavasti nuo pienet vinkit.

Vierailija
56/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä kaikki ylistykset yhden ihmisen näppäimistöltä? Lähetyssaarnaajahan on lähestulkoon huonoin mahdollinen asento harrastaa seksiä

Vierailija
57/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan ole. Ei nyt toki ainut hyvä..

Vierailija
58/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä kysytty niiltä naisilta jotka tykkää lähäristä, onko sit ihme jos tulee ylistyksiä?

Vierailija
59/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja hento. En pysty hengittämään kunnolla lähärissä, tai sitten joka kerta mies on vahingossa laittanut liikaa painoa päälleni...Pari onnistunutta kertaa kuitenkin muistan. Mies on tukenut itseään riittävästi, pois rintakehän päältä. Ja ne kerrat on olleet niin "uuh". Juuri se miehen lämmin vartalo itseäni vasten ja se henkinen, hyvin intiimi yhteys, mikä siinä syntyy. Suosikki asentoni on kuitenkin doggy style-takaapäin. 

Vierailija
60/156 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon aika pikkunen ja meillä maataan päällekkäin aika usein. Kummatkin tykätään siitä. Mies makaa silleen kyynärpäittensä varassa. Tulee just sopivasti painon tunnetta muttei liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän