Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä ei ole kaikille ilon päivä

Vierailija
12.11.2023 |

Minun isällä on ollut avopuoliso yli 30 vuotta, minua "äpärän lasta", kuten hän minua kutsuu-ei ole koskaan hyväksynyt ja sanonutkin sen suoraan.

Tämän avovaimon lapset ja lapsenlapset (joku heistä tai useampi) ovat laittaneet isäni kännykästä numeroni estoon ettei puhelut ja viestit mene vanhalle isälleni perille. Olen jo vuosikausia ollut pimennossa isäni elämästä.

Minun vikanihan se on että tämä mustasukkainen avokki ei kestä että olen olemassa ja juo viinaa kuin sieni. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä ei myöskään.

Vierailija
2/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: YHYY YHYY YYHYYYYYYYYY😫😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten katkeruus on suunnaton voimaantumisen lähde. 

Vierailija
4/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Ainoa mitä voit tehdä, on se että yrität olla välittämättä ja keskityt vain omaan elämääsi. Ei tuollaisille ihmisille montaakaan ajatusta kannata haaskata.  Mikäli tuo mies on isyytensä laillisesti aikanaan tunnustanut, eivät hänen lähipiirinsä ihmiset mahda sille asialle mitään. Tulet olemaan isäsi laillinen perijä, lakiosan saat varmasti.  Kaikkea hyvää sinulle ap, toivottavasti kohdallesi osuu hyviä ihmisiä ja hyviä asioita.

Vierailija
5/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Mutta kannattaa aihetta käsitellä vaikka ammatti-ihmisen kanssa, kasvaa kohti asian hyväksyntää ja jatkaa sitten elämää. Arvokas on jokainen ihminen ilman isänsä tai muiden rakkauttakin. Hyvää tätä päivää jokaiselle!

Vierailija
6/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Isäni lähtiessä uuden vaimonsa matkaan, on unohtanut meidät lapset ja lapsenlapsensa täysin. Välillä aina yritän ottaa yhteyttä mutta turhaan.

Vierailija
7/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että he ovat laittaneet numerosi estoon? Oletko kokeillut soittaa toisesta numerosta tai ihan vaan mennä oven taakse koputtelemaan? 

Vierailija
8/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on jo 85v vanha. Kun viitisen vuotta sitten hänet viimeksi näin, huomasin että muistin kanssa on ongelmia ja autolla ajokin oli huteraa. Mutta ongelma on tässä :en saa tulla tämän naisen omistaman talon pihaan tai ympäristöön. Isäni ei halua riidellä ja keikuttaa laivaa ettei joudu mieron tielle vanhoilla päivillään.

Hän on kuitenkin korjannut omilla rahoillaan tuota avokkinsa taloa vuosikymmenet. Oli todella pahassa kunnossa kun nuorena tyttönä sen ensimmäisen kerran näin. 

En tietenkään avaa yksityiskohtia koko elämästä, mutta nainen siis juo. Paljon. Pulloja on kaapeissa ja vaikka missä, vahti ja kuunteli aina kun puhuimme puhelimessa vielä silloin joskus ja isä joutui aina salaa soittamaan. 

Joka tapauksessa, syy miksi olen tullut tähän epäilykseen että puhelinnumeroni on estetty on se, että miksi muuten hän ei yhtäkkiä enää vastannut puhelimeen tai viesteihin. Joskus hän sanoi että puhelin temppuilee mutta ei osaa korjata sitä eikä osanneet auttaa kaupassa. 

Hänellä ei ole älyluuria. 

Puhelut ei mene perille tai kukaan ei siis vastaa tai lue viestejä. On yritetty. Ja ollaan ikämme oltu läheisiä. Minäkin jo vanhahko. 

Jospa hänellä on muistisairaus mutta en saa tulla kylään tai edes pihaan. En nyt poliisiakaan voi tällä vaivata kun tämmöiset ei heille kuulu. 

Monta kertaa hän olisi halunnut lähteä tuon naisen luota(kertoi minulle), mutta ei uskaltanut.

Kaikenlaisia ihmiskohtaloita sitä onkin. Itselläni on huomattavan paljon kropassa remppaa etten pääse edes liikkumaan, muitakin isoja asioita taisteltavaksi, olen tyytynyt kohtalooni ettei isä enää halua riidellä niin tyytynyt hänkin osaansa.

Tämä asia pulpahtaa aina pintaan näin isänpäivänä ja muinakin päivinä mutta toivotan kaikille hyvää isänpäivää ja kohtalotovereille myös. Tuntuu jotenkin helpommalta huomata ettei ihan yksin asian kanssa ole. Luen välillä jos joku kommentoi mutta en jaksa enää sen enempää avata. Täytyy käydä ulkona jos saisi pahan olon pois. 

Vierailija
9/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Onneksi mainoksista on vähentynyt sellainen kielenkäyttö, joka lähtee oletuksesta, että isänpäivä on kaikille iloinen perheen ja suvun juhla ja tietenkin kaikille isille ostetaan lahjoja. Ei osteta siinäkään tapauksessa, jos isä on kuollut.

Vierailija
10/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Onneksi mainoksista on vähentynyt sellainen kielenkäyttö, joka lähtee oletuksesta, että isänpäivä on kaikille iloinen perheen ja suvun juhla ja tietenkin kaikille isille ostetaan lahjoja. Ei osteta siinäkään tapauksessa, jos isä on kuollut.

Just näin. Eikä muutenkaan käytetä enää "maailman paras isä / äiti" höpinöitä.

Vierailija
11/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se esto ei nyt toimi ihan noin, kun Ap väittää....

Vierailija
12/12 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä hetki sankarihautoja ja ajatelkaa niitä isiä ja haukkukaa lisää miehiä te naisloiset.