Nainen alla
Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?
Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mun mieheltä kun tiedän, että hän tykkää olla mun päällä: mikä siinä on ihanaa ja vastasi jotenkin näin:
- Sä tunnut niin ihanalta siinä, sun tissit ja kaikki tuntuu niin pehmeeltä kun mä nojaan suhun... tykkään sun naamasta kun sä nautit..
Olin ihan et huhhuh.. en ihan tollasta luentoa odottanut. Joskus miehet osaa yllättää ihanuudellaan <3
Mun miehellä on suunnilleen samat mieltymykset. Tosin kysynyt en oo siltä koskaan.. käytöksestä lähinnä päätellyt kun yleensä mun päälle tuo hakeutuu. Ja onhan se jotenkin ihana tunne kun mies saa olla mies ja mä oon pieni hento nainen.. vaikka muuten arjessa koen olevani ihan tasavertainen.
Ainut miinuspuoli on se että mies tulee aika nopeasti ja tuntuu että lähis vaan nopeuttaa tuota. Toisaalta se saa nopeasti uuden seisokin ja sit vaan jatketaan. Yleensä toinen tai kolmas kerta on jo pitempiä ja mäkin ehdin tulla :)
Just toi sama meilläkin... Mua kiihottaa ihan tajuttomasti se kun mies käy mun päällä niin kuumana. Painaa sen ihan syvään ja sit nytkyttää lyhyitä teräviä työntöjä. Sillä seisoo monta kertaa peräkkäin ja tosi usein jatketaan vaan heti melki suoraan siemensyöksyn jälkeen. Kesto pitenee joka kerta ja mä saatan saada monta orkkua ja mies tietty kans. Saatetaan naida neljäki kertaa suht putkeen kun aletaan mut sit pitää jo huilata ja paijailla välillä...
Muut asennot ei kummankaan mielestä oo niin hyviä ku siinä pääsee niin lähelle ja voi tehdä välillä muuta pussailla ja söpöillä.. ja sit taas panna niinku puput orkkuun asti ja alottaa uudestaan mies vielä mun sisällä :)
Voi elämä... osaatte niin ihanasti kuvailla teidän rakastelua ja läheisyyttä. Näin pitkän sinkkuajan jälkeen sitä todella kaipaa kumppania ja sitä lähetyssaarnaajaakin, vaikka se kaikkien naistenlehtien mukaan onkin ihan tylsä ja vanhanaikainen. Niin taidan sitten olla minäkin mutta sen eroottisempaa asentoa ei minusta ole.
Mä olen jo ajat sitten tuumannut piut paut noille kaiken maailman lehtien jutuille. Mun pitäisi niiden mukaan olla jo vuosia sitten leikannut mun pitkät hiukset, käyttää housupukuja mekkojen sijasta ym ym... Ja seksivinkkejä piisaa mut mä en vaan tykkää niin paljon asennoista, missä ei näe miestä, ei tunne hänen vartalonsa lämpöä, eikä pysty suutelemaan.
Jotenka mulle se "lähis" on kaikkein ihanin. Siinä onnistuu nuo kaikki ja kun mies on taitava rakastelija, hän vaistoaa mun hetket ja osaa sovittaa rytminsä juuri oikein. Paljon on miehestä kiinni miten ite kiihottuu ja miltä kaikki tuntuu, mut parhaimmillaan se on tajunnan räjäyttävää... sulaudutaan yhteen ja maailma katoaa ympäriltä.
Minusta kanssa hyvä suutelija on yleensä kyllä hyvä sängyssäkin. Kerran olin miehen kanssa jonka kaulasuudelmista olin jo melki pyörtyä ja lähisseksi oli taivaallista. Jo käden kosketuksesta tiesi hänen olevan ihana. Hän ei arastellut eikä ujostellut yhtään :)
Tätä ketjua lukiessa tulee miestä ikävä 💗
Kun meillä rakastellaan mies tulee aina ensin huohottelemaan mun selkään. Makaa ihan kiinni ja sitten kun tuntuu että haluaa alkaa kiihdyttää kieräyttää mut selälleen ja tulee syvälle syliin. Lähis<3
Eksän kaa oltiin melkein aina siinä mut nykyisen kaa ei juuri koskaan.. Voiko asentoa kaivata? Minusta ainaski tuntuu siltä et mä kaipaan just sitä miten mies liikkuu siinä päällä, miltä se tuntuu ja tietenki se läheisyys ja kaikki siihen liittyvä ihana toiminta..
Kyllä mulla ainakin on ihan älytön ikävä miehen lähelle kun hän on pitkään pois työmatkoilla.. Joskus työpäivän aikanakin ajattelen häntä ja meidän intiimihetkiä. Ja tottakai sitä läheisintä asentoa kaipaa, itse en pystyisi olemaan sitä ilman. Ei joka kerralla kun vaihtelukin virkistää mutta jos lähistä ei saisi ollenkaan olisi se tosi ikävää ja suhteesta puuttuisi jotain hyvin tärkeää, ainakin mulle...
Mä olen niin pikkuinen 157cm että mä "hukun" miehen alle kun me rakastellaan. En pysty näkemään hänen kasvoja tai suutelemaan. Hassuinta on se että mies saa siitä ihan älyttömät kiksit kun jään kokonaan hänen alleen. Tosi usein ollaan siis päällekkäin ja mies väillä nostaa itseään tai taipuu kummallisesti että voidaan vaihtaa pusuja.
Miehen vartalon tuntu on ihanaa ja vaikka hän ei mikään kärpässarjalainen olekaan en tunne että litistyisin. Hänen kiihkonsa sytyttää aina minutkin vaikka en olisi heti sillä tuulella. :)
Siks se on ihanaa kun mies on siinä "vallassa" mut tavallaan niin oon mäkin. Jos vähänkin voihkaisen kovempaa tai nostan jalkoja enemmän koukkuun hän ei pysty enää pidättelemään. Ihanaa saada mies ihan sekaisin pienillä eleillä.. :)
Ihan sama meillä... Miehen ilmettä on niin ihana seurata kun se alkaa kiihdyttää "väkisin" kun tuntee että tulee vaikkei ihan vielä haluisi.. <3
Huh, onpa kiihottavaa lukea teidän kuvailuja rakastelustanne. Niiden perusteella monilla pareilla on nautinnollinen seksielämä:).
Meillä on myös lähetyssaarnaaja ja sen eri muodot suosikkiasentoja. Parasta siinä on kun voi katsoa vaimoa silmiin ja nähdä hänen nautinto kun rakaselemme. Laukean muissa asennoissa usein aika nopeasti, mutta lähetyssaarnaajassa voin parhaiten kontrolloida työntöjen nopeutta ja kun tuntuu että kohta lakukean, niin silloin lopetan työnnöt ja keskitymme hetkeksi vain suutelemaan. Pidän silloin samalla kaluani sisässä ja liikutan pelkästään lantiota enkä liikuttele penistä ollenkaan. Tällä tavoin pitkitän laukeamista ja vaimokin ehtii saada usein orgasmin ennen minua.
Nyt rupesi tekemään niin seksiä mieli, että täytyy antaa illalla vaimolle vähän kyytiä:).
Mikään ei oo niin ihanaa sillon kun makaan miehen alla ja ollaan ihan kiinni toisissamme ja sit tuntee miten mies alkaa laueta. Huokailee mun nimeä työntöjensä lomassa ja yrittää koko ajan nopeammin ja syvemmälle. Lopulta se yltyy semmoseksi tosi nopeeksi tykyttämiseksi missä sit itekin saa joka kerta. Ihan parasta mun mielestä ja siks meillä usein lopetusasentona:)
Vaikea eritellä, ehkä kuitenkin se monen muunkin täällä mainitsema läheisyys.
Mä tykkään kyllä muistakin asennoista, erityisesti selkä seinää vasten seisaallaan on ihanaa. Joskus mä nostan toista jalkaa vähän ylös koukkuun ja mies menee polvistaan alas että saadaan paikat kohdakkain kun mä olen aika lyhyt. Joskus taas mies nappaa mut syliinsä ja kiedon jalkani hänen ympärilleen. Lopulta aina kuitenkin päädytään lähetyssaarnaajaan ennen kuin mies laukeaa.
Jaa.a... olisko miehen nautinto. Pidän siitä vaikka itse en saa siinä orkkua mutta mies nauttii ja haluaisi kuulemma aina olla mun päällä :)
Ihana ketju... kuinka kaunista voi rakasteleminen olla, kauneinta maailmassa ja kun saa olla toisen lähellä. Silloin kun se oikea kumppani löytyy voi kokea niin paljon.
Lähetyssaarnaaja on ykkönen!
Se on fysiologisesti paras asento (penis tulee just oikein ja tuntuu parhaalta, joka työntö hinkkaa klitorista sisältä ja ulkoa) ja psyykkisesti ihanan alistava, kun joutuu vaan antautumaan konkreettisesti miehen alle ja näkee hänet siinä itseä ylempänä, tuntee toisen vartalon päällään, voi katsella silmiin, mies voi pitää kaulalta tai käsistä kiinni jne.
Ihanan intiimi, hellä, rivo, alistava, raju... Lähetyssaarnaajassa on kaikki, fiiliksestä riippuen.
Voi olla superhellää ja herkkää rakastelua, rajua rankaisemista ja paikan näyttämistä tai jotain siltä väliltä, ja orgasmit taattu.
Lähärissä myös molemmat tulee helpoiten yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sen ihanuus liittyy roolien vaihtoihin seksin aikana ja rakastelujen välillä. Silloin jos ollaan ensin seinää vasten ja sitten mies kellistää mut ja tulee päälle, hän on täynnä testosteronia, täysin vallassa mistä tykkään kovasti. Sitten välissä taas mä olen johtaja miehen päällä, kiusaan häntä kunnes taas hän ottaa ohjat...
Mun nykyinen mies "opetti" mut vasta lähäriin. Hän oli heti ekasta kerrasta tosi dominoiva eikä siinä sitten voinut muuta kuin mennä mukaan. Ja kyllä se mitä joku toinenkin täällä kirjoitti, kun mies osaa rakastella ja ottaa naisen huomioon... ja välillä tuntuu että hän tuntee mun kropan ehkä paremmin kuin minä itse...
Saan joka kerta yhdynnässä ja jo ennen sitä jos mies malttaa nuolla tai sormettaa. Ollaan monesti kanssa seinää vasten ja sitten kun joskus härnään miestä niin kauan että hän ei ei enää kestä ja ottaa vallan.. silloin kun "joutuu" sinne alle ja mies on ihan sekaisin kiihkosta. Ei ihanampaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin nostellaan ja lähäri on siitä asti ollut tosi suosittua kun jätkä on ollut armeijassa ja tulee lomille. Kai sitä kuntoa pitää sit niinkin testailla ja esitellä. Sopii mulle, mikäs sen ihanampaa kuin kiihkee poikaystävä :)
Siippa kans intissä ja kun lomille tulee hädin tuskin ehditään laittaa kämpän ovi kii kun jo oon sen sylissä ja sit kohta makaan sen alla. Siinä ei paljon asentoja keretä miettimään tai vaihtelemaan kun on niin tiukkaa menoa..
Kaikkein ihaninta koko touhussa on miehen kiihko ja se kun sen estot häviää. Ja miten se tartuttaa sen kiihkon sit muhun. Sillon on ihanaa jotenki vaan antautua..
Noi inttijutut on ihania... Itekin muistaa sen poikaystävän kiihkeyden kun lomille pääsi. Siinä ei sit paljoa muuta tehtykään kun yhdyttiin koko seuraava yö ja päivä. Ja silloin just lähäristä tuli suosikkiasento kun oltiin siinä niin paljon. Tykkäsin olla hänen allaan ja aloin saada yhdyntäorkkuja. Parasta oli tuntea se jätkän kiima ja voima jota se sai lisää armeija-aikana hurjasti....
Ja se jatkuva nostelu ja kanniskelu siihenkin tottui ja ne tavat on jääneet sit vähän niinkun päälle intin jälkeen:)
Mullekin tämä on kaikkein paras asento. Osuu juuri oikeisiin paikkoihin ja itekkin voi säätää lantioin asentoa että hinkkaa myös klittaa... Niin kiihottavaa ku mies tulee muna kovana mun päälle ja aukasee jalat. Kiimassa suutelee ja työntyy sisään... Aaaah. Parasta.