Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen alla

Vierailija
16.08.2017 |

Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?

Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri on NIIN aliarvostettu asento!

Vierailija
22/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia asentoja kokeillaan silloin tällöin, mutta kyllä se lähetyssaarnaaja vain on yksinkertaisesti paras.

Mies vm. 1972

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siinä ihaninta on täydellinen antautuminen miehen kiihkon kohteeksi, nähdä ja tuntea hänet niin maskuliinisena kuin vain voi. Kun hän on antanut mulle orgasmin sormin ja suullaan, mikään ei ole minusta niin seksikästä kuin se, kun hän tulee penis ihan pystyssä päälleni. Näen hänen koko vartalonsa, miten lihakset pingistyy kun hän laskeutuu ihan kiinni minuun. Näen kiihkosta sumuisen katseen...

Haluan antaa hänelle nautinnon selälläni, sillä tiedän että hän nauttii siitä eniten. Ja melkein joka kerta saan siinä itsekin uuden orkun,ja jos en saa, se yleensä jää tosi lähelle, ja sitten kun rakastellaan pian uudestaan se tulee. Muitakin läheisiä asentoja meillä suositaan, mutta tämä klassikko on ykkönen kummallakin.

Äskettäin päätettiin, että vauva saa tulla jos on tullakseen, ja tuntuu niin ihanalta mennä loppuun asti ilman mitään "välissä" ja sitten vaan jäädään päällekkäin hellittelemään. :)

Vierailija
24/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin vaivaton, helppo ja silti nautittava. Meillä käytössä usein pikaisissa.

Vierailija
25/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaikkein ihaninta siinä on se kun meillä se yleensä littyy sellaseen tilanteeseen missä mies on ihan hulluna halusta ja sen on aivan pakko saada mua. Silmät kiiluu ja suudelmat on tosi vaativia. Siinä sitten itekin syttyy nopeasti ja seksistä tulee tosi kiihkeää.

Sama mulla. Just se miten mä en tahdo edes ehtiä levittää jalkoja kunnolla kun mies on jo siinä päällä ja haluaa heti sisään. Ihanan kiihottavaa tuntea jotenkin semmonen täysin pidättelemätön miehen halu ja ne voimakkaat työnnöt, se miten hän taivuttaa mun kädet mun pään päälle...

Toki on niitä kertoja kun rakastellaan ihan rauhassa ja pitkään, välillä mies voi laueta ja taas aletaan. Lähäri on ihana sellaseenkin vaikka muutenkin me ollaan. Suutelu on ihanaa ja sit kun toinen on niin lähellä ja lämmin, huokailee hiuksia vasten, voi kietoutua...

Vierailija
26/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaikkein ihaninta siinä on se kun meillä se yleensä littyy sellaseen tilanteeseen missä mies on ihan hulluna halusta ja sen on aivan pakko saada mua. Silmät kiiluu ja suudelmat on tosi vaativia. Siinä sitten itekin syttyy nopeasti ja seksistä tulee tosi kiihkeää.

Sama mulla. Just se miten mä en tahdo edes ehtiä levittää jalkoja kunnolla kun mies on jo siinä päällä ja haluaa heti sisään. Ihanan kiihottavaa tuntea jotenkin semmonen täysin pidättelemätön miehen halu ja ne voimakkaat työnnöt, se miten hän taivuttaa mun kädet mun pään päälle...

Toki on niitä kertoja kun rakastellaan ihan rauhassa ja pitkään, välillä mies voi laueta ja taas aletaan. Lähäri on ihana sellaseenkin vaikka muutenkin me ollaan. Suutelu on ihanaa ja sit kun toinen on niin lähellä ja lämmin, huokailee hiuksia vasten, voi kietoutua...

Kuvaat ihanan eroottisesti rakasteluanne. Varmasti on mahtavaa rakastella sinua kun olet noin lämmin ja halukas...! Voin vain kuvitella...

Vierailija
27/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain siinä eka kerran orgasmin yhdynnässä. En tiedä kyllä miten se tuli mut oltiin ihan kiinni toisissamme ja tosi kiimaisia. Joten ihaninta on se kun saa orkun :)

Vierailija
28/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa tulee mieleen, että olenkohan ihan friikki... minuta nimittäin yhdyntä lähetyssaarnaajassa ei oikeasti tunnu miltään! Jotenkin tuntuu, että itse avautuu siinä niin isoksi, että kaikki kitka häviää. Toki muuten intiimi asento.

Vierailija
29/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on se kun lähiksessä voi rakastella hellästi ja hitaasti suudellen ja hyväillen silmiin katsoen, tai sit voi antautua tosi intohimoiselle miehelle joka pitelee kiinni ja tulee haluissaan, ja kaikkea siltä väliltä. Erityisesti kylmillä keleillä se on ihana, sillä mä en ole vielä keksinyt mikä lämmittäisi paremmin kuin seksikumppanin keho aktin aikana. 

Mietin erästä lyhyttä salamasuhdettani mieheen, joka vaan tuli päälle ja nai kovaa kunnes laukesin rajuun orkkuun. Ei tarvittu kuin lähäri ja en voinut muuta kuin tulla.. En tiedä miten mies sen teki joka kerralla ja joskus kaipaan häntä ja meidän romanssia..

Vierailija
30/156 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja ei ole mun lempiasentoja, lähinnä siksi etten läheskään aina saa siinä orgasmia. Mä kyllä tykkään juuri siitä kun mies tulee lihaksikkaana päälle ja sisään. Samoin tykkään jos mies on ihan kiinni ja makaa mun päällä. Orgasmi tulee varmimmin tuossa asennossa jos nostan jalat ylös miehen harteille.

Vierailija
31/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana näin aamulla kun heräillään poikaystävän kaa aikasemmin ja pussaillaan ja sit hän kääntyy mun päälle. Rakastellaan ja paijaillaan toisiamme. Läheisyys on parasta.

Vierailija
32/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sen ihanuus liittyy roolien vaihtoihin seksin aikana ja rakastelujen välillä. Silloin jos ollaan ensin seinää vasten ja sitten mies kellistää mut ja tulee päälle, hän on täynnä testosteronia, täysin vallassa mistä tykkään kovasti. Sitten välissä taas mä olen johtaja miehen päällä, kiusaan häntä kunnes taas hän ottaa ohjat...

Vierailija
33/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, joidenkin kanssa lähäri ei tunnu miltään, joidenkin kanssa se on aivan uskomatonta. Ihaninta on olla vasten toista, iho iholla, kietoutua, suudella. Nähdä toisen nautinto hänen silmissään, tuntea liikkeet koko vartalolla...

Paljolti on tosiaan kiinni miehestä ja hänen taidoistaan. Itse olen huomannut että usein hyvä suutelija on myös hyvä rakastelija ja ne otteet miten hän tarttuu vartaloon sillälailla itsevarmasti ei arkaillen, vetää lähemmäs ja suutelee vähän kiusoitellen ja näykkienkin kiihottaa. Silloin lähäri tuntuu taivaalliselta, mies tietää mitä tekee, hänen voimansa tuntuu koko vartalolla. Hän lukee minua ja tietää missä vaiheessa kiihdyttää työntöjään. Rakastelee mulle sen orgasmin ja saa itse sen jälkeen tai yhtäaikaa, mikä on minusta kaikkein ihaninta.

Vierailija
34/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta siinä on semmoinen avuttomuuden, pienuuden tunne kun makaa vahvan miehen alla. Tulee hyvin naisellinen, feminiininen olo, tuntee itsensä haluttavaksi ja seksikkääksi kun mies nauttii ja himoitsee. Hänestä huokuu se valloittaja fiilis ja suojelunhalu, peittelee mut alleen. Vaikken suojelua oikeasti tarvikaan, on se ihana tunne jostain syystä. Jotenkin hirveän alkukantaisia juttuja mutta niin ihania oikean miehen kanssa.

Vierailija
35/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää lähäristä ihan tajuttomasti. Mä en niin paljon kun tuntuu että mä jotenkin litistyn sinne alle. Mutta nyt parina viime kertana mä oon saanut siinä ihan järkyttävän orkun. En tiedä mistä syystä mut ihanaa...

Vierailija
36/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melki aina selällään hänen allaan kun me rakastellaan poikaystävän kanssa. En voi valittaa sillä saan orgasmin joka kerta ja muutenkin tykkään. Siirryttiin kesällä makkarista keittiön pöydälle koska poikaystävän mukaan sängyssä tulee hiki ja vartalot yhdessä hikisenä ei ole niin kivaa. Lopulta onnistuttiin hajottamaan koko pöytä kun poikkis haluskin tulla makaamaan mun päälle ja kiipesi kokonaan pöydälle :D

Meillä tosiaan suosituin asento mut kyllä muutenkin rakastellaan. Ihaninta on se että molemmat lauetaan siinä nopeesti ja ollaan ihan kiinni toisessa.

Vierailija
37/156 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lopetetaan aina siihen ja sitten vaan pusutellaan ja hipsutellaan päällekkäin vaikka kuinka kauan :)

Vierailija
38/156 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nautinto mikä sit kiihottaa muakin. Jo pelkästään miehen tunteminen siinä päällä voi tehdä mulle pikkuorkun. Tulee lemmenkuumeinen olo ja on tosi inhottavaa jos ei sit pääsekään yhtymään..

Vierailija
39/156 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään muutenkin makoilla miehen alla. Kun nähdään työpäivän jälkeen usein suudellaan ja sit vaan mennään sohvalle tai sänkyyn pötköttelemään ja siinä jatketaan pussailua. Toisinaan innostutaan rakastelemaan kun kiusataan toisiamme, kuivapannaan jne, muttei läheskään joka kerta. Ihaninta on tuntea miehen vartalo ja näin pikkuisena sen mittasuhteet kiihottaa mua.

Tuntikin on helposti vierähtänyt ilman seksiä kun siinä makoilun ja pussailun välissä kertoillaan päivän tapahtumia ja kuulumisia. :)

Vierailija
40/156 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous. Nopeus. Mies laukeaa niin herkästi ja mäkin nautin. Hyvä pikaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi