Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin ihmisten on tehtävä koko ajan jotakin?

Vierailija
22.08.2025 |

Jotkut ihmiset tekevät ja tekevät eivätkä ikinä vain ole. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitetään mielen ongelmia liialla tekemisellä . Samoin liian positiivinen yleensä peittää jotain kauheaa. Kulissia kaikki

Vierailija
2/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan on ahkerampi kuin toiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD?

Ahkerankin ihmisen pitää osata rauhoittua, tai muuten ajaa itsensä piippuun.

Vierailija
4/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarve saada aikaan jotain hyödyllistä. Malekseminen ja tyhjän panttina makoilu on tylsää

Vierailija
5/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio siinä kuin päihteet tai pelaaminenkin. Tarkoituksenaan olla sijaistoiminto tai puudute. 

Vierailija
6/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kestä olla paikallaan ja omien ajatustensa kanssa

Vierailija
7/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehkööt tai olkoot tekemättä mitä nyt tahtovatkaan kunhan eivät pakolla vedä muita toimintaansa.

8/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään se että on "tekemättä mitään"? Jollain lailla syvässä koomassa? Itse en ainakaan pysty makaamaan kuin kivi, ellei kyse ole nukkumisesta ja sekin teetättää haastetta. On kiva puuhastella, ja mieli ei ole koskaan mitenkään hiljaa, joten tulee keksittyä sitä tekemistä tyhjästä. Mitä se haittaa? En riehu ympäriinsä, mutta aina on jotain, vähintään neulomista tai virkkaamista jos paikallani istun.

Seurassa sitten voi vaan olla ja höpöttää, sosialisoinnissa on omat virikkeet.

Vierailija
9/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa ja masentaa niin, että en haluais yhtään olla paikallaan koska se meinaa romahtamista.

Vierailija
10/10 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Miten määritellään se että on "tekemättä mitään"? Jollain lailla syvässä koomassa? Itse en ainakaan pysty makaamaan kuin kivi, ellei kyse ole nukkumisesta ja sekin teetättää haastetta. On kiva puuhastella, ja mieli ei ole koskaan mitenkään hiljaa, joten tulee keksittyä sitä tekemistä tyhjästä. Mitä se haittaa? En riehu ympäriinsä, mutta aina on jotain, vähintään neulomista tai virkkaamista jos paikallani istun.

Seurassa sitten voi vaan olla ja höpöttää, sosialisoinnissa on omat virikkeet.

Itse en esim. bussissa näpelöi kännykkää vaan keskityn maisemiin ja kanssamatkustajien tarkkailuun. Kuljen siis "virran mukana" tekemättä itse aktiivisesti mitään.