Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää 40kg:n painonpudotus?

liian paksu perhoseksi
16.08.2017 |

Olen kolmekymppinen nainen, pudotettavaa riittää 40 kiloa! Kuinka kauan minulla kestää tavoitteeseen pääseminen? Onko sinulla antaa vinkkejä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee puolessa vuodessa takaisin, kun tajuat ettet pysty ylläpitämään saavutettua uutta painoasi ja alat masennukseesi lappaamaan lohturuokaa kitusiisi. Vastaus: 6 kk

Itseasiassa luulen, että kun tuloksia alkaa näkymään, niin innostun vaan enemmän. Täytyy tarkkailla että pysyy meininki terveellisenä. Olen nimittäin teiniaikoina keikkunut myös siellä toisessa ääripäässä, eli anoreksian rajoilla. Ei ole tervettä sekään.

Vierailija
82/83 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne mun asiallinen viesti katosi? Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka käskette olemaan seuraamatta kaloreita. Me, jotka aloitamme painonhallintaprojektin, emme yksinkertaisesti tiedä, kuinka paljon energiaa erilaiset ruoat sisältävät. Siksi minua auttoi suunnattomasti, kun parin kuukauden ajan tarkkailin kaloreita ja opettelin eri ruokien ravintoarvokoostumuksia ja energiasisältöjä. Se helpotti myös kuvailemanne kaltaisen, terveellisen ruokavalion muodostamisessa.

On siis oikeasti hyödyllistä ainakin painonpudotuksen alkukuukausina laskea kaloreita. Kannattaa kuitenkin ehdottomasti myös pitää mielessä tuo erinomainen neuvo, että tarkkailee myös millaisista lähteistä kalorit tulevat ja muistaa, että täysin rasvaton ruokavalio ilman terveellisiä pehmeitä kasvirasvoja on hyvin haitallinen.

Isoisävainaaltani sain myös yksinkertaisen, mutta yllättävän hyvin toimivan neuvon. Hän kävi joka päivä uskollisesti puntarilla ja jo pelkästään se auttoi häntä hallitsemaan painoaan. Älä siis välttele vaakaa! Lisäksi minulle oli ihanaa kirjata tulokset ylös ja seurata, kuinka käyrä laski laskemistaan kohti tavoitepainoa. Lisäsi huimasti motivaatiota.

Onnea matkaan!

http://www.fineli.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä