Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää 40kg:n painonpudotus?

liian paksu perhoseksi
16.08.2017 |

Olen kolmekymppinen nainen, pudotettavaa riittää 40 kiloa! Kuinka kauan minulla kestää tavoitteeseen pääseminen? Onko sinulla antaa vinkkejä?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 viikkoa jos teet kaiken oikein. Ensi vuonna tähän aikaan olet taas vanha kunnon sinä!

2/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin 3-4 vuotta. Paino tulee äkkiä takaisin, jos sen pudottaa jollain ihmedieetillä. Unohda dieetit ja mieti ruokavaliosi sellaiseksi, mitä voit ihan oikeasti noudattaa koko loppuelämäsi. Ja sitten vaan noudatat sitä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiokaan aloittaa mitään ihmediettiä. Muutan ruokatottumukseni, jätän alkoholin ja alan liikkua. Ei kai siinä vuosia voi mennä??

Vierailija
4/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mä sanoisin 3-4 vuotta. Paino tulee äkkiä takaisin, jos sen pudottaa jollain ihmedieetillä. Unohda dieetit ja mieti ruokavaliosi sellaiseksi, mitä voit ihan oikeasti noudattaa koko loppuelämäsi. Ja sitten vaan noudatat sitä.

Sä olet kyllä tän palstan masentavin tyyppi.

Vierailija
5/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kilo viikossa ei ole ihmedieettiä nähnytkään.

Vierailija
6/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aiokaan aloittaa mitään ihmediettiä. Muutan ruokatottumukseni, jätän alkoholin ja alan liikkua. Ei kai siinä vuosia voi mennä??

No ei mene, ellet repsahtele jatkuvasta niin kuin jotkut pudottajat. Vinkinksi että repsahduspäivinäkin kun syöt max 2000 kcal niin sen ei pitäisi kauheasti hidastaa tai ainakaan laittaa takapakkia.

Vierailija
7/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät sokerin pois kokonaan. Vehnän minimiin. Syöt niin paljon ja usein, ettei ole nälkä. Yrität nukkua koska väsyneenä sortuu mässäilyyn. Muista syödä rasvaa, rasvattomat tuotteet ei laihduta.

Onnea, pystyt siihen kyllä!

Vierailija
8/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti 8 kuukautta -35 kg.

Vierailija
9/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin painonpudotusurakan kolme vuotta sitten ja olen laihtunut kaksi kiloa kuukaudessa. Joka kuu olen laihtunut ne kaksi kiloa. Aiemmilla pikadieeteillä vain lihoin entistä lihavammaksi.

Vierailija
10/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mene, ellet repsahtele jatkuvasta niin kuin jotkut pudottajat. Vinkinksi että repsahduspäivinäkin kun syöt max 2000 kcal niin sen ei pitäisi kauheasti hidastaa tai ainakaan laittaa takapakkia.

Repsahdukset tulle jos vetää liian tiukille, on nälissään tai väsynyt.

Älä laske kaloreita, mieti mielummin aterioiden väriä, terveellisyyttä ja makua. Älä ota paineita.

Vierailija
11/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kesti 8 kuukautta -35 kg.

Vau! Miten onnistuit?

12/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kyse ei ole masentamisesta vaan realiteeteista. Tottakai alussa lähtee kilo viikossa kun nesteet poistuu, kilohan lähtee jo sillä kun käy kunnon kakalla. Mutta jos tarkoitus on oikeasti saavuttaa pysyviä tuloksia, siten ettei nahka jää roikkumaan, niin kyllä mä suosittelisin pidemmän tähtäyksen elämäntaparemonttia. Dieeteillä paino lähtee, mutta tulee yhtä nopeasti takaisin, kun dieetti loppuu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit alkaa syödä?

Vierailija
14/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 2 vuotta

Vierailija
15/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin itselleni tuohon urakkaan noin vuoden aikaa. Alussa lähtee nopeammin, mutta loppupuolella hyvä, jos parisataa grammaa viikossa. Tsemppiä ja muista, että nopea laihtuminen ei ole itseisarvo, vaan ylipäätään terveellisempien elämäntapojen opettelu ja toisaalta itsensä arvostaminen ja rakastaminen. Jos rakastaa ja arvostaa itseään, terveellisten elämäntapojen opettelu tapahtuu sivutuotteena kuin itsestään. Motivoivaa on myös ehkä käydä mittauttamassa kolesteroli- sokeri- ja maksa-arvot. Siten voit myös ylpeänä verrata lukemia, kun urakka on ohi!

Vierailija
16/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ei, vaan realisti.

Vierailija
17/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta on hyvä ja realistinen tavoite.

Vierailija
18/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa kuukaudessa 20 kiloa. Jätin vain mielenterveyslääkkeet kerralla pois. (Venlafaxin, Levozin, Mirtazapin)

Vielä olisi sellaiset 15 kiloa hävitettävänä...

Vierailija
19/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin keventäjiin, ja tavoiteaika 40kg pudotukselle on 300 vuorokautta. Eli hyvin lähelle kilo viikossa. Päivittäistä energiansaantia tarvitsi pudottaa vain 1000kcal/d.

Vierailija
20/83 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin miten sun pää kestää. Jos inulla ei ole päättäväisyyttä ja sisua, sanoisin 40 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi