Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eveliina, 38, on ollut kaksi vuotta ilman seksiä - näin se on vaikuttanut

Vierailija
16.08.2017 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708152200327037_rk.sh…

Oliko tää se sama nainen mistä oli jokin aika sitten juttua iltiksessä kun oli teettänyt paljon leikkauksia itselleen? Jotenkin olen saanut tosi luotaantyöntävän kuvan tästä henkilöstä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein 2 vuotta :D. Mä en ole pannut ikinä ja ikää kuitenkin jo päälle 30-vuotta. Tekisivät jutun minusta mieluummin tai lukuisista muista miehistä, joilla sama tilanne. Ei se seksin tai suhteen saaminen ole miehelle todellakaan helppoa.

Vierailija
22/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on se överiläski, joka esitti fitnessgurua pakkiksella :D Nolo tapaus kaiken kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tuo 2 vuotta ei ole mitään. Naisten ongelmat ovat kyllä mitättömiä.

Ei tuo monille naisillekaan ole ongelma. t. nainen 10v ilman seksiä

Eipä yllätä. Moni nainenhan ei kaipaa eikä tarvi sexiä lainkaan.

Vierailija
24/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo nainen on LIHAVA

Epäsuhta on suurta parisuhde markkinoilla muutenkin, mutta ajatella että tonkin kokoinen nainen voi olla noinkin ronkeli. En kyllä syytä sitä siitä, kun löytyy tonkin tasoisille paljon tasokkaampia miehiä mitä itse on, niin miksi tyytyä vähempään.

Vierailija
25/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tuo 2 vuotta ei ole mitään. Naisten ongelmat ovat kyllä mitättömiä.

Ei tuo monille naisillekaan ole ongelma. t. nainen 10v ilman seksiä

Eipä yllätä. Moni nainenhan ei kaipaa eikä tarvi sexiä lainkaan.

Jos tuollainen lihava possu saa seksiä ja pystyy pitämään kovaa vaatimustasoa, niin pakko todeta että jos nainen ei ole saanut seksiä moneen vuoteen niin se ihan oma vapaa valinta eikä mitään muuta.

Vierailija
26/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, mitä toi nyt on. Mä olin 5 vuotta ilman ja laitoin sitten pihtarimiehen kierrätykseen.

No mut hei, sä et ole avautunut kuinka se on suhun vaikuttanut! SE oli se jutun pointti!

Vierailija
27/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tän blogin nimi on fit fashion

Vierailija
28/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä on se överiläski, joka esitti fitnessgurua pakkiksella :D Nolo tapaus kaiken kaikkiaan.

No koko Pakkis on todella nolo teinien temmellyskenttä.

Vierailija
29/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt vuosi. Se on ihan liikaa! Viikko on liikaa. Mut kohta en kyllä muista koko juttua.

Puutteessa olen yrittänyt unohtaa, onnistuuhan se jotenkin. Syön ja juon, suruun ja yksinäisyyteen. Auttaa se.

Lihomalla saa hormonit kuriin, oon haluton kasa enkä enää intohimoinen hoikka nainen. Hoikkanakaan en saanut hyvää seksiä, miehet hakivat kyllä satunnaista seuraa ja kodinhoitajaa yms., mutta kun en huolinut (kokeiltu on, petyin), jäin yksin. Siltä kannalta ei ole eroa,  paljonko painan tai mikä itseäni kiinnostaa.

Se runkkaa, joka valkkaa...

Vierailija
30/31 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni teinistä asti seurustellut putoaa korkealta, kun joutuukin sinkuksi oikeasti aikuisena. Ei ole esim. tajunnut hankkia enää uusia kavereita sitten teini-iän ja samassa iässä aloitetut hää- ja lapsihaaveet murskaantuu jne. Oma ennätys taitaa olla 10 v sinkkuna ja 1,5 v ilman seksiä (toistui useasti) ja kamalaa oli. Olisinpa älynnyt ostaa vibran jo sinkkuna, enkä vasta kaukosuhteessa.

Vierailija
31/31 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So??? Ei varmasti oo ainot ja kauiten ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi