Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus sinänsä kivantuntuiseen Tinder-tyyppiin loppui kuin seinään, valehtenko tyypille vai sanonko miksi?

Vierailija
16.08.2017 |

Keskusteltu liki viikon verran melko intensiivisesti ja eilen heitti minusta sopimattoman kysymyksen, joka teki muhun todella negatiivisen vaikutuksen. Meni maku koko tyypistä.
En viitsisi lopettaa kuin seinään tai poistaa yllättäen, koska en itsekään tykkää moisesta käytöksestä. Kumpi olisi sopivaa, valehdella että onkin tavannut jonkun mielenkiintoisemman tai kertoa miksi meni maku? Jälkimmäisestä voin antaa itsestäni vähän pikkumaisen kuvan ja varmaan ihmettelisi, ja on "vaara", että törmään joskus ko. tyyppiin live-elämässä, koska liikutaan joskus samoissa ympyröissä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että elämäntilanteesi on muuttunut ja nyt ei ole hyvä aika etsiä suhdetta. Ei siihen sen kummempaa tarvita.

Vierailija
82/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten kysyi? Ilmeisesti kysymys ei oikeasti ole sopimaton, kun pelkäät antavasi itsestäsi pikkumaisen kuvan, kun loukkaannuit siitä?

Oltiin viimeksi puhuttu harrastuksista. Ja että harrastaako jotain ryhmässä harrastettavaa (esim. pallopelit). Siitä tämä sitten että entäs muut ryhmäjutut? Otin vielä vitsinä ja sanoin että kiinnostaa yhtä paljon kuin ne pallopelit (eli ei hirveästi). Sitten tämä töksäytti kysyen miten groomaan itseni? Ei minusta kuulu tähän kohtaan, tuli melko esineellistävä olo. Mun karvat ja karvattomuuden olisin voinut esitellä sitten vaikka joskus.

Ap

Öh. Mun keskustelu olisi päättynyt tuohon, mies olisi poistettu ja rasti päälle. Moukka, eikä sitä tarvitse perustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten kysyi? Ilmeisesti kysymys ei oikeasti ole sopimaton, kun pelkäät antavasi itsestäsi pikkumaisen kuvan, kun loukkaannuit siitä?

Oltiin viimeksi puhuttu harrastuksista. Ja että harrastaako jotain ryhmässä harrastettavaa (esim. pallopelit). Siitä tämä sitten että entäs muut ryhmäjutut? Otin vielä vitsinä ja sanoin että kiinnostaa yhtä paljon kuin ne pallopelit (eli ei hirveästi). Sitten tämä töksäytti kysyen miten groomaan itseni? Ei minusta kuulu tähän kohtaan, tuli melko esineellistävä olo. Mun karvat ja karvattomuuden olisin voinut esitellä sitten vaikka joskus.

Ap

Heti kun luin avauksen niin ajattelin että varmaan ollut jotain "does the carpet match the drapes"-tyylistä limaa se kysymys... Ja karvoihan se sitten liittyikin. Et ole mielestäni pikkumainen ollenkaan, oli ihan paikallaan ärsyyntyä noin mauttomista ja asiattomista tiedusteluista. Et ole sille mitään velkaa, myöskään selityksiä jos ei huvita!

Vierailija
84/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin rehellinen, että kysyttäessä olisin varmaan vastannut totuuden. Että karvoitukseni on sellainen kuin kulloinkin sattuu miellyttämään. Tykkään posliinista itselläni, mutta iho ärtyy ikävästi, jos sitä aina pitää. Posliinin ajaminen on lisäksi todella tylsää puuhaa ja sänki näkyy seuraavan päivän jälkeen, ellei aja uudelleen. Se siis itse asiassa melkein heti lakkaa olemasta posliini. Jalat ja kainalot pitää jo ajaa karvattomiksi. Posliiniksi ajaminen tuntuu aika turhalta näihin verrattuna. Siksi yleensä siistitty tai rämemajava. Ennen seksiä ajan joskus posliiniksi, koska se tuntuu erilaiselta. Jotenkin tuntoherkemmältä. Vaihtelu virkistää.

Ihana, saanko lainata tätä? 😀

Juuri niinkuin minä!

Ap

Tämähän olisi just täydellinen vastaus, tollaseen kysymykseen. Taidanpa käyttäää tätä taktiikkaa itsekkin jatkossa vastaavissa tilanteissa. Siinä sitten mielenkiinnolla odottamaan miehen vastausta. :D

Teillä on tässä on jo hyvä alku, mutta kaipaa mausteeksi kunnon inhorealismia. Monologia kehiin siitä miten alapään iho ärtyy jatkuvasta ajelemisesta punalaikukkaaksi ja joskus tulee niitä sisäänkasvaneita karvoja mitkä tulehtuu ja puskee mätää. Jotain detaileja vielä sängen kutisemisesta ja hiekkapaperisuudesta ja avot... :)

Vierailija
85/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, mitä hyypiömiehiä tinderissä pyörii nykyjään.

Vierailija
86/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin rehellinen, että kysyttäessä olisin varmaan vastannut totuuden. Että karvoitukseni on sellainen kuin kulloinkin sattuu miellyttämään. Tykkään posliinista itselläni, mutta iho ärtyy ikävästi, jos sitä aina pitää. Posliinin ajaminen on lisäksi todella tylsää puuhaa ja sänki näkyy seuraavan päivän jälkeen, ellei aja uudelleen. Se siis itse asiassa melkein heti lakkaa olemasta posliini. Jalat ja kainalot pitää jo ajaa karvattomiksi. Posliiniksi ajaminen tuntuu aika turhalta näihin verrattuna. Siksi yleensä siistitty tai rämemajava. Ennen seksiä ajan joskus posliiniksi, koska se tuntuu erilaiselta. Jotenkin tuntoherkemmältä. Vaihtelu virkistää.

Ihana, saanko lainata tätä? 😀

Juuri niinkuin minä!

Ap

Tämähän olisi just täydellinen vastaus, tollaseen kysymykseen. Taidanpa käyttäää tätä taktiikkaa itsekkin jatkossa vastaavissa tilanteissa. Siinä sitten mielenkiinnolla odottamaan miehen vastausta. :D

Teillä on tässä on jo hyvä alku, mutta kaipaa mausteeksi kunnon inhorealismia. Monologia kehiin siitä miten alapään iho ärtyy jatkuvasta ajelemisesta punalaikukkaaksi ja joskus tulee niitä sisäänkasvaneita karvoja mitkä tulehtuu ja puskee mätää. Jotain detaileja vielä sängen kutisemisesta ja hiekkapaperisuudesta ja avot... :)

Totta. Sitten vielä, että ei nyt menisi ihan liian hienovaraiseksi, voisi vielä kertoa kuinka on nyt vuosia antanut karvojen kasvaa, että kun karvat suojaa ihoa, ja niitä on kiva letittää. No poo meneteltelmä (eli ei saippua pesua) on kans tehnyt mirrin turkista todella hyvin voivan ja kiiltävän vuosia. Voin jo mielessäni kuvitella miehen kakovan oksennusta ja jättävän jatkossa tällaiset kysymykset väliin. Tai sitten omaa mahtavan huumorintajun ja lähtee läppään mukaan. :D

Vierailija
87/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin miehille joku karva(ton)pimu, niin voisin vaikka loppuelämäni olla seksittä. En kertakaikkiaan ymmärrä tällaisia "ihmissuhteita", joissa karvoitus on sellaisessa roolissa, ettei muuten olemukseni, luonteeni, sanalla sanoen persoonani ole niin tärkeitä, kunhan karva-asiat on kunnossa!!

Siis halloo, eihän tuo mies mitään avioliittoa etsinyt. Se haki seksiä ja totta kai karvatkin siinä kiinnostaa. Jos ap haki tinderistä parisuhdetta niin ei tarvitse vastata panoseuran etsijöille ollenkaan.

Vierailija
88/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös juttelin kivan oloisen tyypin kanssa asiallisia juttuja. Sitten keskustelu meni about näin, en muista enää miten tähän päädyttii mutta joka tapauksessa puhuttiin asiallisesti:

Minä: aijaa, mitä haluaisit tehdä?

Mies: nuolisin sua niin ettei kukaan ole ennen nuollut *pari limaista hymiötä*

Juu, meni maku. Ällöttävää.

Vierailija
89/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tietysti kaikki kiinnostaa tuo järisyttävä kommentti minkä sait, mutta käytännössä järkevin ratkaisu on varmasti vain todeta yksinkertaisesti että sinä et ole kiinnostunut jatkamaan viestittelyä. Luultavasti mies ei kuitenkaan halua asiaa tähän jättää ja voi alkaa tivaamaan syytä asialle ja jos kyseessä on sekopää saat huorittelut yms päälle kun kerrot mikä ärsytti. Eli suosittelen vaan toteamaan että et ole kiinnostunut jatkamaan, koska se ei ole valehtelua eikä edes epäkohteliasta tms.

Näinpä. On kertaluontoisesti tuosta huorittelustakin kokemusta, koska en suostunut enää tapaamaan, vaikka alustavasti oli sovittu.

Ap

ap kyllä vaikuttaa pikkaisen takakireältä.

Vierailija
90/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tietysti kaikki kiinnostaa tuo järisyttävä kommentti minkä sait, mutta käytännössä järkevin ratkaisu on varmasti vain todeta yksinkertaisesti että sinä et ole kiinnostunut jatkamaan viestittelyä. Luultavasti mies ei kuitenkaan halua asiaa tähän jättää ja voi alkaa tivaamaan syytä asialle ja jos kyseessä on sekopää saat huorittelut yms päälle kun kerrot mikä ärsytti. Eli suosittelen vaan toteamaan että et ole kiinnostunut jatkamaan, koska se ei ole valehtelua eikä edes epäkohteliasta tms.

Näinpä. On kertaluontoisesti tuosta huorittelustakin kokemusta, koska en suostunut enää tapaamaan, vaikka alustavasti oli sovittu.

Ap

ap kyllä vaikuttaa pikkaisen takakireältä.

Sulle takakireät näytän!

Mutta oikeasti, ei kai pidä hyväksyä huorittelua, jos itse on sitä mieltä ettei vaan halua enää tavata?? En ymmärrä miksi se olisi takakireyttä.

Ap

Vierailija
91/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiloukkaantujan ei kannata lähteä Tinderiin. Lähtökohtaisesti mistään kysymyksestä ei tarvitse loukkaantua. Jos kysymys ei ollut mielestäsi oikeasti sopiva, niin voit lopettaa keskustelun vaikka siihen paikkaan. 

Ammattiloukkaantuja ilmoittautuu.

Itse loukkaannuin niin, että poistin tyypin varoittamatta matcheistä, kun hän vastasi omituisesti viesteihini.

Olimme viestitelleet pari viikkoa kiihkeästi, minua hidasti kotonani asuva 12-vuotias tyttö, en voi tavata ketään iltamyöhään.

Mies pyysi päivittäin saada tavata eräässä lähiravintolassa.

Lopulta se olisi onnistunut,

lapsi meni isälleen vkl:ksi ja lähetin viestin:

-Tyttärellä on isä-viikonloppu,

voitais vaikka nähdä lauantaina.

-Ai se sun 12-vuotias tytär?

-Niin. Nähdäänkö siellä mistä on puhuttu?

-Ootko varma että se on isällään?

-Juu, saatan sen itse sinne perjantaina.

-Se menee kuitenki jonkun äijän luo p***maan.

-Mitä?

-Kyl tonikäset jo osaa. Sil on joku mies.

-Älä nyt hulluja puhu.

-Se menee jonkun miehen luo, monet miehet tykkää nuorista.

Sitten seurasi törkykuvaus elimistä ja niiden iästä.

Näytin vuoropuhelun ystävälleni, joka myös järkyttyi sanattomaksi.

Tämä oli tietenkin vain herjanheittoa, josta ei olisi kuulunut välittää?

"Ammattiloukkaantumista"?

Vierailija
92/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiloukkaantujan ei kannata lähteä Tinderiin. Lähtökohtaisesti mistään kysymyksestä ei tarvitse loukkaantua. Jos kysymys ei ollut mielestäsi oikeasti sopiva, niin voit lopettaa keskustelun vaikka siihen paikkaan. 

Itse loukkaannuin niin, että poistin tyypin varoittamatta matcheistä, kun hän vastasi omituisesti viesteihini.

Olimme viestitelleet pari viikkoa kiihkeästi, minua hidasti kotonani asuva 12-vuotias tyttö, en voi tavata ketään iltamyöhään.

-Mitä?

-Älä nyt hulluja puhu.

Kiihkeää viestittelyä?

Ettekö te muuten koskaan puhu näiden kanssa puhelimessa?

Mutta joo, törkeä tyyppi.

Vierailija
93/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh... En voi niin mitenkään kuvitella miten jonkun mielestä voisi olla missään tilanteessa ok heittää tuollaista läppää 12-vuotiaasta lapsesta. Puhumattakaan että olisi aikeissa päätyä jonkinlaiseen suhteeseen tämän äidin kanssa. Ei kuulosta terveeltä.

Vierailija
94/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tuo on jo minunkin mielestä törkeää ja alatyylistä. Olisin minäkin ilmoittanut että kiitti mutta ei sovita yhteen. Tuollainen tyyppi tuskin edes tajuaa mikä oli sopimatonta, että ihan sama mitä yrität sille selittää.

Vierailija
95/95 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mitä?

-Älä nyt hulluja puhu.

Toihan oli pedofiili. Juuttui ajatukseen lapsen seksielämän kuvittelusta.

Pääsit säikäyksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi