Kiinnostus sinänsä kivantuntuiseen Tinder-tyyppiin loppui kuin seinään, valehtenko tyypille vai sanonko miksi?
Keskusteltu liki viikon verran melko intensiivisesti ja eilen heitti minusta sopimattoman kysymyksen, joka teki muhun todella negatiivisen vaikutuksen. Meni maku koko tyypistä.
En viitsisi lopettaa kuin seinään tai poistaa yllättäen, koska en itsekään tykkää moisesta käytöksestä. Kumpi olisi sopivaa, valehdella että onkin tavannut jonkun mielenkiintoisemman tai kertoa miksi meni maku? Jälkimmäisestä voin antaa itsestäni vähän pikkumaisen kuvan ja varmaan ihmettelisi, ja on "vaara", että törmään joskus ko. tyyppiin live-elämässä, koska liikutaan joskus samoissa ympyröissä.
Kommentit (95)
Miksi sille pitää sanoa mitään, eikö viestittelyn voi vaan lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sitten kysyi? Ilmeisesti kysymys ei oikeasti ole sopimaton, kun pelkäät antavasi itsestäsi pikkumaisen kuvan, kun loukkaannuit siitä?
Oltiin viimeksi puhuttu harrastuksista. Ja että harrastaako jotain ryhmässä harrastettavaa (esim. pallopelit). Siitä tämä sitten että entäs muut ryhmäjutut? Otin vielä vitsinä ja sanoin että kiinnostaa yhtä paljon kuin ne pallopelit (eli ei hirveästi). Sitten tämä töksäytti kysyen miten groomaan itseni? Ei minusta kuulu tähän kohtaan, tuli melko esineellistävä olo. Mun karvat ja karvattomuuden olisin voinut esitellä sitten vaikka joskus.
Ap
Ok. Kyllä tuo kysymys on minustakin sopimaton. Sanoisin varmaan vaan, että en ole enää kiinnostunut hänestä ja kertoisin miksi, jos hän alkaisi sitä tivaamaan.
Oman kokemukseni mukaan harva mies alkaa syitä kovasti kyselemään. Useimmat toteavat vaan että ok ja jotkut vetää herneen nenään ja alkaa haukkumaan ja huorittelemaan. Sittenpä ainakin viimeistään saa varmistuksen, että omat vaistot osuivat oikeaan kun kiinnostus loppui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se groomaaminen tarkoittaa?
Kysyi siis, onko karvat ajeltuna.
Ois mullakin tosta mennyt kiinnostus.
Miksi valehtelisit? Jos kerrot totuuden on hänelläkin mahdollisuus muuttaa tapojaan.
Äh, musta tuo on sellainen tilanne että voisit vaan lakata vastaamasta kokonaan. En yleensä kannata tätä mutta nyt ylitti hyvän maun rajat ja kiinnostus meni eikä sulla oo velvollisuutta selitellä miksei kiinnosta. Kyllä se tajuu et jos et ton kyssärin jälkeen enää vastaa, et toi kyssäri oli se moka.
Vierailija kirjoitti:
Äh, musta tuo on sellainen tilanne että voisit vaan lakata vastaamasta kokonaan. En yleensä kannata tätä mutta nyt ylitti hyvän maun rajat ja kiinnostus meni eikä sulla oo velvollisuutta selitellä miksei kiinnosta. Kyllä se tajuu et jos et ton kyssärin jälkeen enää vastaa, et toi kyssäri oli se moka.
Tässä on tosiaan se hyvä puoli, että jollei mies ole täysin tyhmä hän tajuaa mistä kiikasti.
En ymmärrä, miksi edes mietit asiaa. Jos toinen esittää noin töksähtävän ja törkeän kysymyksen, niin tottakai ilmoitat, ettet ole etsimässä sellaista seuraa etkä ala keksiä jotain satuja kiinnostavammista tyypeistä. "En ole kiinnostunut ihmisestä, joka esittää tuollaisia kysymyksiä" on ihan riittävä vastaus.
Joillekin miehille taitaa karva-kysymys olla melkoinen kynnys, eivät kertakaikkiaan halua ajatellakaan seksin harrastamista karvallisen naisen kanssa.
Jos mä olisin miehille joku karva(ton)pimu, niin voisin vaikka loppuelämäni olla seksittä. En kertakaikkiaan ymmärrä tällaisia "ihmissuhteita", joissa karvoitus on sellaisessa roolissa, ettei muuten olemukseni, luonteeni, sanalla sanoen persoonani ole niin tärkeitä, kunhan karva-asiat on kunnossa!!
Hirveen kiva fiilis, kun vastaa karvakysymykseen oikein: ihanaa, mä kelpaan! Oon oikeanlainen! Mua ei hylätty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tosiaan se hyvä puoli, että jollei mies ole täysin tyhmä hän tajuaa mistä kiikasti.
Miten tuossa voisi olla mahdollisuus, että mies EI olisi täysin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sitten kysyi? Ilmeisesti kysymys ei oikeasti ole sopimaton, kun pelkäät antavasi itsestäsi pikkumaisen kuvan, kun loukkaannuit siitä?
Oltiin viimeksi puhuttu harrastuksista. Ja että harrastaako jotain ryhmässä harrastettavaa (esim. pallopelit). Siitä tämä sitten että entäs muut ryhmäjutut? Otin vielä vitsinä ja sanoin että kiinnostaa yhtä paljon kuin ne pallopelit (eli ei hirveästi). Sitten tämä töksäytti kysyen miten groomaan itseni? Ei minusta kuulu tähän kohtaan, tuli melko esineellistävä olo. Mun karvat ja karvattomuuden olisin voinut esitellä sitten vaikka joskus.
Ap
Jos et kerro mikä rupes mättämään niin eihän tää tyyppi opi mitään. Eli sanot just mikä oli liikaa ja älä tommosia kysele naisilta;) ainakaan tollasessa vaiheessa) ja sit kaikkee hyvää sulle-heips:)
On tää kyllä maailma mennyt vinksahtaneeksi kun karvat ovat ihmissuhteissa se pääasia. Tai siis paremminkin karvattamuus, ei hyvää päivää.
Minä olisin sanonut, että en todellakaan "groovaa" (apua tätä nykykieltä) ja kiitos kysymästä, rämemajavani voi erittäin hyvin.
Eikö ollut kuitenkin hyvä, että mies näytti heti alkuun oikeat karvansa? D D D
Tuliko tämä kysymys täysin yllättäen? Viikon ajan olette viestitelleet ja pum! yhtäkkiä mies on tuollainen ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos et kerro mikä rupes mättämään niin eihän tää tyyppi opi mitään. Eli sanot just mikä oli liikaa ja älä tommosia kysele naisilta;) ainakaan tollasessa vaiheessa) ja sit kaikkee hyvää sulle-heips:)
Minulle kävi itse asiassa kerran niin, että mies heitti todella suoran kommentin heti alkuun ja minä ihan läpällä vastasin, että minun kanssani ei onnistu noin suora puhe ja sanoin, että älä nyt tuollaista viestiä laita enää kenellekään. Siitä tulikin ihan mukava keskustelu ja treffeillekin lähdettiin. Oli ihan fiksu ja mukava mies kyseessä, mutta tosi ujo ja kokematon naisten kanssa.
Sanalla grooming on toinenkin merkitys, jonka tyyppi on ehkä assosioinut tuohon ryhmäseksiläppäänsä. (--> Grooming gangs)
Mut joo, aika oudoksi heittänyt keskustelun kuitenkin.
Koska tuskin tunnette toisianne, on valkoinen valhe parempi. Sillä pääset ehkä myös tehokkaamin eroon tyypistä. Jos sanot oikean syyn, hän voi haluta kommentoida sitä ja sitten sinun pitää vastata ja perustella lisää jne. Ihan niinkuin oikeassakin elämässä.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Koska tuskin tunnette toisianne, on valkoinen valhe parempi. Sillä pääset ehkä myös tehokkaamin eroon tyypistä. Jos sanot oikean syyn, hän voi haluta kommentoida sitä ja sitten sinun pitää vastata ja perustella lisää jne. Ihan niinkuin oikeassakin elämässä.
Niin että parempi laittaa vahinko kiertämään?
Öh... Se on Tinder, suurin osa käyttäjistä on siellä hakemassa ihan panoseuraa. Sen valossa ei siis niinkään ihmeellinen tai edes törkeä kysymys.