Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus sinänsä kivantuntuiseen Tinder-tyyppiin loppui kuin seinään, valehtenko tyypille vai sanonko miksi?

Vierailija
16.08.2017 |

Keskusteltu liki viikon verran melko intensiivisesti ja eilen heitti minusta sopimattoman kysymyksen, joka teki muhun todella negatiivisen vaikutuksen. Meni maku koko tyypistä.
En viitsisi lopettaa kuin seinään tai poistaa yllättäen, koska en itsekään tykkää moisesta käytöksestä. Kumpi olisi sopivaa, valehdella että onkin tavannut jonkun mielenkiintoisemman tai kertoa miksi meni maku? Jälkimmäisestä voin antaa itsestäni vähän pikkumaisen kuvan ja varmaan ihmettelisi, ja on "vaara", että törmään joskus ko. tyyppiin live-elämässä, koska liikutaan joskus samoissa ympyröissä.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän oli vain sen alapään perässä. Ei muuta. 

Noita ääliöitä on netti pullollaan. 

Sitä olenkin ihmetellyt, että oikea pelimies ei todellakaan kysele mitään tuollaisia kysymyksiä ennen kuin on nähnyt naista. Ja ylipäätään ei oikean miehen varmaan edes tarvitse kysellä kun näkee ihan itse.

On kyllä ihme hiihtäjiä. 

Mä sanoisin sille miehelle suorat sanat. Että jos tälle linjalle lähdetään, niin munan kuva pitää myös olla nähtynä ja strategiset mitat tai treffejä ei tule. 

Ei jatkoon.

Vierailija
62/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisi käytöstapoja niin johan se on ihan tyhmyyttäkin mennä kyselemään tuollaista naiselta. Kyllä sen karvatilanteen pääsee tarkistamaan myöhemminkin, jos niin hyvin käy että sen kanssa pääsee lähempää tuttavuutta tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Mitä sitten jos hän loukkaantuu, ethän enää aio olla tekemisissä? Hyvässä tapauksessa voi ottaa opikseen.

Et ole yhtään pikkumainen, onhan tuo todella törppö kysymys.

Vierailija
64/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvasi ja tekstisi millainen? Voiko niistä mitenkään saada väärää kuvaa?

Että ap on prostituoitu, jolta voi etukäteen kysellä ostettavan tavaran ominaisuuksia? Koska tuollaisia ei pitäisi kysellä keneltäkään muulta, ikinä!

Ei ollut tarkoitus loukata. Ajattelin vaan että jos on joku duckface-kuva tai jumppatrikoobelfie.

Vaikka olisikin duckface-kuva, tuollaista ei silti kysytä. Jumppatrikoobelfie, hmm, eipä ole tullut mieleenikään laittaa tällaista tinderiin. Eikä tullut mieleenikään, että ap:lla olisi tällainen profiilissaan. Onko siellä oikeasti tällaisia? 

Vierailija
65/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ap on prostituoitu, jolta voi etukäteen kysellä ostettavan tavaran ominaisuuksia? Koska tuollaisia ei pitäisi kysellä keneltäkään muulta, ikinä!

Ei ollut tarkoitus loukata. Ajattelin vaan että jos on joku duckface-kuva tai jumppatrikoobelfie.

Ap tässä on ihan normaali, sievä, huoliteltu aikuinen nainen, ei duckfaceja tai trikoopyllistyksiä. Yksi kuva on uikkareissa, mutta aivan säädyllinen tilannekuva, ei edes lähikuva. Tekstiä ei ole juurikaan, vain perustiedot. En mielestäni ole antanut viitteitä pelkästä seksin vonkaamisesta.

Vierailija
66/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä ikävä nainen, mutta olen poistunut koko foorumista ilmoittamatta mitään. Joku antoi puhelinnumeronsakin, toinen ehdotti tapaamisen. Molempien kohdalla tuli fiilis, että olen plan 2.

Eipä noissa anonyymeissa tarvitse sen kummemmin selostella mitään. Matka jatkuu.

Vierailija
67/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on jotain vikaa jos olet Tinderissä...

Vierailija
68/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niikuin yllä jo mainittiin, maun menettäjä on mauton. Ei tuollaisen nipon kanssa edes jaksaisi panna neljän jälkeen :D Ota rennosti, elämä on huomattavasti mukavempaa.

Vierailija
69/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo groomauskysymys on munkin mielestä vähän liikaa, varsinkin heti alkuun. Antaa kyllä todella typerän kuvan tyypistä.

No se on kyllä hyvä että ne mielenkiinnon kohteet tulevat heti selväksi. Siinä kertomisessa on se vaara että tyyppi todellakin ottaa opikseen, ja seuraava huomaa liian myöhään.

Vierailija
70/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisikin duckface-kuva, tuollaista ei silti kysytä. Jumppatrikoobelfie, hmm, eipä ole tullut mieleenikään laittaa tällaista tinderiin. Eikä tullut mieleenikään, että ap:lla olisi tällainen profiilissaan. Onko siellä oikeasti tällaisia? 

On siellä oikeasti, ja paljonkin. Moni hutsu jakelee jotain persekuviaan salilta tmv. Tietää kyllä heti millä mielellä he ovat liikenteessä, eli alfajännämiehiä haluaa astumaan. Mitään parisuhdekuvioita ihan turha kuvitellakaan sellaisten kanssa.

Vierailija
71/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä on ihan normaali, sievä, huoliteltu aikuinen nainen, ei duckfaceja tai trikoopyllistyksiä. Yksi kuva on uikkareissa, mutta aivan säädyllinen tilannekuva, ei edes lähikuva. Tekstiä ei ole juurikaan, vain perustiedot. En mielestäni ole antanut viitteitä pelkästä seksin vonkaamisesta.

Ok, uskon. Uikkarikuvasta voi moni silti innostua. En tarkoita että vika on sinussa tai ettei saisi laittaa uikkarikuvia tms. Vika on miehissä jotka tulkitsee näitä väärin. Mutta niitähän riittää.

Vierailija
72/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin rehellinen, että kysyttäessä olisin varmaan vastannut totuuden. Että karvoitukseni on sellainen kuin kulloinkin sattuu miellyttämään. Tykkään posliinista itselläni, mutta iho ärtyy ikävästi, jos sitä aina pitää. Posliinin ajaminen on lisäksi todella tylsää puuhaa ja sänki näkyy seuraavan päivän jälkeen, ellei aja uudelleen. Se siis itse asiassa melkein heti lakkaa olemasta posliini. Jalat ja kainalot pitää jo ajaa karvattomiksi. Posliiniksi ajaminen tuntuu aika turhalta näihin verrattuna. Siksi yleensä siistitty tai rämemajava. Ennen seksiä ajan joskus posliiniksi, koska se tuntuu erilaiselta. Jotenkin tuntoherkemmältä. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
73/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittaako jotkut naiset oikeasti persekuvia itsestään? Eikö muuta keinoa ole houkutella miehiä luokseen kuin näytellä itseään. Hyi.

Vierailija
74/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kysyjää täysin. Itselleni karvainen toosa olisi todella turn off. En voisi harrastaa seksiä tai tapailla. Näin se vaan menee. Kainalo ja säärikarvat vielä menee just ja just.

Vierailija
75/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin rehellinen, että kysyttäessä olisin varmaan vastannut totuuden. Että karvoitukseni on sellainen kuin kulloinkin sattuu miellyttämään. Tykkään posliinista itselläni, mutta iho ärtyy ikävästi, jos sitä aina pitää. Posliinin ajaminen on lisäksi todella tylsää puuhaa ja sänki näkyy seuraavan päivän jälkeen, ellei aja uudelleen. Se siis itse asiassa melkein heti lakkaa olemasta posliini. Jalat ja kainalot pitää jo ajaa karvattomiksi. Posliiniksi ajaminen tuntuu aika turhalta näihin verrattuna. Siksi yleensä siistitty tai rämemajava. Ennen seksiä ajan joskus posliiniksi, koska se tuntuu erilaiselta. Jotenkin tuntoherkemmältä. Vaihtelu virkistää.

Ihana, saanko lainata tätä? 😀

Juuri niinkuin minä!

Ap

Vierailija
76/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niikuin yllä jo mainittiin, maun menettäjä on mauton. Ei tuollaisen nipon kanssa edes jaksaisi panna neljän jälkeen :D Ota rennosti, elämä on huomattavasti mukavempaa.

Älä huoli, otan sitten hyvinkin rennosti, kunhan ensin teen alkukarsinnan näistä tolloista ✌️Niin meillä kaikilla on mukAvampaa! Ap

Vierailija
77/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, saanko lainata tätä? 😀

Juuri niinkuin minä!

Ap

Tämähän olisi just täydellinen vastaus, tollaseen kysymykseen. Taidanpa käyttäää tätä taktiikkaa itsekkin jatkossa vastaavissa tilanteissa. Siinä sitten mielenkiinnolla odottamaan miehen vastausta. :D

Vierailija
78/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laittaako jotkut naiset oikeasti persekuvia itsestään? Eikö muuta keinoa ole houkutella miehiä luokseen kuin näytellä itseään. Hyi.

Ja saa parhaita miehiä. Jos kroppa ei ole näkyvillä tarkoittaa että sitä tarvitsee hävetä. Samantien vasemmalle.

Vierailija
79/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies, et ole sille mitään selityksiä velkaa. Haluaa vain helppoa seksiä. Poista Tinderistä moinen typerys.

Vierailija
80/95 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tökerö kysymys. Eikö joillekin miehille ole opetettu mitään käytöstapoja? Ja sit nämä sosiaalisesti taidottomat peräkammarinpojat tulevat AV:lle kitisemään kun naiset ovat niin nirsoja...

Ja mikä tää posliinipakkomielle on joillain miehillä? :D Mulla on ollut vuosia posliini mutta nyt sitten kasvatin karvat takaisin ja mies on ihan innoissaan. On kuulemma ihana puska :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän