Hyvä selvänäkijä pääkaupunkiseudulla (Hki)?
Eräästä vanhasta naisesta kuulin hyvää, mutta on kuollut jo vuosia sitten. Elävistä taas moni on lopettanut, esim. Irene Omrista en ole saanut varmuutta. Eli luetelkaa selvänäkijöitä ja tarottulkitsijoita, jotka ovat hyviä ja edelleen hommissa mukana.
Enkä muuten tarvitse kommentteja siitä, kuinka he ovat kusettajia. :D Antaa meidän höpsöjen uskoa!
Kommentit (61)
Ovat kaikki yhtä hyviä. Myös ne jotka eivät ole selvännäkijöitä.
Lue siitä edellisestä ketjustas samasta aiheesta.
Kysele sikäläisistä AA-kerhoista. Siellä vaikuttaa eräs S**i, joka näkee vähän mitä sattuu ja kenelle sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Lue siitä edellisestä ketjustas samasta aiheesta.
Mikä edellinen ketju? En muista. Lol.
-ap
Koska nuo ovat kaikki kusettajia niin miksi ihmeessä kannatte niille konnille rahaa?
Täytyyhän teidän tietää että mitään yliluonnollista ei ole.
Olen kohdannut pari hyvää selvänäkijää, mutta he eivät asu pk-seudulla, eivätkä ehkä eläkää enää. He olivat niin hyviä, että uskon siihen, että joillakin on kykyä nähdä jotain sellaista, mitä tavalliset ihmiset eivät näe. En tosin usko siihen, että voi nähdä tulevaa, mutta voi nähdä tässä hetkessä meneillään olevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut pari hyvää selvänäkijää, mutta he eivät asu pk-seudulla, eivätkä ehkä eläkää enää. He olivat niin hyviä, että uskon siihen, että joillakin on kykyä nähdä jotain sellaista, mitä tavalliset ihmiset eivät näe. En tosin usko siihen, että voi nähdä tulevaa, mutta voi nähdä tässä hetkessä meneillään olevia asioita.
No, riittäisi sinänsä, jos osaisi tämän hetken asioita nähdä ja tulkita. Liian pitkälle en halua nähdäkään.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo ovat kaikki kusettajia niin miksi ihmeessä kannatte niille konnille rahaa?
Osaatko lukea?
- ap
dglöö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän teidän tietää että mitään yliluonnollista ei ole.Osaatko lukea?
- ap
Omaatko itse yhtään älyä tai kriittistä ajattelua? Heitätte rahanne täysin hukkaan.
No, minulla on kokemusta näkijästä joka oikeasti tiesi asioita... saatte uskoa tai ette. Jotkut asiat menivät kyllä pieleen, mutta tiesi yhden uskomattoman yksityiskohdan elämästäni jota ei voinut mistään saada selville eli sen että olin muutamaa viikkoa aiemmin harkinnut itsemurhaa. Tuollaista ei voi edes sanoa ääneen jollekin joka ei ole moista harkinnut, mutta tämä nainen tiesi sen.
Mitenköhän Mandalatarot? Siis onko Helsingissä? Googleta, ap!
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on kokemusta näkijästä joka oikeasti tiesi asioita... saatte uskoa tai ette. Jotkut asiat menivät kyllä pieleen, mutta tiesi yhden uskomattoman yksityiskohdan elämästäni jota ei voinut mistään saada selville eli sen että olin muutamaa viikkoa aiemmin harkinnut itsemurhaa. Tuollaista ei voi edes sanoa ääneen jollekin joka ei ole moista harkinnut, mutta tämä nainen tiesi sen.
Todella moni ajattelee synkkiä, hämmästyisit, jos tietäisit.
Ihmisten ongelmat on linjalla raha-terveys-ihmissuhteet....sitten vaan höpöttelemään ja tarkkailemaan pokan reaktioita. Asiakas paljastaa eleillään ym. että NYT ollaan jäljillä....ja niin kuin sullekin, riittää että vaan jokin juttu menee nappiin, niin taas henget puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuo huijarit ovat hyviä ihmistuntijoita.
Ja kun paljon heittelee arvauksia niin joku osuu oikeaan. Pienellä johdattelulla saadaan sitten herkkäuskoinen hölmö uskomaan satuihin.
Ja käyhän moni kirkossakin jumalaa katsomassa....
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Mandalatarot? Siis onko Helsingissä? Googleta, ap!
Kiitos!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi etsinkin sellaista, joka ei paljoa ennustuksestaan pyydä. Jos hintapyyntö on kova, silloin tekee hommaa varmasti rahan, ei lahjojensa takia.
- ap
rtkööö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän teidän tietää että mitään yliluonnollista ei ole.Siksi etsinkin sellaista, joka ei paljoa ennustuksestaan pyydä. Jos hintapyyntö on kova, silloin tekee hommaa varmasti rahan, ei lahjojensa takia.
- ap
Tai maksaa veronsa. Tuo vaatii keskittymistä, eli jos käyntiin ja valmistautumiseen menee vaikka 1,5 h ja palkkio esim. 70 e verojen jälkeen käteen jää noin 50 e. Ei se tuntipalkaksi ole järjetön, minä maksan kampaajan ajasta noin 70 e tunti, eikä työ vie niin paljon energiaa.
Yhden hyvän tiesin, mutta ei enää ota asiakkaita tyttärensä traagisen kuoleman jälkeen. Toisella tamperelaisella kävin hänen pidettyään hotellivastaanottoa Vantaalla. Se vasta rahastusta oli. Puolen tunnin välein uusi asiakas koko päivän. Ei mitään joustoa, vaikka juttu jäi kesken. Lisäksi oli töykeä ja ivallinen, ehdotti järjettömiä dramaattisia vetoja täysin vastuuttomasti (tyyliin jätä miehesi ja työsi ja muuta lasten kanssa ulkomaille. Olet mokannut töissä joten kannattaa itse vaan samantien lähteä, koska moka on peruuttamaton eikä sinulla ole mitään mahista korjata tilannetta). Kun kyseenalaistin oli vastaus " nojaa, minä olen selvännäkijä ja näin näen". No näki vuotta aiemmin ihan toista. Näki, että työ sopii minulle loistavasti ja on hyvä asia - ei sitten ollutkaan vaan ylityöt veivät lähes burnoutiin ja perheellisenä oli pakko etsiä uusi työ, jossa työn ja perheen yhdistäminen olisi mahdollista.
Ei haitannut maksaa empaattiselle Näkijälle, kävi terapiasta. Mutta tulla ylimielisen akan ivaamaksi maksua vastaan otti päähän.
Kolmas näkijä oli menettänyt teränsä, oli jotenkin ihan sekaisin. Ystävällinen kyllä, mutta ennusti kartanoita, porcheja ja viinitiloja jo 10 v sitten. Arvannette kirjoitanko tätä Chiantista. Ja oli varma, että saan tyttölapsen, vaan kaksi poikaa sain.
Yyylöss