Hyvä selvänäkijä pääkaupunkiseudulla (Hki)?
Eräästä vanhasta naisesta kuulin hyvää, mutta on kuollut jo vuosia sitten. Elävistä taas moni on lopettanut, esim. Irene Omrista en ole saanut varmuutta. Eli luetelkaa selvänäkijöitä ja tarottulkitsijoita, jotka ovat hyviä ja edelleen hommissa mukana.
Enkä muuten tarvitse kommentteja siitä, kuinka he ovat kusettajia. :D Antaa meidän höpsöjen uskoa!
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse. :)
Sori ohis.
Nämä "näkijät" ovat joko itse sairaita ja näkevät ja kuulevat omiaan tai sitten törkeitä huijareita, jotka käyttävät hyväkseen usein onnettomassa elämäntilanteessa olevaa ihmistä.
Tällaista ei pidä sivuuttaa. Eihän lastenkaan anneta tehdä tyhmyyksiä vaan koska he itse niin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse. :)
Sori ohis.
Nämä "näkijät" ovat joko itse sairaita ja näkevät ja kuulevat omiaan tai sitten törkeitä huijareita, jotka käyttävät hyväkseen usein onnettomassa elämäntilanteessa olevaa ihmistä.
Tällaista ei pidä sivuuttaa. Eihän lastenkaan anneta tehdä tyhmyyksiä vaan koska he itse niin haluavat.
Osittain totta, mutta anna muiden tuudittautua ennustajiin, se ei sinulta ole pois. Ja mitä väliä, jos siitä saa henkistä helpotusta edes hetkellisesti? Kunhan vain ymmärtää, ettei ennustuksien mukaan tule elää.
- ap
dflöö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.
Osittain totta, mutta anna muiden tuudittautua ennustajiin, se ei sinulta ole pois. Ja mitä väliä, jos siitä saa henkistä helpotusta edes hetkellisesti? Kunhan vain ymmärtää, ettei ennustuksien mukaan tule elää.
- ap
No huh! Hetken helpotusta. Samalla logiikalla rapakännit tai veemäiselle pomolle turpaan vetäminen olisi hyvä idea, kun kohtaa ongelmia. Toki näin tapahtuukin, mutta mutta...
Vierailija kirjoitti:
dflöö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.
- ap
No huh! Hetken helpotusta. Samalla logiikalla rapakännit tai veemäiselle pomolle turpaan vetäminen olisi hyvä idea, kun kohtaa ongelmia. Toki näin tapahtuukin, mutta mutta...
No kyllä minä ainakin mieluummin ennustajaa kuin kännejä suosisin. :D
Eikö sulla ole muuta elämää kuin päteä täällä? Kiitos, mielipiteesi on vastaanotettu mutta sillä ei ole merkitystä elämässäni.
- ap
Kenelläkään ei siis tietoa Irene Omrista? Mielenkiinnolla haluaisin käydä, ja kun naku kerran on vapaaehtoinenkin.
- ap
Etköhän tarvitse muunlaista apua kuin ennustajaa kertomastasi päätellen, ap. Jos elämä on sekaisin, on kyllä enemmän käyttöä ystävälle tai ammattiterapeutille. Tai sitten pitää huolet kertoa palstalla :))))
Toivottavasti löydät tukea elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän tarvitse muunlaista apua kuin ennustajaa kertomastasi päätellen, ap. Jos elämä on sekaisin, on kyllä enemmän käyttöä ystävälle tai ammattiterapeutille. Tai sitten pitää huolet kertoa palstalla :))))
Ihan kuule terapeutillekin olen menossa. Että älä sinä minusta huoli. :)
- ap
Vierailija kirjoitti:
dfklöö kirjoitti:
Kenelläkään ei siis tietoa Irene Omrista? Mielenkiinnolla haluaisin käydä, ja kun naku kerran on vapaaehtoinenkin.
- ap
Hei, Omrin puhelinnumeron saa numeropalvelusta. Sitä en tiedä ottaako vielä vastaan.
Minulla on kokemusta monista näkijöistä, mutta sähköpostitse toimivista voin suositella elamanvirta@luukku.com. Hän ei ole kallis, puhuu kauniisti, ja on tiennyt minulle asioita. Yhtä odotan vielä tapahtuvaksi, voin kun tapahtuisi pian. Mutta hänelle lämmin suositus.
Lisää?