Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä selvänäkijä pääkaupunkiseudulla (Hki)?

fhjlö
15.08.2017 |

Eräästä vanhasta naisesta kuulin hyvää, mutta on kuollut jo vuosia sitten. Elävistä taas moni on lopettanut, esim. Irene Omrista en ole saanut varmuutta. Eli luetelkaa selvänäkijöitä ja tarottulkitsijoita, jotka ovat hyviä ja edelleen hommissa mukana.

Enkä muuten tarvitse kommentteja siitä, kuinka he ovat kusettajia. :D Antaa meidän höpsöjen uskoa!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
42/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse.   :)

Sori ohis.

Nämä "näkijät" ovat joko itse sairaita ja näkevät ja kuulevat omiaan tai sitten törkeitä huijareita, jotka käyttävät hyväkseen usein onnettomassa elämäntilanteessa olevaa ihmistä.

Tällaista ei pidä sivuuttaa. Eihän lastenkaan anneta tehdä tyhmyyksiä vaan koska he itse niin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse.   :)

Sori ohis.

Nämä "näkijät" ovat joko itse sairaita ja näkevät ja kuulevat omiaan tai sitten törkeitä huijareita, jotka käyttävät hyväkseen usein onnettomassa elämäntilanteessa olevaa ihmistä.

Tällaista ei pidä sivuuttaa. Eihän lastenkaan anneta tehdä tyhmyyksiä vaan koska he itse niin haluavat.

Osittain totta, mutta anna muiden tuudittautua ennustajiin, se ei sinulta ole pois. Ja mitä väliä, jos siitä saa henkistä helpotusta edes hetkellisesti? Kunhan vain ymmärtää, ettei ennustuksien mukaan tule elää.

- ap

Vierailija
44/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
45/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dflöö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Osittain totta, mutta anna muiden tuudittautua ennustajiin, se ei sinulta ole pois. Ja mitä väliä, jos siitä saa henkistä helpotusta edes hetkellisesti? Kunhan vain ymmärtää, ettei ennustuksien mukaan tule elää.

- ap

No huh! Hetken helpotusta. Samalla logiikalla rapakännit tai veemäiselle pomolle turpaan vetäminen olisi hyvä idea, kun kohtaa ongelmia. Toki näin tapahtuukin, mutta mutta...

Vierailija
46/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dflöö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

- ap

No huh! Hetken helpotusta. Samalla logiikalla rapakännit tai veemäiselle pomolle turpaan vetäminen olisi hyvä idea, kun kohtaa ongelmia. Toki näin tapahtuukin, mutta mutta...

No kyllä minä ainakin mieluummin ennustajaa kuin kännejä suosisin. :D

Eikö sulla ole muuta elämää kuin päteä täällä? Kiitos, mielipiteesi on vastaanotettu mutta sillä ei ole merkitystä elämässäni.

- ap

Vierailija
47/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
48/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei siis tietoa Irene Omrista? Mielenkiinnolla haluaisin käydä, ja kun naku kerran on vapaaehtoinenkin.

- ap

Vierailija
49/61 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tarvitse muunlaista apua kuin ennustajaa kertomastasi päätellen, ap. Jos elämä on sekaisin, on kyllä enemmän käyttöä ystävälle tai ammattiterapeutille. Tai sitten pitää huolet kertoa palstalla :))))

Toivottavasti löydät tukea elämääsi.

Vierailija
50/61 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän tarvitse muunlaista apua kuin ennustajaa kertomastasi päätellen, ap. Jos elämä on sekaisin, on kyllä enemmän käyttöä ystävälle tai ammattiterapeutille. Tai sitten pitää huolet kertoa palstalla :))))

Ihan kuule terapeutillekin olen menossa. Että älä sinä minusta huoli. :)

- ap

Vierailija
51/61 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua?

Vierailija
52/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiissööööö

Vierailija
53/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
54/61 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
55/61 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
56/61 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfklöö kirjoitti:

Kenelläkään ei siis tietoa Irene Omrista? Mielenkiinnolla haluaisin käydä, ja kun naku kerran on vapaaehtoinenkin.

- ap

Hei, Omrin puhelinnumeron saa numeropalvelusta. Sitä en tiedä ottaako vielä vastaan.

Vierailija
57/61 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta monista näkijöistä, mutta sähköpostitse toimivista voin suositella elamanvirta@luukku.com. Hän ei ole kallis, puhuu kauniisti, ja on tiennyt minulle asioita. Yhtä odotan vielä tapahtuvaksi, voin kun tapahtuisi pian. Mutta hänelle lämmin suositus.

Vierailija
58/61 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/61 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko elämänvirta@luukku.com ottaa tulkinnasta? Tietääkö kukaan?

Vierailija
60/61 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, siis elamanvirta@luukku.com? Paljonko tulkinta maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä