Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä selvänäkijä pääkaupunkiseudulla (Hki)?

fhjlö
15.08.2017 |

Eräästä vanhasta naisesta kuulin hyvää, mutta on kuollut jo vuosia sitten. Elävistä taas moni on lopettanut, esim. Irene Omrista en ole saanut varmuutta. Eli luetelkaa selvänäkijöitä ja tarottulkitsijoita, jotka ovat hyviä ja edelleen hommissa mukana.

Enkä muuten tarvitse kommentteja siitä, kuinka he ovat kusettajia. :D Antaa meidän höpsöjen uskoa!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rtkööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nuo ovat kaikki kusettajia niin miksi ihmeessä kannatte niille konnille rahaa?

Täytyyhän teidän tietää että mitään yliluonnollista ei ole.

Siksi etsinkin sellaista, joka ei paljoa ennustuksestaan pyydä. Jos hintapyyntö on kova, silloin tekee hommaa varmasti rahan, ei lahjojensa takia.

- ap

Tai maksaa veronsa. Tuo vaatii keskittymistä, eli jos käyntiin ja valmistautumiseen menee vaikka 1,5 h ja palkkio esim. 70 e verojen jälkeen käteen jää noin 50 e. Ei se tuntipalkaksi ole järjetön, minä maksan kampaajan ajasta noin 70 e tunti, eikä työ vie niin paljon energiaa.

Yhden hyvän tiesin, mutta ei enää ota asiakkaita tyttärensä traagisen kuoleman jälkeen. Toisella tamperelaisella kävin hänen pidettyään hotellivastaanottoa Vantaalla. Se vasta rahastusta oli. Puolen tunnin välein uusi asiakas koko päivän. Ei mitään joustoa, vaikka juttu jäi kesken. Lisäksi oli töykeä ja ivallinen, ehdotti järjettömiä dramaattisia vetoja täysin vastuuttomasti (tyyliin jätä miehesi ja työsi ja muuta lasten kanssa ulkomaille. Olet mokannut töissä joten kannattaa itse vaan samantien lähteä, koska moka on peruuttamaton eikä sinulla ole mitään mahista korjata tilannetta). Kun kyseenalaistin oli vastaus " nojaa, minä olen selvännäkijä ja näin näen". No näki vuotta aiemmin ihan toista. Näki, että työ sopii minulle loistavasti ja on hyvä asia - ei sitten ollutkaan vaan ylityöt veivät lähes burnoutiin ja perheellisenä oli pakko etsiä uusi työ, jossa työn ja perheen yhdistäminen olisi mahdollista.

Ei haitannut maksaa empaattiselle Näkijälle, kävi terapiasta. Mutta tulla ylimielisen akan ivaamaksi maksua vastaan otti päähän.

Kolmas näkijä oli menettänyt teränsä, oli jotenkin ihan sekaisin. Ystävällinen kyllä, mutta ennusti kartanoita, porcheja ja viinitiloja jo 10 v sitten. Arvannette kirjoitanko tätä Chiantista. Ja oli varma, että saan tyttölapsen, vaan kaksi poikaa sain.

Jep.

- ap

Vierailija
22/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nuori nainen pks osaa lukea kädestä ja pelikorteista pelottavan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräs nuori nainen pks osaa lukea kädestä ja pelikorteista pelottavan hyvin.

Nimi olisi kiva.... :D

- ap

Vierailija
24/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Mandalatarot? Siis onko Helsingissä? Googleta, ap!

Mulle ei kyllä nähnyt mitään.

Vierailija
25/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
26/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtkööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nuo ovat kaikki kusettajia niin miksi ihmeessä kannatte niille konnille rahaa?

Täytyyhän teidän tietää että mitään yliluonnollista ei ole.

Siksi etsinkin sellaista, joka ei paljoa ennustuksestaan pyydä. Jos hintapyyntö on kova, silloin tekee hommaa varmasti rahan, ei lahjojensa takia.

- ap

Nyt tuli perustavaa laatua oleva virhe sinulta: kirjoitit "lahjojensa" takia.

Ei heillä ole mitään lahjoja koska mitään yliluonnollista (kuten ennustaminen) ei ole olemassa. J

Vierailija
27/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse.   :)

Sori ohis.

Vierailija
28/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon ihan selvännäkijöiden kertimusten perusteella, että selvännäkijät keskustelevat jonkinlaisten demonien kanssa silloin kun väittävät keskustelevansa kuolleiden kanssa.

Vierailija
29/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhjlö kirjoitti:

Eräästä vanhasta naisesta kuulin hyvää, mutta on kuollut jo vuosia sitten. Elävistä taas moni on lopettanut, esim. Irene Omrista en ole saanut varmuutta. Eli luetelkaa selvänäkijöitä ja tarottulkitsijoita, jotka ovat hyviä ja edelleen hommissa mukana.

Enkä muuten tarvitse kommentteja siitä, kuinka he ovat kusettajia. :D Antaa meidän höpsöjen uskoa!

Kaikki ne ovat kusettajia. Sä varmaan uskot Ostos-TV:n tuotteisiinkin? Säälittävän hyväuskoinen hölmö.

Vierailija
30/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valitettavasti tavannut näitä "näkijöitä" vain sellaisissa ihmisissä, jotka tekee sitä harrastuksena, vähän tahtomattaankin, eivätkä ole koskaan rahastaneet sillä. En tiedä mikä heissä on (rehelliset kusettajat erikseen, jotka käyttävät kaikenmaailman lukutekniikkaa asiakkaisiinsa), kun "saavat näkyjä/viestejä/jotain" mutta pelottavan paljon niistä on osunut kohdilleen, ajan kanssa... valitettavsti tosiaan yksikään näistä ei ole pk-seudulta eikä "kukko käskien laula". Tsemppiä ap:lle etsintään!

Vierailija
31/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeptikot ovat kovia puuttumaan toisten asioihin, hirveä tarve käydä kertomassa ylemmyydentuntoisesti, miten hyväuskoisia hölmöjä ihmiset ovat. Ja ap hyvin selvästi ilmaisi, ettei kaipaa näitä kommentteja, mutta eivät voi mitään tarpeelle tunkea tärkeän nokkansa silti tähänkin ketjuun. On se vaikeaa antaa ihmisten tehdä omat valintansa itse.   :)

Sori ohis.

Saat anteeksi.

Ihan sama juttu kuin vaikkapa joku yrittää huijata porukkaa mukaan johonkin verkostomarkkinointiin tai kerää rahaa johonkin "Koulukiusattujen tuki" -tyyliseen tunnetun huijarin vedätykseen.

Myöskin tieteen vastaiselle paskanjauhannalle olen allerginen -kuten nyt näille ennustajille. Miksi turhaan antaa tilaa epätieteellisille uskomuksille tms.

Rokotusvastaisuus on hyvä esimerkki että äkkiä leikitäänkin ihmisten elämällä vaikka väittämät ovatkin kerrassaan älyttömiä -joku aina ihan oikeasti ottaakin ne tosissaan.

Vierailija
32/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Saat anteeksi.

Ihan sama juttu kuin vaikkapa joku yrittää huijata porukkaa mukaan johonkin verkostomarkkinointiin tai kerää rahaa johonkin "Koulukiusattujen tuki" -tyyliseen tunnetun huijarin vedätykseen.

Myöskin tieteen vastaiselle paskanjauhannalle olen allerginen -kuten nyt näille ennustajille. Miksi turhaan antaa tilaa epätieteellisille uskomuksille tms.

Rokotusvastaisuus on hyvä esimerkki että äkkiä leikitäänkin ihmisten elämällä vaikka väittämät ovatkin kerrassaan älyttömiä -joku aina ihan oikeasti ottaakin ne tosissaan.

Ymmärrän, että tarkoituksesi on hyvä, mutta silti aikuisella ihmisellä on oikeus tehdä omat valintansa. Kannattaa tehdä oma ketju, missä saa lytätä kaikki huuhaan ihan huolella. Itsemääräämisoikeus meillä täysvaltaisilla ihmisillä kai saa olla? Vaikka se tuntuu joillekin tuottavan vaikeuksia antaa se vapaus toisille.

Vierailija
33/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eeilp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut pari hyvää selvänäkijää, mutta he eivät asu pk-seudulla, eivätkä ehkä eläkää enää. He olivat niin hyviä, että uskon siihen, että joillakin on kykyä nähdä jotain sellaista, mitä tavalliset ihmiset eivät näe. En tosin usko siihen, että voi nähdä tulevaa, mutta voi nähdä tässä hetkessä meneillään olevia asioita.

No, riittäisi sinänsä, jos osaisi tämän hetken asioita nähdä ja tulkita. Liian pitkälle en halua nähdäkään.

- ap

Onko teillä näkijöiden käyttäjillä joku kognitiivinen häiriö vai miksi ette itse kykeke huomaamaan ja tulkitsemaan tämän hetken asioita?

Vierailija
34/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Saat anteeksi.

Ymmärrän, että tarkoituksesi on hyvä, mutta silti aikuisella ihmisellä on oikeus tehdä omat valintansa. Kannattaa tehdä oma ketju, missä saa lytätä kaikki huuhaan ihan huolella. Itsemääräämisoikeus meillä täysvaltaisilla ihmisillä kai saa olla? Vaikka se tuntuu joillekin tuottavan vaikeuksia antaa se vapaus toisille.

Mitäs jos joku ennustaja tms tarjoiaisi palveluksiasi omille vanhemmillesi? Ja oletetaan että heillä alkaisi olla ikää jo sen verran että moisella olisi mahdollisuuksia mennä läpi?

Olisitko itsemääräämisoikeuden kannalla vai tekisitkö huijauksesta lopun saman tien?

Itselle homma täysin selvä! Bonuksena tykkään tehdä huijareille kiusaa -joku "ennustaja" on loppujen lopuksi moraaliton paskiainen joka törkeästi hyödyntää herkkäuskoista.

Vierailija
35/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Saat anteeksi.

Mitäs jos joku ennustaja tms tarjoiaisi palveluksiasi omille vanhemmillesi? Ja oletetaan että heillä alkaisi olla ikää jo sen verran että moisella olisi mahdollisuuksia mennä läpi?

Olisitko itsemääräämisoikeuden kannalla vai tekisitkö huijauksesta lopun saman tien?

Itselle homma täysin selvä! Bonuksena tykkään tehdä huijareille kiusaa -joku "ennustaja" on loppujen lopuksi moraaliton paskiainen joka törkeästi hyödyntää herkkäuskoista.

Mitä sitten vaikka tarjoaisi? Isäni ei ole kiinnostunut huuhaasta, äitini on. He saavat tehdä omat päätöksensä ihan itse. Ja mitä kauheaa tässä tapahtuu, jos äiti maksaa _haluamastaan_ konsultaatiosta muutaman kympin? Oletko oikeasti sitä mieltä, että sinulla on oikeus puuttua aikuisten ihmisten valintoihin? Minunkin mielestäni monet ihmiset tekevät typeriä valintoja ja haaskaavat rahansa asioihin, joita pidän hölmöinä, mutta ei tulisi mieleenkään sotkeutua asiaan.

Vierailija
36/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Saat anteeksi.

Mitä sitten vaikka tarjoaisi? Isäni ei ole kiinnostunut huuhaasta, äitini on. He saavat tehdä omat päätöksensä ihan itse. Ja mitä kauheaa tässä tapahtuu, jos äiti maksaa _haluamastaan_ konsultaatiosta muutaman kympin? Oletko oikeasti sitä mieltä, että sinulla on oikeus puuttua aikuisten ihmisten valintoihin? Minunkin mielestäni monet ihmiset tekevät typeriä valintoja ja haaskaavat rahansa asioihin, joita pidän hölmöinä, mutta ei tulisi mieleenkään sotkeutua asiaan.

Siis sinua ei haittaa jos joku tulee huijaamaan vanhemmaltasi rahaa? Huh huh....

No, minun vanhemmilleni jos joku tekee noin niin saattaapi yllättyä.

Vierailija
37/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Nimenomaan. Minun elämä, minun rahat.

- ap

Vierailija
38/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen valitettavasti tavannut näitä "näkijöitä" vain sellaisissa ihmisissä, jotka tekee sitä harrastuksena, vähän tahtomattaankin, eivätkä ole koskaan rahastaneet sillä. En tiedä mikä heissä on (rehelliset kusettajat erikseen, jotka käyttävät kaikenmaailman lukutekniikkaa asiakkaisiinsa), kun "saavat näkyjä/viestejä/jotain" mutta pelottavan paljon niistä on osunut kohdilleen, ajan kanssa... valitettavsti tosiaan yksikään näistä ei ole pk-seudulta eikä "kukko käskien laula". Tsemppiä ap:lle etsintään!

Joo, kyllä se minunkin mielestä on parempi, jos näkeminen on enemmänkin harrastus. Näitä epärehellisiä rahastajia löytyy paljon. Esim. Astro-tv:n näen täytenä vitsinä.

- ap

Vierailija
39/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhjlö kirjoitti:

Hyvä selvännäkijä on jo ottanut sinuun yhteyttä. Ellei kukaan kuitenkaan ole ollut yhteydessä niin se kertoo jo kaiken.

Vierailija
40/61 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eeilp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut pari hyvää selvänäkijää, mutta he eivät asu pk-seudulla, eivätkä ehkä eläkää enää. He olivat niin hyviä, että uskon siihen, että joillakin on kykyä nähdä jotain sellaista, mitä tavalliset ihmiset eivät näe. En tosin usko siihen, että voi nähdä tulevaa, mutta voi nähdä tässä hetkessä meneillään olevia asioita.

No, riittäisi sinänsä, jos osaisi tämän hetken asioita nähdä ja tulkita. Liian pitkälle en halua nähdäkään.

- ap

Onko teillä näkijöiden käyttäjillä joku kognitiivinen häiriö vai miksi ette itse kykeke huomaamaan ja tulkitsemaan tämän hetken asioita?

Joskus vain on niin, että elämä on kuin sekametelisoppa. Asioita ei välttämättä osaa tulkita itse ja haluaisi vastauksia mieltä askarruttaviin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan