Isännälle lapsenvahdiksi jääminen hyvä tilaisuus vetää känni päälle...
Mies jäi eilen n. neljäksi tunniksi 4kk vauvan kanssa kaksistaan. Kun palasin takaisin kotiin, kaikki oli kunnossa, vauva tyytyväinen ja ruoka valmis. Ja äijä kännissä! Oli kaiken lisäksi vielä ensimmäinen kerta, että joutui olemaan vauvan kanssa hieman pidemmän ajan. Äijä ei ymmärrä edes miksi olen kiukkuinen, vakiovastaus on jotain sen tyylistä kuin mitä sä valitat, mähän oon tosi hyvä aviomies tms.. Joo, mutta ei kauheen luotettava näköjään... :(
Kommentit (6)
Uskomatonta, miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä tuolla tavalla!
Turha ruikuttaa tässä vaiheessa. Pakkoko niitä kakaroita kaikenmaailman alkkisten kanssa on vääntää...
Kertoo siitä, ettet muutenkaan anna hänen hoitaa lapsia/lasta paljon. Tosin ehkä ois kannattanu alunperin ottaa vähän vastuullisempi mies.
sanot ettei ole alkoholisti.
Ihan suoraan sanoen tuo kuulostaa hurjalta. Tajuaako miehesi, että tuossa tilanteessa vauva olisi otettu huostaan jos sosiaaliviranomaiset tai joku olisi saanut vihiä?
Ihmeen rauhallisesti suhtaudut vakavaan asiaan. Jos tämä ei ollut tyhmä provo niin nyt on vakavan keskustelun paikka. Miehesi käytös on holtitonta.
Ex-mieheni oli alkoholisti ja monessa suhteessa holtiton, mutta hän ei koskaan juonut itseään humalaan jos oli vastuussa lapsista.
Siinä vaiheessa kun ihmisen kontrolli katoaa niin, ettei tuota tajua niin asiat ovat pahasti pielessä.
Tajuatko ollenkaan että lapsesi turvallisuus oli vaarassa? Ja vaikka mitään ei tapahtunutkaan niin mitä jos olisi tapahtunut? Ja lapsi aistii kyllä humalatilan ihmisestä, siitä miten tämä käyttäytyy, käsittelee lasta jne. Ja se aiheuttaa lapsessa turvattomuutta.
Kyllä nyt puhutaan paljon isommista asioista kuin luottamuksen menettämisestä.
Haluatko tosiaan elää parisuhteessa, jossa et voi jättää lapsia toisen vanhemman huostaan laisinkaan? Hurjinta minusta tuossa on se, miten miehesi asiaan suhtautui - hän ei tajunnut kontrollin menetystään ja mokaansa laisinkaan.
Mulla samanlainen isäntä. Käytännössä tarkoittaa sitä, että kaikille reissuille joutuu etsimään ulkopuolisen lastenhoitajan. Sama kuin ois yh....