Miehiset mitat vertailussa – suomalaismiehillä Pohjoismaiden lyhyin!
kuka olisi arvannut:D
https://www.metropoli.net/viihdeuutiset/miehiset-mitat-vertailussa-suom…
Kommentit (25)
Saattaa se hauskaa olla niin kauan kuin tajuatte että siihen "pikku" munaan te JOUDUTTE tyytymään, kun taas mies varmasti nauttii naisen kuin naisen koloista. En tiedä, mua ei ainekaan haittaa että mulla on 16cm kyrpä joka on monen mamman mielestä liian pieni, mä kuitenkin saan sitä pillua lähes aina kun haluan, välillä persettäkin. Big deal
Vierailija kirjoitti:
"Alla oleva kaavio perustuu maailmanlaajuiseen mittaukseen", väittää Metropoli, vaikka alkuperäislähteestä ei löydy mitään linkkejä noihin tutkimuksiin, saati mainintaa siitä oliko kyseessä mitatut tulokset vai kyselytutkimus vai kenties niiden sekoitus. Luotettavuus näissä jutuissa oli sillä tutulla nollatasolla, jotta ko. sivustolta sopiikin odottaa.
Tässä linkki maailman laajimpaan metatutkimukseen peniksen koosta. Siihen oli hyväksytty ainoastaan mitattuja tuloksia sisältävät tutkimukset, joten senttejä oli tietenkin reaalimäärä eikä fantasiamäärä. Keskimäärinen penis 13.12 cm pitkä.
No LOL, ei todellakaan ole mikään 13 cm keskimitta! Itse voin sanoa yli sadan miehen (mukana suomalaisia ja ulkolaisia) kokemuksella että keskiarvo varmaan noin 20 sentin luokkaa. Yhden käden sormilla on laskettavissa sellaiset miehet joilla on ollut tuo 13 senttiä tai alle, ovat kyllä melkoisia luonnonoiikkuja xD. Yli 25 senttiä alkaa sitten olla jo todella iso ja sellainen muuten näyttää ja tuntuu hyvältä!! Ja tämä on TOTUUS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alla oleva kaavio perustuu maailmanlaajuiseen mittaukseen", väittää Metropoli, vaikka alkuperäislähteestä ei löydy mitään linkkejä noihin tutkimuksiin, saati mainintaa siitä oliko kyseessä mitatut tulokset vai kyselytutkimus vai kenties niiden sekoitus. Luotettavuus näissä jutuissa oli sillä tutulla nollatasolla, jotta ko. sivustolta sopiikin odottaa.
Tässä linkki maailman laajimpaan metatutkimukseen peniksen koosta. Siihen oli hyväksytty ainoastaan mitattuja tuloksia sisältävät tutkimukset, joten senttejä oli tietenkin reaalimäärä eikä fantasiamäärä. Keskimäärinen penis 13.12 cm pitkä.
No LOL, ei todellakaan ole mikään 13 cm keskimitta! Itse voin sanoa yli sadan miehen (mukana suomalaisia ja ulkolaisia) kokemuksella että keskiarvo varmaan noin 20 sentin luokkaa. Yhden käden sormilla on laskettavissa sellaiset miehet joilla on ollut tuo 13 senttiä tai alle, ovat kyllä melkoisia luonnonoiikkuja xD. Yli 25 senttiä alkaa sitten olla jo todella iso ja sellainen muuten näyttää ja tuntuu hyvältä!! Ja tämä on TOTUUS!
nice
On niitä nähty monia satoja peniksiä. Suurin osa on kolmenlaisia. Levossa noin 8-12cm paksuutta 3,5-4,5. Seisokissa 13-17 cm. Paksuus 4-5cm. Nämä yleensä "lihakulleja". Sitten levossa 5-10 cm ja paksuutta 4,5-5cm. Ja seisokissa 14-19 cm. Paksuutta 5-5,5 cm. Sitten harvinaisia, isoja lihakulleja, levossa 14-16 cm ja seisokissa 19-22 cm. Paksuus voi olla mitä vaan 4-5,5 cm välillä. Harvinaisia micro pilejä ja valtavia monstereita on vain 1% koko porukasta. Joten uskon, että Suomi miehen Kalu on keskimäärin 14-18cm pitkä ja 4-5 cm paksu. Pienempiä on enemmän kun isompia, joka laskee keskiarvoa. Mut 15/4,3 lienee hyvä arvio.
Ja taas kerran meni pikkunokkelilla palstamammoilla jauhot suuhun.