Eri huoneissa nukkuminen.
Pari viikkoa ollaan nukuttu puolison kanssa eri huoneissa. Ratkaisuun päädyttiin pääasiassa siitä kun menemme eri aikoina nukkumaan ja herätään myös eri tahtiin. Myös lapset tulevat lähes joka yö sänkyymme.
Ratkaisu on mielestäni ollut tosi hyvä. Pitkät yö unet, ei häämisiä toisen liikkeistä jne. Sekä minulle on nukahtaminen paljon helpompaa kun ei tarvitse ajatella esim aloitteista joissa olen ollut aktiivisempi osapuoli. Voi alkaa heti nukkumaan .
Suosittelen!
Kommentit (28)
Onko teillä nyt kaksi samanlaista makuuhuonetta, vai nukutko sinä lasten kanssa isossa sängyssä, isossa makuuhuoneessa, ja mies jossain sohvalla työhuoneessa?
Rakasteletteko itseänne eri huoneissa myös vai käykö mies tyhjentämässä pussinsa kotinne ulkopuolella?
Minä nukun makuuhuoneessa. En ole katsonut tarpeelliseksi nukkua esim. keittiössä.
Meilläkin ollut tuo järjestely jo 15 vuotta. Lomamatkalla suorastaan ahdisti kun joutui pari yötä nukkumaan samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteletteko itseänne eri huoneissa myös vai käykö mies tyhjentämässä pussinsa kotinne ulkopuolella?
Miksi tuo sua kiinnostaa kun itse tyhjennät vain omaan kätöseen?
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuttiin erillään nukkumisesta, ei seksielämästä. Kuinka ahdasmielistä kuvitella että seksiä voi harrastaa vain yhteisessä sängyssä kun ollaan menossa nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Päivi-Annikki, joka ei rakastele kuin oman peiton alla pimeässä joka toinen lauantai saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canceloi lujemmin, tää ikivanha mantra ei osu eikä toimi.
Mekin nukutaan. Minä makkarissa. Mies nukkuu työhuoneen sohvalla.
Paitsi viime viikolla vaihdettiin, kun mies oli sairaana. Oli ihan jännää olla huoneessa, jossa muuten olen tosi vähän. Enkä saanut tartuntaa kun pysyttiin erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuttiin erillään nukkumisesta, ei seksielämästä. Kuinka ahdasmielistä kuvitella että seksiä voi harrastaa vain yhteisessä sängyssä kun ollaan menossa nukkumaan
Nussitteko keittiönpöydällä, ennen kuin vetäydytte omiin kamareihinne yöpuulle?
Jos siltä tuntuu.
Ihan normaalia tuo eri huoneissa nukkuminen. Mulla on kuorsaava mies ja ollaan nukuttu eri huoneissa yli 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussitteko keittiönpöydällä, ennen kuin vetäydytte omiin kamareihinne yöpuulle?
Ja siihen samaan pöytään lasket aamiaisleivän.
Vierailija kirjoitti:
Kumman sänkyyn lapset menevät jos olette eri huoneissa?
Vaihtelee. Meillä kummallakin on isot sängyt nyt omissa huoneissa Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canceloi lujemmin, tää ikivanha mantra ei osu eikä toimi.
Heehee. Vain Incel puhuu "pussien tyhjentämisestä".
Me ollaan nukuttu eri huoneissa siitä saakka kun muutettiin yhteen. Parisuhteen laatuun ja arjen sujumiseen vaikuttaa positiivisesti kun kaikki saavat nukuttua kunnolla, eikä tarvitse miettiä häiritsevänsä toista, jos pitää valoa päällä pidempään ja lukee sängyssä.
Asutaan neliössä, meillä on yksi taaperoikäinen lapsi. Lapsi nukkuu omassa huoneessaan, minä työhuoneen "vierassängyssä" (joka hyvä nukkua eikä mikään heteka) ja mies varsinaisessa makkarissa. Seksielämääkin on, kun lapsen nukahdettua voidaan hiippailla huoneiden välillä.
En alunperinkään nukkuisi samassa huoneessa toisen ihmisen kanssa, ei tulisi uni. Eläimet ok.
Meillä nukuttiin eri huoneissa pikkulapsiaikana ja pakko sanoa se vei meitä erilleen. Läheisyys ja spontaanius siinä kärsi, nyt nukkumme jälleen yhdessä ja on meille molemmille tärkeää. Ehkä sitten vanhana palaamme omiin huoneisiin.
Meillä ei riitä unenlaadun takaamiseen edes erilliset makuuhuoneet. Oma koti etsinnässä.
Ollaan nukuttu eri huoneissa jo liki 30v. Ihan seurustelun alkuajoista lähtien. Olen ollut aina ääniyliherkkä eikä rakastumisen huumasta huolimatta toisen vieressä nukkumisesta tullut mitään. Paitsi humalassa 😉 Yhdessä edelleen 👍