Muistakaa että vaikka läheisenne konmarittavat
niin teidän ei tarvitse luopua mistään mistä ette itse halua. Te saatte pitää tavaranne ja keräilykohteenne.
Kommentit (6)
Meillä konmarittaminen on levinnyt.
Itse tyhjensin kotini jo vuosia sitten. En minkään trendin mukaan, vaan jotta sain rahaa kirppikseltä.
Käyn jokaisen laatikon / hyllyn läpi 2 x vuodessa.
Minulla on 10 banaanilaatikollin kiintiö. Tuttuni hakee kauempaa myytävää kirppikselleen ja haki edellisen kerran toukokuussa, seuraavan kerran marraskuussa.
Saan työkavereita ja ystäviltä vähintään yhden muovipusillisen kirppistavaraa kuussa, toukokuussa tuli sitten vähän enemmän.
Heinäkuussa kävin läpi keittiön ja ehkä olen , no ainakin 5 krt käynyt keittiön läpi, nyt lähti vajaa banaanilaatikollinen. Lapset kävivät heinäkuun lopussa huoneensa läpi , tuli 2 .
Kollegoiden lahjoitukset, tuoreet karsinnat, nyt on jo 8 laatikollista koossa.
Meillä käy varsinkin lasten vanhoja, jonkin verran minun ystäviä. Lapset eivöt niinkään, mutta aikuiset aina kommentoivat meidän tyhjää kotia ja siisteyttä.
Todella usein meillä käynnin jälkeen vieras alkaa itse tyhjentämään kotiaan .
Jos lapset ovat isällään, olen mennyt monelle mukaan auttamaan, varsinkin jos saan tarpeettoman myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä konmarittaminen on levinnyt.
Itse tyhjensin kotini jo vuosia sitten. En minkään trendin mukaan, vaan jotta sain rahaa kirppikseltä.Käyn jokaisen laatikon / hyllyn läpi 2 x vuodessa.
Minulla on 10 banaanilaatikollin kiintiö. Tuttuni hakee kauempaa myytävää kirppikselleen ja haki edellisen kerran toukokuussa, seuraavan kerran marraskuussa.Saan työkavereita ja ystäviltä vähintään yhden muovipusillisen kirppistavaraa kuussa, toukokuussa tuli sitten vähän enemmän.
Heinäkuussa kävin läpi keittiön ja ehkä olen , no ainakin 5 krt käynyt keittiön läpi, nyt lähti vajaa banaanilaatikollinen. Lapset kävivät heinäkuun lopussa huoneensa läpi , tuli 2 .
Kollegoiden lahjoitukset, tuoreet karsinnat, nyt on jo 8 laatikollista koossa.
Meillä käy varsinkin lasten vanhoja, jonkin verran minun ystäviä. Lapset eivöt niinkään, mutta aikuiset aina kommentoivat meidän tyhjää kotia ja siisteyttä.
Todella usein meillä käynnin jälkeen vieras alkaa itse tyhjentämään kotiaan .
Jos lapset ovat isällään, olen mennyt monelle mukaan auttamaan, varsinkin jos saan tarpeettoman myyntiin.
Ostatteko jatkuvasti uutta, jos kerran kahdesti vuodessa tulee noin paljon karsittavaa? Ymmärrän toki, että lapset kasvavat ulos vaatteistaan, leluistaan ja muista tavaroistaan, mutta että aikuisella on jatkuvasti myyntikelpoista ylimääräistä tavaraa, kertoo jonkinlaisesta ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja myös että teidän ei tarvitse ottaa vastaan mitään heidän vanhoja romujaan, jotka he ovat hyvästelleet ja yrittävät nyt tunkea teille.
Tuollainen ei ole muutenkan konmarin mukan hyväksyttävää, tavaran saa antaa toiselle vain, jos ensin kysyy olisiko jotain jota hän tarvisi ja on aikonut ostaa, ja itseltä löytyy juuri sellainen.
Miten teillä kertyy esimerkiksi keittiöstä jatkuvasti jotain pois heitettävää?
Säästäisitteköhän kaikista eniten, kun jättäisitte ne roinat alun pitäenkin kauppaan.
Mulla kolme lasta, joiden välillä kierrätän kaiken. Pääni leviäisi, jos pitäisi vielä puljata aikuistenkin kamojen kanssa.
Ja myös että teidän ei tarvitse ottaa vastaan mitään heidän vanhoja romujaan, jotka he ovat hyvästelleet ja yrittävät nyt tunkea teille.