Onko kenenkään mies huijannut rahaa tai olet ottanut velkaa miehen takia
Kommentit (10)
Ex-vaimo on. Asian käytyä ilmi tuli nopeasti ex.
Voi kuule, arvaa. Mitä haluat tietää vai oletko kokenut saman?
Olin palannut äitiyslomalta töihin, kun mieheni (oli silloin työtön) sai töitä. En halunnut laittaa alle vuoden ikäistä hoitoon niin jäin nopealla aikataululla hoitovapaalle. Mulla oli säästössä vuoden asuntolainanlyhennykset, jotka laitoin laakista yhteiselle tilillemme. Kesken vuoden tajusin, että rahat oli loppu - mies oli käyttänyt ne johonkin. Tänä päivänä en tiedä mihin meni... Juu kyseinen kaveri on syystäkin entinen.
Jouduin ottamaan velkaa miehen takia, kun mies halusi muuttaa kalliimpaan asuntoon. Onneksi mies maksaa velan.
Kyllä, mutta ei varmaankaan siten kuin tässä ketjussa haetaan. Kyseessä pitkäaikainen kumppani, joka nykyään puolisoni. Tilanteen taustalla oli mt-ongelma, eli kumppani sai totaalisen hermoromahduksen ja tänä aikana kämmäsi rahatilanteensa täydellisesti. Olisin voinut kävellä pois, mutta tein valinnan auttaa. En kanna kaunaa hänelle, olemme setvineet tapahtumat perinpohjin ja puolison sairaus on saatu hallintaan. Jos olisi ollut grammaakaan epäilystä, että kyseessä olisi ollut yritys käyttää minua hyväksi millään tasolla, olisin jättänyt kuin nallin kalliolle ja käynyt poliisin juttusilla heti ensimmäiseksi.
Kaverin ex tyhjensi yhteisen tilin kun kaveri alkoi puhua erosta. Hävitti myös muuta kaverin omAisuutta yhteisestä kodista. Siitä alkoikin raskas eroprosessi
Vierailija kirjoitti:
Kaverin ex tyhjensi yhteisen tilin kun kaveri alkoi puhua erosta. Hävitti myös muuta kaverin omAisuutta yhteisestä kodista. Siitä alkoikin raskas eroprosessi
Tuo ei ole huijaus vaan varkaus.
Vierailija kirjoitti:
ja et koskaan saanut omiasi takaisin?
Kyllä.
Ensimmäinen avomies maksatti minulla asuntovelkaansa, kun erosimme, minä muutin vuokralle,
hänelle jäi velaton osake.
Muut miehet ovat olleet innoissaan kimpussani tilipäivänä,
minun piti maksaa heidän laskujaan ja antaa rahaa. Nuorena luulin, että tytöt ja naiset ovat huonompia, koska niin minulle opetettiin kotona.
Yli 3-kymppisenä en enää anna miehille tiliäni, enkä maksa hridän velkojaan.
Yksi ex-aviomies vei kaniin kaikki kultakoruni ja myi lp-levyni +
vauvan arvoikkaimmat jätti-maskotit ja pihalelut, ennenkuin pääsin muuttamaan omilleni.
Naisia pitäisi suojella tehokkaammin kurkunleikkaaja-miehiltä, jotkut miehet ovat todella rahanpersoja ja hanakasti naisten rahojen kimpussa!
Turvakoteja ja naisten asuntoloita on surkean vähän ongelman laajuuteen verrattuna.
Nainen on.