Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viisikymppisellä mitään järkeä hankkia Instagram-tili?

Vierailija
14.08.2017 |

Ja esitellä siellä omaa tavallista elämäänsä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ikäkysymys? 

Olen 48-vuotias, eikä minulla ole instagramtiliä, en twiittaa enkä ole FB:ssä. Kommunikoin ystävien ja muun maailman kanssa kasvokkain, puhelimitse, tekstareilla ja sähköpostikirjeillä (joo, ihan oikeilla, pitkillä kirjeillä). Tämä sopii hyvin minulle. Muut tehkööt siten kuin heille sopii.  

Jos ei ole itse varma siitä, "kannattaako" joku asia tehdä tai onko siinä "järkeä", niin ehkä sitä asiaa kannattaa vähän miettiä itsekseen, oli se mikä tahansa. Kun on netti kyseessä, niin kannattaa myös varmaan muistaa, että se, minkä nettiin laittaa, pysyy netissä ikuisesti, ja se on oman kontrollin ulkopuolella. 

Vierailija
22/24 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just avasin Instagram-tilin, jotta voin jakaa kuvia kissoistani ja seurailla muiden kissanomistajien kuvia. Oikein hauskaa. Ikää 49 v.

Hauskaa todellakin :)

Minäkin, hippasen yli nelikymppinen, jaan instagramissa kuvia koirastani ja kotimaisemista, veneilystä, kukista. Minulla on samanhenkisiä seuraajia ympäri maailmaa, ja itse myös seurailen aktiivisesti heidän tilejään. Olen saanut kavereita sitä kautta, siis vuosien varrella on jaettu ilot ja surut lemmikkien kuolemasta, lasten tai lastenlasten syntymistä tai valmistujaisista, leikkauksista, muuttamisesta ynnä muusta. Osan kanssa on vaihdettu yksityisviestejä ja osoitteita, olenpa saanut oikeaakin vanhanajan postia Indonesiasta ja Kanadasta saakka. Ainakin itselläni on paljon yli nelikymppisiäkin instagramkavereita. Itse näen sen vähän vanhanajan kirjeenvaihdon kaltaisena. Paitsi että jaan kuvan teksteineen useille kerrallaan.

Omaa tylsää pientä elämääni kuvaan tavallisesti ja osin huumorin kautta. Mitään erikoista glamourelämää en todellakaan jaksaisi itsekään seurata. Kuvani kyllä saavat kehuja, vaikka olen harrastelija, silti yritän panostaa julkaisemien kuvien laatuun.

Eli suosittelen 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on sitä, miksi käyttäjät sen tekevät. Itse olen kohta 50, ja 75 v äitinikin on instassa. Yhdellä hänen ystävällään on tuhansia seuraajia, mulla vain vähän yli 1000. Selfieitä emme harrasta, jos se tarvitsee mainita.

Vierailija
24/24 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just avasin Instagram-tilin, jotta voin jakaa kuvia kissoistani ja seurailla muiden kissanomistajien kuvia. Oikein hauskaa. Ikää 49 v.

Vaihda kissan kuvat belfieihin, niin saat heti seuraajan. Ja nyt niitä kuvia kiitos.

T. Eki, naisten ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan