Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan käynyt niin, että ystävänne on yrittänyt väkisin parittaa toiseen ihmiseen? Vieläpä aivan törkyisille ehdokkaille.

Vierailija
16.10.2025 |

Mitä hittoa sellainen oikeasti on? Yritetään parittaa henkilölle, joka ei välitä elämäntavoistaan, jonka olemus on hyvin epäsiisti ja on pieniä lapsia. Minä nuori nainen kuitenkin ja vaikka en malli itsekään ole, niin en minä nyt ihan ketä vain ota eikä minulla ole tarvettakaan. Kieltäydyin useampaan kertaan kun yritti vihjailla miten kiltti ihminen olisi nyt vapaana. Kielloista huolimatta tuotiin kyseinen ehdokas oikein näytille ja tutustumaan kun menin tämän kyseisen "ystävän" luokse kyläilemään. Olipa vaivaannuttavaa.

Minulle on ihan sama minkälaisia ihmisiä tämä maailma on täynnä ja varmasti jokaiselle löytyy välittävä vastapuoli mutta miksi ihmeessä täytyy väkisin ja vieläpä henkilöitä jotka eivät edes millään tasolla minua kiinnosta? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä, tyhmyyttä tai molempia. On ihmisiä, jotka saavat mielihyvää ja buustia itsetunnolleen siitä, kun voivat "hyväntahtoisesti" sekaantua jonkun mielestään vähän epäonnistuneen tyypin asioihin. Toisaalta samainen ajatusmalli kielii myös tyhmyydestä, sillä ei kenenkään onnistumisia voi mitata pelkällä parisuhdestatuksella. Hanakat naittajat uskovat myös, että sinkkujen parittamiseen riittää se, että molemmat ovat sinkkuja. Heidän näytöillään olisi turha hakea mihinkään aidosti tasokkaaseen matchmaking-palveluun töihin, kun lopputuloksena on aina näitä absolutistin ja päihdeongelmaisen yhteen tyrkkimistä, muslimin ja saatananpalvojan rakkaustarinan väkisin vääntämistä sekä homon ja lesbon suitsuttamista toisilleen luoduiksi. 

Vierailija
2/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallankäyttöä, tyhmyyttä tai molempia. On ihmisiä, jotka saavat mielihyvää ja buustia itsetunnolleen siitä, kun voivat "hyväntahtoisesti" sekaantua jonkun mielestään vähän epäonnistuneen tyypin asioihin. Toisaalta samainen ajatusmalli kielii myös tyhmyydestä, sillä ei kenenkään onnistumisia voi mitata pelkällä parisuhdestatuksella. Hanakat naittajat uskovat myös, että sinkkujen parittamiseen riittää se, että molemmat ovat sinkkuja. Heidän näytöillään olisi turha hakea mihinkään aidosti tasokkaaseen matchmaking-palveluun töihin, kun lopputuloksena on aina näitä absolutistin ja päihdeongelmaisen yhteen tyrkkimistä, muslimin ja saatananpalvojan rakkaustarinan väkisin vääntämistä sekä homon ja lesbon suitsuttamista toisilleen luoduiksi. 

Tässä tapauksessa parittaja ehkä ajatteli, että kun olin ollut masentunut niin ehkä toinenkin onneton ja elämässään vähän hukassa oleva voisi olla jotenkin potentiaalinen paritus. Ei kyllä olisi ollut. Ei missään nimessä. Tarvitsin masennuksen aikana nimenomaan omaa rauhaa, etenkin omia rajoja ja itseeni tutustumista. Tuli huono fiilis tuosta koska rajojanikaan ei kunnioitettu kun olin kuitenkin kieltäytynyt useamman kerran hänen vihjaillessaan tästä ehdokkaasta.

Muutenkin tunsin välillä ihan ilman mitään konkreettista syytä oloni tosi huonoksi, pieneksi ja voimani ehtyneeksi siinä seurassa. Katkaisin välit mutta ihmettelen toisinaan mikä ihme tässä on taustalla. Tällainen käytös saa meinaan mieleeni, että olenko minä huono tai viallinen tai enkö ansaitse parempaa. Tiedän ettei se pidä ollenkaan paikkaansa mutta tuota minuun viestitettiin vuosien ajan ihmissuhteissa ja siitä toivun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ystäväsi tietää paremmin tasosi?

Vierailija
4/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tämä kyseinen tyyppi oli erittäin värikkään narkkimenneisyyden omaava, heidän naapurinsa. Lapset huostaanotettu ja kyseisen tyypin exä, vaimoke mikälie oli tämän parittajan oikein hyvä ystävä....

Kyllä siinä mietin että mitähän *ttua kun itsellä säännöllinen elämä jne kaikki elämän palikat kunnossa niin sitten joku tulee tyrkyttämään että hei, mikset tosta ota itsellesi miestä?

No miksen, haloja.

Vierailija
5/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ärsyttävältä ihmiseltä. Ehdokas väisti luodin

Vierailija
6/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä ystäväsi tietää paremmin tasosi?

Ehkä sellainen ei ole "ystävä" ollenkaan, joka yrittää määritellä tasosi puolestasi.

Vierailija
7/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis usein sinkku naiselle ehdotetaan rumia tai alkkis miehiä. eli ei tarvi ottaa vastaan deitti ehdotusta keltään alkkiselta.

mielummin yksin kuin paskan kumppanin kanssa(ehdoton ei kriminaali tai päihde tyypille.) joku tavis hemmo voi vielä kelvata deittikumppaniksi.

Vierailija
8/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nämä paritettavat ihmiset on sellaisia että joku on saanut itse riesan jostain ihmisestä ja yrittää naittaa sitä jollekin että pääsisi itse kyseisestä ihmisestä eroon. 

Vierailija
9/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yksi "kaveri" yritti naittaa jotain hampaatonta pultsaria. 

Vierailija
10/10 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, epämieluisat ihmiset yritetään sysätä jonkun toisen riesoiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän