Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAVEILIJAT VIIKKO 14***

02.04.2006 |

Heips!

Mä nyt starttasin vähän varaslähöllä uuteen viikkoon, mut aattelin, et kenenkään ei sit tartte silmät sikkuralla tihrustella aamulla, et onko täällä jo pino vai ei.. :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai:Kiitos halauksista ja milenna=)En mä hoitoa siihen tarvitse=)Mua autto jo se kun muksu oli äidillä hoidossa muutaman tunnin ja kävin ostamassa uusia alusvaatteita;)Ihan yksinään...äitini tuumas että sitten kun se on kokonaan parantunu niin voitas antaa poitsu koko viikonlopuksi hoitoon kun se niin tykkää siellä olla=)Tiedä sit raaskiiko toista jättää=(Soitin tänään yhteen duunipaikkaan ja lupasivat mulle työhaastattelua tän kuun lopussa!Jej!Voiton puolella ollaan!

Nyt tosissaan olen paljon pirteämpi ja elämä maistuu=)Mua masentaa myös se että se nega tuli ja nyt sitten ostin ovistikut taas että varmana bongaan sen oikealla hetkellä=)

Sonnai kyseli tuosta liikunnasta raskauden aikana.Minä aion niin kuin viime raskaudessakin niin elää ihan normaalia elämää niin kauan kun masuasukki antaa.Eli kävelen pitkiä lenkkejä ja käyn uimassa...salilla en käy kyllä ihan loppu raskauteen asti kun viimeksi tuli niitä ennenaikasia supistuksia....

Mitäs meinaatte viikonloppuna puuhata?Meillä ukko töissä=/joten käydään serkku likkaa morjenstaa ja ulkoillaan jos toi sää sallii=)Ei kyllä keväältä näytä!

Vierailija
42/51 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen telkkarista Teho-osastoa, näkijää, las vegasia ja 24 katoin ku se viel tuli. Silloin tällöin katon jotain muitaki sarjoja. Mä alotin kattoo kans tota Losti mut mies osti sen ekan tuotanokauden boxin joten ajattelin tässä joku viikonloppu kattoo koko sarjan putkeen =)

Viikonloppuna mennään yhen kaverin synttäreille ja varmaan elokuviin. Ajattelin myös käydä salilla ja lenkillä. Ja yritän vielä käännyttää tota miestä siihen perheen perustamiseen. Multa loppuu oikeesti kohta keinot. Auttakaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäs jo olla nukkumassa, mutta mulla on taas alkanut vuorokausirytmi heittämään ja oon ruennu valvomaan vähintään yhteen-kahteen yöllä :( Nyt tuli otettua pari siideriä vielä niin ei huvita yhtään mennä nukkumaan... Nopeesti nousee mulla päähän noinkin vähänen määrä. En nyt viitti hirveesti kommentoida teidän juttuja (just tuon alkoholin takia) kuhan aikaani vaan kulutan täällä :) Tulen sitten huomenna kommentoimaan enemmän. Mutta mukava oli kuulla teistä jotka ette oo pitempään aikaan kirjoitelleet, k@thy ja nipsuli (ja oliko vielä muita, en nyt muista) :).

Snow:lle kovasti tsemppiä ja jaksuja masennusta vastaan!!! Mustakin aina välillä tuntuu että saattasin olla masentunut kun en saa mitään aikaseks ja on aina niin väsynyt ja laiska olo, mutta sitten taas välillä on ihan normaali ja ilonen olo. Käyn tosi harvoin missään, kun en vaan saa aikaseks lähdettyä, kai se sit on vaan laiskuutta, en tiedä. Mutta yritä jaksaa, jospa se tässä kesän myötä kun tulee taas aurinkoisempaa se valosampaa vähän edes helpottais.

Mutta huomenna sitten kirjottelen luultavasti lisää ja vastailen kaikille paremmin. Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
44/51 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem on valvonu myöhään=)Mä olin ihan naattii eilen että menin jo kymmenen aikaan nukkumaan...

Tämä taitaa olla sitä kevät väsymystä eikä sen pahempaa=)

Hei mikäs toi ennustaja elli ja madame mamma juttu on?

Me lähetään nyt aamupalalle ja sit siskolle kylään....Ulkona on taas ankea ilma....

Vierailija
45/51 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00EE00]Niin siinä sit kävi, että mies lupasi, että ens keväänä voidaan alkaa yrittämään! Sillä ehdolla, että paikkakunnan vaihdosta ei oo näkyvissä ja ollaan molemmat töissä. Mie lupasin sit öpuolestani ottaa tän vuoden vauvakuumeeni kanssa vähän iisimmin, yritän olla suuremmin vouhottamatta ja painostamatta. Nyt tuntuu kyllä tosi hyvältä! Toisaalta en millään malttais odottaa vuotta, vaan haluisin alkaa yrittämään mahdollisimman pian, mutta toisaalta taas ennemmin mie odotan sen vuoden ja sit aletaan yrittämään yhdessä, niin, että mieskin on täysillä mukana. Ja kun ikäkään ei kumminkaan paina,etteikö sen puoleen vois vuotta odottaan. Eikä vuosi sitten loppujen lopuksi oo pitkä aika, kesä menee nopeesti, niinkun aina ja syksy mulla on harjottelua, joten sillon on varmaan aika paljon muutakin ajateltavaa. Valmistumisen jälkeen voinkin sit alkaa asennoitumaan yrityksen alkamiseen... Eikä sitä tiedä, mitä tässävuoden aikana tapahtuu, ties vaikka tärppäis, kun ei kuitenkaan mitään ehkäsyä käytetä? ;)

[b]Miimu[/b]: Monilla on tehonnu yksinkertasesti hiljaa oleminen. Yllättäen miehetkin kuitenkin ajattelee mäitä asioita ja monesti kun antaa miehen ajatella itekseen, päätös saattaakin olla ihan mieleinen. Mie esim. oon ihan suoraan ja rehdisti kertonu, miten kovasti mie lasta haluan ja sen jälkeen luottanu siihen, että mies kykenee omien tunteiden salisäks ottamaan huomioon myös miun tunteet. Mitä enempää sitä voikaan tehdä, kun kertoa miehelle, miltä itestä tuntuu ja antaa miehen sen perusteella tehdä oman ratkasunsa?

Sit noista ennustajista... Elikkä laittamalla sähköpostia osoitteisiin [b]ennustajaelli@luukku.com[/b] ja/tai [b]madammamma@luukku.com[/b], saa " ennustuksen" , josta selviää, kuinka monta lasta ois luvassa. Sähköpostissa pitää kertoa oma ikä, miehen ikä ja jos on jo aiemmin lapsia, niin niiden iät. Mulle ainakin vastaukset tuli molemmilta parin päivän sisällä, tosin niihin eilisiin en oo vielä saanu vastauksia... Tuskin näitä ennustuksia voi ihan vakavissaan ottaa, mutta ihan hauska homma kaiken kaikkiaan. Paitsi sit jos vastas ei oo mieleinen... Mut onneks sillon voi todeta, että koko homma on huuhaata. ;)

-S-[/color]

Vierailija
46/51 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD6839]Huomasinpa oman virheeni... Elikkä Madam Mamman sähköpostissa kuuluu olla piste eli oikea osote on [b]madam.mamma@luukku.com[/b].

Teillä kaikilla tuntuu olevan paljon enemmän tekemistä näin lauantaina, päätellen ainakin siitä, ettei kenestäkään tänään kuulu mitään... :) Mie oon taas vaihteeks itekseni kotona, mies on soittamassa, kuten tavallista.

No, ysiltä vissiin tulee telkkarista jotain mitä voi kuvitella kattovansa, taidanpa vetäytyä vähän lähemmäs telkkaria. Jos vaikka tiskais ensin... ;)

Palaillaan!

-S-

Vierailija
47/51 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöttelenpä nyt sit vaikka vähän omiani, kun meinaa meidän pino pudota hirveen pitkälle...

Missä työ kaikki ootte? Oonko mie ainut jolla ei oo elämää? :D

Pitäis jaksaa purkaa miun päättötyöhaastatteluja, mut vähän on hankalaa, kun mulla nykyään tulee pää kauheen kipeeks kun istun pidemmän aikaa koneella... Pakko tässä kuitenkin on jumittaa, jos meinaa joskus valmistuakkin. Ja tietysti kun en malta pysyä muutenkaan poissa... ;)

No,tauon paikka! jos vaikka nostais takapuolen pois tästä penkistä...

-S-

Vierailija
48/51 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai:mulla kanssa rupeaa hartiat jumittaa kun istun koneella ja sit alkaa se tajuton päänsärky=)Meillä siirrettiin nyt vaavi hommia ens vuoden puolelle ja alotin tänään sit pillerit.Parempi niin...saa sitten oman asunnon ja koulukin olisi loppusuoralla sitten...alotan siis opiskelut=)Onneksi sain mietittyä vähän asioita niin on jo helpottuneempi olo=)Elikkä ei oo mieli maassa vaikka jouduttiin nyt siirtämään vauva juttuja eteenpäin....

Lähen nyt katsomaan telkkua...

Vierailija
49/51 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=800000][b]Snow[/b]: Hienoa että tulevaisuus alkaa näyttää selkeemmältä! Mitä sie nyt sit opiskelitkaan? Vai muistanko väärin, että sulla on joku koulu kesken? Ens vuoden puolella ollaan sit molemmat vauvapuuhissa...

Myö siis sovittiin että vuoden päästä aletaan yrittää eli siis ens keväänä. Ja eikös se kevät ala jo tammi-helmikuun vaihteessa? ;)

Voi hitto, ulkona näkyy oikeesti kulkevan jotain noitia... Enpä oo ennen nähny, että kukaan oikeesti pukeutuu noidaks kun lähtee virpomaan, mie oon aina luullu, että se on vaan joku legenda! Pitäisköhän käydä naapurissa virpomassa, jos sais vaikka pari suklaamunaa, kun ei oo tullu ostettua...

-S-[/color]

Vierailija
50/51 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa puhuttiin eilen taas perheenperustamiseta, kumpiki oli kyl jo siinä vaiheessa iltaa vähä kännissä mutta kumminki. Mies sano et jätetään pillerit pois sit ku lähetään sinne etelään. Ollaan lähössä elokuun puolessa välissä Bulgaariaan. Sit se sano et viimeistään sillon elokuussa jätetään pillerit pois mut voi olla et jo aikasemminki. =)

Vierailija
51/51 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut unta niin tulin vilkasemaan mitä on viikonloppuna tapahtunut. Laitoin muuten postia niille ennustajille kun näkyi osoitteet olevan, ihan jännä nähdä vastaukset sit kun ne tulee...

Meitä onkin sitten useampi ensi vuoden puolella yrityksen aloittava. Siis jos nyt niin hyvin käy että mies on vielä sitten sitä mieltä kun nyt. Oispa kyllä aika jännä sitten porukalla ootella plussia.

Taidan tästä lähteä nukkumaan, suottapa yksin kirjoittelen. Öitä.