Emmaljungan Scooterit tarjouksessa???
Onko kukaan sattunut näkemään Scootereita pääkaupunkiseudulla / itä uudellamaalla, missään alessa vaikka viime vuoden malleja/värejä???
Kommentit (5)
oli ainakin vielä alkuviikolla yhdet scooterit. Väri flash, hinta 229,- sisältäen topatun jalkapeitteen.
Tuo oli kyllä halpa hinta, kun jalkapeitekin kuuluu hintaan. Olisin muuten itse ostanut, mutta odottelen tämän vuoden värejä... :)
Onko jollakulla kokemusta, voiko näitä käyttää jonkun kantokopan kanssa vastasyntyneellä. Muistan joltain nettisivulta lukeneeni, ettei käy alle 6 kk-ikäiselle. Meillä on la 7.4. ja kartoitamme, mikä olis paras vaihtoehto: yhdistelmävaunu vai kuomuratas kantokopalla. Pärjäiskö jossakin kuomuratasmallissa ilman kantokoppaakin kenties??
meillä scootterit ja ei ne ainakaan kovin hyvät ole ihan pienellä vauvalla. niistä ei saa nimittäin selkänojaa ihan makuuasentoon. menevät paremmin vähän isommalla. mutta emmaljungalla on paljon muitakin ratasmalleja joihin saa kantokopan.
meillä toisina jo vanhat -03 edget. itse olen kyllä tykännyt ratasmallista ja pehmeästä kantokopasta tosi paljon. menee ihan vauvalla ja kun kasvaa, koppa vaan pois. ei tarvi mitään osia irrotella! käyppä lastentarvikkeen sivuilla tai ihan liikkeessa. siellä lisää infoo!
yhdet siniset joissa valkoisia ruutuja.Hintaa oli 199e.eikös kaikki viimevuoden mallit/värit ole alessa.
Itte haluisin meijän neidille ne musta vaaleanpunaiset=)