***HAAVEILIJAT VIIKKO 14***
Heips!
Mä nyt starttasin vähän varaslähöllä uuteen viikkoon, mut aattelin, et kenenkään ei sit tartte silmät sikkuralla tihrustella aamulla, et onko täällä jo pino vai ei.. :)
Kommentit (51)
Tulinpa piipahtamaan kun poika tuossa kerranki itsekseen leikkii. En eilen huomannut uusia tulokkaita toivottaa tervetulleeksi. Eli tervetuloa minunkin puolestani! Vaikka enhän minä itsekään ole nyt ihan vakkarina täällä kirjoitellut.
Appelsiinie: Paranemisia pikkuisellesi! On se kurjaa kun nuo pienet sairastaa. Meidän pojalla oli eka korvatulehdun 4 viikon ikäisenä, lääkäri sanoi sillon että harvoin niin pienellä on. Nyt poika on siin puolitoista vuotta ja on ollu muutama korvatulehdus, mut ei onneksi mitään kierrettä. Tuntuu että tänä tälvena on ollu erityisen paljon kaikenlaista, flunssaa, mahatautia ja ehkä vesirokko.
Mulle sattui eilen illalla jännä juttu. Tai siis miehen kans juteltiin tulevaisuudesta, meidän talo projektista yms. ni mies vaan jossain vaiheessa juttua tuumasi että " kun sinä sen vauvan kerran haluat niin on kai se tehtävä" . Aikataulusta nyt sitten ei tarkemmin puhuttu, aikaisintaan voidaan yritys aloittaa siis vasta ensi syksynä että saan tuon koulun loppuun.
Mutta nyt täytyy mennä, äitiä tuolla kaivataan. Yritän palailla illalla.
Meillä meinaan on sellainen tilanne että mies on vauvan tekoon suostuteltu jo aikaa sitten ja nyt vain odotellaan häitä jotka ovat 27.5 ja siitä alkaa meidän kolmosen teko:)
Meillä on siis kaksoset,tyttö ja poika jotka ovat nyt 1v10kk+,ja kovasti haaveilemme seurasta.
Isompi autokin jo käytiin hommaamassa,että varmasti o n pikkuisella sitten tilaa matkustaa:) Siitä huomasinkin että on se mieskin oikeesti mukana tässä vauvan haaveilu hommassa kun tollaisia ostoksiakin tekee:)
Aikaa siis vielä on muutama kuukausi enkä millään jaksaisi odotella,vaikka hermohan noissa kahdessakin menee aina välillä. Kuten tänään kun oltiin sellossa prismassa ruokaostoksilla niin molemmat rupes karjumaan kun hyeenat ja se ei sitten loppunut kuin vasta kun pääsin tavaroita pakkaamaan ja saivat grandit käteen.
Meillä ollaan podettu kamalaa vatsatautia nyt viikon,huomenna pääsemme onneksi jo arkirutiiniin,lapset hoitoon ja minä ja mies töihin.
Meidän porukkaan kyllä mahtuu, mut täällä pääasiassa on sellaset kuumeilijat, joiden mies ei oikein vielä oo lämmenny ajatukselle omasta sinappitehtaasta. :) Eikös noi kolibrit tms. oo niitä jotka haaveilee kolmosesta? Sit on näitä marrasmasuja, kevättoiveita yms. vauvan syntymisajankohdan mukaan kasattuja ryhmiä. Me kun lähinnä kehitellään strategioita miten mies saatais innostuun asiasta. :) Tosin pari haaveilijaa on jo saanut vihreetä valoa projekti vauvalle. :)
Muille sen verran, et mä taas katoan loppuviikoksi ja palailen takaisin taas sunnuntaina.. :) Hauskaa viikonloppua!!!! :D
APPELSIINIE_Kyselit karppauksesta:täällä on karppausta takana n.8kk mutta joulun jälkeen jäi ja alotin nyt uudestaan.Viimeksi lähti 10kg ja nyt yritän karistaa -5kg=)Karppauksessa syöt suurinpiirtein sen 30g per päivä hiilihydraatteja mutta mä pidän sen alku jutun eli 2 viikkoa tosi matala hiilari taso(20g/hh per päivä.Kieletyt:sokeri,leivät,puurot,murot yms.Kaikki viljatuotteet.Siihen kuuluu iso litania mutta en mä niin nipo ole;)Mä jätin vaan viljatuotteet pois ja sokerin.Ei edes light tuotteirta.Kerron mitä sinä saat syödä niin menee helpommin:-
KARPPAUS:
- VOI(OIVARIINI)
- kERMAJUUSTOT(OLTERMANNI)
- KERMA
- KAIKKI LIHAT JA KANAT
- KANAMUNA
KAIKKI RASVAINEN ON SALLITTUA=)
MUN MENU:
A.PALA:PEKONIA JA MUNAKOKKELIA TAI JÄÄVUORISALAATTI JOHON VÄLIIN METUKKAA JA JUUSTOA
LOUNA:JOTAIN LIHAA JA SALAATTIA
PÄIVÄLLINEN.TONNIKALAA TAI LEIPÄJUUSTOA JA LASI MAITOA
ILALLA JUON VETTÄ JA SAATAN SYÖDÄ VIELÄ VÄHÄN TONNIKALAA JA SALAATTIA
Eli jos et appelsiinie saanu selkoo niin selitän sen myöhemmin uudestaan kun toi poitsu on tosissaan tervehtyny ja on oma tuhma itsensä=)
Kävin ostamassa uuden vauva lehden=)ja kohta pääsen sitä lukemaan=)Unohin mainita että vielä toi muodon vuoksi on mun lemppari sarjoja=)
Gallup.pelaatko/teetkö ristikoita,sudokua tai kryptoa?
Minä itse välillä teen kryptoja ja sudokua=)
Kinttunen:Meillä on perhoskoira. Ihana pakkaus, mitä nyt vähä ADHD tapaus eli TOSI VILLI!!!! Mulle mies osti tallentavan digiboksin ku teen vuorotyötä niin kaikki huippu sarjat menee välillä vähä ohi =)
Mä oon taas kiireessä unohtanu ottaa e-pillereitä. Hups! Ja mies ei tykänny hyvää ku sanoin sille. Sano vaan et sänkyhommat saa unohtaa kuukaudeks. Kirosin miehet taas maan pienimpään koloon.
Pippi:Tervetuloa joukkoon!
Mutta mutta siirryn tonne jääkaapille hakee jotain syötävää. Kävin tänää ensi kertaa salilla pitkään aikaan, huomenna on paikat varmaan ihan jumissa.
Telkkarista tulee jalkapalloa niin eipä oo mulla muuta tekemistä kun koneella istua. En viitsi makuuhuonessa katsoa telkkaria kun poika nukkuu vielä samassa huomeessa meidän kaa.
Mullakin on kyllä aika paljon sarjoja mitä tykkään seurata, just Huippumalli haussa, Sillä silmällä, Unelma kämppä, Teho-osasto, O.C. jne... Mieheni ei ihan kaikista noista perusta kovinkaan paljon, mut minusta noi sarjat on mukavaa vastapainoa oikeestaan kaikelle. Tuntuu että korvista pursuu koulu- ja kotihommia välillä ni on ihana heittätyä ihan toiseen maailmaan.
Minä tykkään kyllä sudokuja täytellä. Ristikoita ja kryptoja en oikein osaa. Minun mies on kova tekemään varsinki ristikoita, joskus aikanaan se yritti minua opettaa mut en mä oikein siltikään osannu. Ärsyttää välillä kun se vaan niitä täyttelee eikä tee koti hommia... :)
Mietin tuossa äsken että mitenkä minun pitäis suhtautua noihin mieheni eilissin juttuihin siitä lapsen teosta. Mahtoiko se nyt sitten tarkoittaa että hänkin haluaa vielä vauvan vai että minun mieliksi suostuu siihen hommaan. Jäi vähän vaivaamaan, enkä viitsi ottaa asiaa ainakaan nyt puheeksi kun meillä on vähän sukset ristissä. Täytyy jutella hänen kanssaan paremmalla ajalla, mut tosiaan vähän vaivaa.
Tätyy tässä kohta rueta miettimään nukkumaan menoa kun on taas aamalla aikainen herätys. Oon ollu viimeaikoina tosi väsynyt vaikka tuntuu että oon nukkunu normaalia enemmän. Hei, nyt täytyy hillitä kirjoittamista, tulee liian pitkä tarina. Öitä.
Mies lähti taas yövuoroon niin saan rauhassa olla koneella ja kirjotella tänne :)
Tänään kävi huoltomies kattomassa tätä meidän asuntoo, kun sanottiin sillon muuttaessa että voishan tätä vähän maalata. Niin parin viikon päästä tulevat maalaamaan makuuhuoneitten seinät kun niissä on aika paljon lasten piirtämiä sotkuja ja naulojen yms jälkiä, vaikka onkin aika uus asunto (-97 rakennettu). Mietin vaan et mihinkähän me saadaan kaikki tavarat pariks päiväks mahtumaan kun maalaavat molemmat huoneet samalla kerralla... no kai ne just ja just mahtuu tuonne olkkariin ja pitää varmaan osa viesä siks aikaa saunaan.
Joskus tulee tehtyä noita ristikkoja yms. mutta en kyllä kovin usein, ehkä noin kerran kuussa jotain yhteihyvä lehden ristikkoa tai netissä sudukoa. Ihan mukava mun mielestä niitä on tehä mutta ei tuu erikseen ostettua ristikoita, ja ei tuu monia semmosia lehtiä missä niitä ois.
minttulu81:
Eiköhän se miehes kuitenkin haluu itekin sen toisen lapsen, ehkä se ei vaan vielä viitsi myöntää sitä jos on aikasemmin sanonut ettei halua (ei halua myöntää että oot saanu sen pään käännytettyä :)).
Nyt taidan lähtee nukkumaan, jos kerrankin pääsis ennen puolta yötä sänkyyn niin ei menis huominen ihan vaan nukkuessa. Hyvää yötä kaikille!
Niin martinalle tervetuloa jos haluat meidän pinoon jäähä :) Ja Kinttuselle hyvää viikonloppua ja sunnuntaina sitten taas " nähdään" :)
en oo kirjottanu sataan vuoteen (noin...) enkä ole sinä aikana edes käynyt lueskelemassa (eli siis ei ole vain saamattomuutta..). meillä remppahommat edelleen vaiheessa, netti pelaa illalla kun mies laittaa sen pelittämään, ja minähän en viiti vauva-lehden takia pyydellä;)) no, hyvää jälkeä tulee remontissa. nyt vaihdettiin keittiön tasot ja välitilan laatta, seinääkin on maalattu ja tapettia kaipaa toinen puoli. just se puoli jolla se nettisydeemi on..
meillä on päädytty siihen, että syksyllä saa alkaa yrittämään.. oli puhetta syyskuusta, mutta tuossa jo kultsi naureskeli että etpä sää taida malttaa sinne asti ootella... oon aika täpinöissäni! apua, en voi enempää sitä asiaa ees pähkäillä tässä kun alkaa niin kutkuttamaan koko ajatus:) ja postissa tuli kaverin tilaama vauvalehden näyte tässä joku aika sitten... ounou. määkin halluuuuuun...
sitten kommenttia noihin tän viikon aiheisiin: kauneusleikkaukset, hmm. tuntuu että aika ihmeitä olis omassa vartalossa tapahtunut jos sellaisiin menisin, ainahan niissä kuitenkin jotain riskejä on. toisaalta jos esim jossain kolarissa tulisi tosi pahoja ihovammoja, niin kyllä sitä varmaan haluaisi niitä korjailla. en kyllä usko että ihan mahanahkoja aivan vähässä kummassa lähtisin kiristelemään..
ja niitä tv-sarjoja, jee, nyt alko taas teho-osasto, vaikka alku oli vähän laimea. kuitenkin se on aikalailla suokkari. käenpesä ja csi ja ilman johtolankaa ovat myös jees.. vihaan salkkareita, ja silti huomaan että joskus katson niitä! -ja se tallentava digiboksi on muuten varsin kätevä vehje..
tässäpä kuulumisia, jatkan viimeistään ensi yönä:)
K@thy:Kiva kuulla susta!Ihmettelin jo mihinin sä oot kadonnu!!?Ja oikein paljon onnea nyt sitten yritykseen=)mulla kanssa tunteet on sekavat kun ukko sano että yritys alkaakoon=)mutta mä oon sellanen hätähousu että en malta odottaa että se testi antaa sen+++++=)
Tulin vaan pikaseen lukemaan kuulumiset kommentoin yms.myöhemmin kun täytyy kummipoitsua mennä kattomaan=)Ja lisää vauvakuumetta nostamaan=)Aika järkyttävää toi mitä uudessa vauva-lehdessä oli että jos äiti tai isä ravistaa lasta tai lyö!HUI!Ei mulla tulisi mieleenkään,vaikka välillä pinna palaa mutta ei niin että edes ajattelisisn lyöväni lasta tms.Ainut mitä olen tehny niin pistäny nurkkaan minuutiksi ja sekin harmittaa mutta pakko jotain kuria olla....
Sekaan vain Martina:D
ja kiitoksia snow:lle valotuksesta :D Hyviä tuloksia sinäkin olet sillä saanut, mutta miten sulla riittää itsekuri? Tosi vähältä näytti toi päivän menu :) Mä oon ainakin puputtamassa vähän väliä jotain, onneks tykkään salaatista, sitä voi syödä vaikka millä mitalla:)..Mutta muuten. Vois kyllä kokeilla. Mä vaan rakastan ruokaa niin paljon:)
Joops, siitä tulikn mieleeni että kamala nälkä :D Ja tiski vesi oottaa. Laitoin tahalteen liian kuumaa vettä, niin oli hyvä tekosyy tulla odotellessa tänne löpisemään...
Muistattekos, kun puhuin siitä että mies sanoi että kun toisella ainakin on vakkari paikka, niin voidaan miettiä uudestaan sitä pikku kakkosta. Noh, yks päivä se löysi sattumalta lehdestä kivan paikan (mies tykkää nykyisestä työstään, ettei hänen mielestään oo järkee hakee uutta, vaikka tämä työ on huonopalkkaista ja välillä ei oo töitä ees 8h per päivä) Noh, ajatteli kuitenkin pistää hakemuksen ja eilen ne soitti sen tapaamiseen ja nyt sitten jännäillään että pääseekö sinne:)
Tosiaan mulla kyllä on vauvahaaveet ihan selväjärkisen tasolla, ei oo sitä " vauva tänne ja heti kiitos!" Niin kuin ennen esikoista (johtunee varmaan siitä että mulla on se vauva:)) Muutenkin kakkosen haaveilu on erillaista kun ykkösen...Mutta ihanaa jos mies saa sen paikan niin sitten voidaan ottaa lainaa ja päästään muuttaa yms.....
No mutta tulipas taas selitystä.....
Ai niin..Olen itsekin hakenut ammattikorkeeseen:) Te jotka ootte korkeessa/käyny sen niin millon tuli kutsu valintakokeeseen, tai jos ei tullut niin ilmoitettiinko siitä mitenkään, ettei päässyt?
Tuo tosin veisi vauva haavetta eteenpäin monella vuodella....
Appelsiinie:Sori toi oli vaan esimerkki.Ja kun syöt riittävästi rasvaa niin ei ole nälkäkään=)Itsekuri kasvaa vaan kun kilot karisee se on sen arvosta!Syön mä välillä enemmmän eli salaattia ja raejuustoa välillä otan tummaa suklaata jne.
Mulla on masennus=(luin just mitä oireita siihen liittyy ja mulla on kaikki,melkein vastaavat oireet=/Oon ollut liian kauan kotona ja täytyy varmaan siirtää tota lapsi hommaa vuodella ainakin että saisin noi opiskelut loppuu.Kuulostaakin fiksummalta niin saisi sitten paremman duunipaikanki=)Pörräiöen kummiskin täällä,en jätä meitä haaveilijoita koska kuumeilöen silti mutta nyt tuntuu että ehkä ei ole oikea hetki tulla nyytti tähän kun en voi hyvin=(Jaksan lasen kanssa temmeltää ja mulle on niin iso asia jos se menee jonnekkin hoitoon ja niin edelleen.....
Snow:Voimia, masennus on ihan hirvee sairaus *halaa*
Mä oon ite huomannu et sairastan varmaan jonkilaista unitautia. Aina vaa väsyttäs. Nukkusin varmaan 24 tuntii putkeen jos saisin. Tää uus työ, vauvakuume ja muutenki ongelmat perheessä vie paljo voimia.
Mutta palailen taas myöhemmin kirjottelemaan!
Miimu86:Kiitos halauksesta=)
Tänään päivä tuntuu jo paremmalta=)Kunhan nyt kävis niin hyvä tsäkä että sitä työtä löytyis...Lähen mun äidille tänään kylään.Pitää lähteä varmaan joku viikonloppu ulos että sais akut ladattua=)En ole ollut pariin kuukauteen missään ja nyt tuntuu että pitäs lähteä=/No onneks saan kuun lopussa mennä vähän shoppailemaan ja kampaajalle jos se vaikka piristäis=)
Snow; Koitahan pärjäillä, halit täältäkin!
Kathy; Kiva toisaan kuulla sustakin ja mukavaa että miehes alkaa ehkä vähän jo lämpeemään:)
Mitähän miun nyt pitikään tulla viel kommentoimaan..?
Niin, telkkasarjoista kyseltiin. Mie seuraan aina kun ehdin esim. O.C:tä, C.S.I:tä, aamuisin tulevaa Ihmeiden aikaa, Teho-osastoo...olikohan viel muita? No, palailen täydentää listaa jos jotain muistuu mieleen..
Nyt alkaa just Ihmeiden aika, pitää mennä kattoo:)
[color=8B2252]Miksei mullekin vois tapahtua virtuaalisynkronoitumista?!? Kp 61, eikä mitään oireita suuntaan eikä toiseen... Ei menkoista eikä raskaudesta. Kaks testiä oon tehny, viimesimmästä pari viikkoa. Mies eilen vihjaili, että vois olla aika thedä se kolmas, mut en mie enää ees viiti... Sit jos ois ees joiku oire, jonka vois kuvitella liittyvän raskauteen, mutkun ei... Tää nyt taas vaan on tätä. Vähän alkaa kyllä jo turjauttaa. Miun piti siirtää gyne aikaakin, alunperin miun piti päästä sinne ens viikolla, mutta kun se aika ei sit käynykkään, uus aika siirty loppukuuhun. En millään malttais odottaa... Oon jo päättänykkin, mitä lääkettä aion pyytää ja pää on täynnä kysymyksiä, jotka jäi sillon diagnoosia saadessa kysymättä. Kun vaan aika menis nopeesti...
[b]Pippi[/b]: Minkäs merkkinen koira teille on tulossa?
Meitä koirallisiahan on täällä loppujen lopuks aika monta, eipä oo tullu aiemmin puheeks! Mie jotenkin aattelin, että Liipe on miun lisäks ainut kun kukaan ei maininnu mitään...
Noista telkkariohjelmista... Koukussa en oo mihinkkän muuhun kun Lostiin, mut yheksän sarjoja tulee kyllä muuten kateltua... Mutta ei kuitenkaan haittaa, jos jää kattomatta. Lost on kuitenkin ihan ylitse muiden! Mietittiin eilen, että haettais koko kausi netistä, kun ei oikein maltettais odottaa ratkasuja. Vaikka sisko kyllä meni möläyttämään, mikä se ötömölli siellä metsässä on, en vaan oikein tiedä, oliko se totta, kun niin uskomattomalta kuulosti.
Tulipa Snow:n puheista mieleen... Ootteko ajatellu raskaudenaikasta liikuntaa, meinaatteko jatkaa samaan malliin vai ottaa kevyemmin? Mie oon aatellu, että jos suinkin vaan jaksan, niin entiseen tapaan niin pitkään kun jaksan ja on vauvalle turvallista. Varmaan ihan loppumetreille saakka liikun jotenkin, jos en muuten, niin nuo koirat kuitenkin pitää liikkeessä. Helppohan se on nyt sanoa... ;)
[b]Tansem[/b]: Hienoa, että siun tentti meni hyvin, toivottavasti jaksat vielä painaa ja seuraavatkin tentit onnistuu! :) Ja sit tuohon, mitä sanoit koirasta... Että lähteminen on hankalaa... Totta, mutta mie en ainakaan oo koskaan kokenu sitä erityisen huonona asiana. Joskus tietty ottaa päähän, kun pitää miettiä, millon koirien pitää päästä ulos... Mut muuten se on varmaan aika sama kun sit ajallaan lastenkin kanssa, nuo koirat on mulle niin tärkeet, että niitten etu menee monesta muusta asiasta edelle. Yleensä yritetään saada koirat mukaan jos jonnein lähdetään ja jos ei onnistu, niin sit viedän hoitoon, mutta sen kerran kun ne on ollu hoidossa, en edes halua viedä niitä vähään aikaan minnekkään, ettei käy koirille liian rankaks... Hullultahan se tuntuu, että mie mietin miun koirien psyykettä, mutta semmosta se meillä ainakin on. ;)
[b]Minttuli[/b]: Onnea miehen lämpenemisestä!
Meilläkin on asian suhteen tapahtunu jonkinlaista edistystä... Tai no, ei mies edelleenkään käytä mitään ehkäsyä, joten periaatteessahan sen voi ajattela hyväksyneen vauva-ajatuksen jo jonkin aikaa sitten, mutta kun se sen puheet on sit kuitenkin ollu niin kielteisiä... Ehdotin miehelle pari päivää sitten, että jos mie oon seuraavan vuoden vouhkaamatta ja painostamatta niin lupaisko mies, että vuoden päästä aletaan yrittää. (Kiitos, Dr. Phil, jolta tän idean sain... ;) ) Mies lupas harkita asiaa... Eilen sit pelleilin 7.5 kilon koiranruokasäkin kanssa, kannoin sitä tuossa lonkalla niinkun lasta yleensä kannetaan ja sanoin hankkivani vauvanvaunut ja työntelen sitä ruokasäkkiä joka paikkaan, kun en kerran vauvaa saa. Mies totes vähän aikaan miun hölmöilyä kateltuaan, että sen vissiin pitää alkaa harkitsemaan miun tarjousta ihan tosissaan, että sais vuoden olla " rauhassa" ... Lupas miettiä asiaa vielä ja kertoa tänään, mihin tulokseen on tullu. Hassua oli, että se kyseli, että " sittenkö vuoden päästä myö alettais vasta yrittämään" ja kun sanoin, et joo, mies kuittas sen sanomalla, että " puol vuotta?" . Siis silleen, että jos tehtäis puolen vuoden diili... Mie menin tietysti hämmästyksestä ihan hiljaseks ja ennen kun kerkesin mitään sanoa, mies alko naureskella että se oli vitsi. Vähän samanlainen juttu oli joitakin viikkoja sitten, kun puhuin jotain vauvoista, vissiin, että että joku meinaa tehdä vauvan ihan pian tai jotain... Mies yllättäen kysykin, että millon myö tehdään? Ja taas, mie menin hiljaseks, ja ennen kun ehdin vastata, mies taas kuittas koko homman vitsinä. Se taitaa testata, miten mie reagoin tommoseen... ;)
[b]K@thy[/b]: Olipa kiva kuulla siustakin pitkästä aikaa! Ja onnea miehen lämpiämisen johdosta sinnekin!
[b]Appelsiinie[/b]: Mitäs meinasit lähteä opiskelemaan? Muistelisin, että mulle tuli kutsu pääsykokeeseen touko-kesäkuun vaihteen tienoilla ja pääsykokeet oli sit kesäkuun aikana. Aika lyhyellä varotusajalla ilmottivat, muistaakseni kokeet oli sit jo seuraavalla viikolla. Tulokset tuli heinäkuussa, en tiedä ilmottavatko, jos ei pääse, kun mie tosiaan pääsin ekalla yrittämällä sisään.
[b]Snow[/b]: Voimia sulle! Ootko käyny lääkärissä? Meinaan vaan, että jos sulla todella on masennus, niin on ihan järkevää hakea siihen apua, ettei vaan pääse pahemmaks. Yritä jaksaa! *hali*
No, nyt on pakko alkaa taas tehdä opinnäytettä. Voi että, miten haastatteluiden purku voi olla kypsyttävää hommaa! Tuun takasin viimestään huomenna kertomaan, mitä mies on päättäny. ;) En kyllä malttais odottaa vuotta, mutta onhan se jotakin, ties vaikka ei sit kuitenkaan tarviis oottaa niin kauaa... :)
-S-
[/color]
juu.. ei muka ehi kirjoittaa vaikka oon melki päivittäin lukenu tekstejänne. eipä oo mitään kummempia tapahtunu..
Mies lupaili täs ett seuraavassa kuussa touhataan vauvaa tosissaan aluille..mut jäipä vaan lupailux.. Mies nimittäin kovassa flunssassa ja kuumeessa just oviksen aikoihin! Elikkäs ny odottelen vaan menkkoja ja seuraavaa ovista, jos sit paremmalla onnella!
Ennustaja Elli ja se Madame lupailivat tammi-helmikuulle 2007 vauvaa... elikkä pian pitäs tärpätä!
Kummityttö (10.5kk) oli meillä yökylässä, ku vanhemmat huili ja nautti toisistaan. Toinen niin sulonen ja sopivas iäs.. höpäjää ittekseen ja harjoittelee kävelyä tukia vasten. Mies oli innossaan ku kummityttö niin hänen peräänsä.. yöllä oli kyl vähä levoton, pyöriskeli kovasti meidän keskel!
telkusta tulee seurattua salkkareita, kotikatua, käenpesää ja unelma kämppää!
mullakin koira, vaikka on vanhempieni luona.. kaksiomme pieni berninpaimenkoiralle!! Ja mikä parasta koiraa käytetty tänään ultrassa ja odottaa vauvoja!! toukokuun alussa ois karvasia vauvoja hoidettavaksi!!
kevään odottelua ja " plussasäteisiä" ilmoja kaikille!!
[color=CD0000]Meille Ennustaja Elli lupaili, että meille syntyy tyttö 22.11.2008 ja Madame Mamma taas povasi että meille poikaa huhtikuussa 2007. Kumpikin ennusti vaan yhtä lasta mutta koska ennustukset poikkeaa noin paljon toisistaan, niin eikö ihan hyvin voi ajatella, että myö saadaan kaksi lasta? ;) Laitoin kyllä just uudet ennustuspyynnöt molemmille, katotaan mitä tällä kertaa sanovat...
Ootteko muut laittanu sähköpostia noille ennustajille?
-S-[/color]
Mukavaa, kun oli näin paljon porukka käynyt kirjottelemassa :)
Eilen oli mulla se tentti ja tänään sain tietää, että se meni tosi hyvin, jeee! Viikon päästä on kyllä jo kaks muuta tenttiä joten lukemisesta en pääse eroon.
Pippille tervetuloa vielä kerran (toivottelen nyt tässäkin pinossa :)) Ja hyvää ruotsin reissua! Olis kyllä kiva päästä käymään ees ruotsissa.
Kinttunen:
Minäkin oon kuullut, että samassa paikassa asuvien ja paljon yhessä aikaa viettävien menkat useesti siirtyy tulemaan samaan aikaan (esim. naisilla armeijassa). Hmm, mutta että ihan virtuaalisestikin ;)
-appelsiinie-:
Toivottavasti poika paranis pian! Ikävä todella kun noin pienenä noin paljon sairastaa, mutta josko se puolustuskyky siitä kehittys paremmin ja ois sitten taaperona terveempi ja sairastas vähemmän.
Kauneusleikkauksista oli puhe. Mä en tällä hetkellä menis, oon suht tyytyväinen (tai tottunut) siihen miltä näytän, mut jos joku onnettomuus sattus ja jäis jotain pahoja jälkiä niin sit varmaan voisin mennäkin, ja eihän sitä tulevaisuudesta tosiaan tiedä miten mieli muuttuu ja kroppa. Yks minkä haluisin poistaa (mut siihen ei varmaan mikään kauneusleikkaus toimis) ois se et mun nenä menee aina ihan punaseks kun mua vähänkin kylmää tai ulkona jos viima käy yms. se ei oo yhtään mukavaa :( Tietysti säärikarvoistakin ois ihan kiva päästä lopullisesti eroon. Silmäleikkauksessa oon ajatellukin käydä muutaman vuoden päästä, mutta sehän ei oo kauneusleikkaus, mulla ainakin on niin huono näkö (lasit melkein -10) että todella kannattaa käydä
Mä en taida seurailla telkkarista mitään sarjaa hirveen säännöllisesti, vaikka paljon tuleekin katottua ja monet sarjat tuntuu ihan mielenkiintosilta mutta unohan monesti kattoo. Joitakin mistä tykkään on o.c., päivien viemää, everwood, hädän hetkellä, teho-osasto mutta en noitakaan katso lähellekään joka kerta. Lapsi tyrannit -ohjelmaa seurasin myös mutta siitähän oli eilen viimenen jakso, vinkkejä tulevaisuuteen lasten hoitoon, tuota ohjelmaa ei vaan ehkä ollu niin hyödyllistä miehelle näyttää, se totes eilenkin, että ihan kauheeta eihän tuota kestäs hullukaan...yritin vaan todeta että niin noinhan käy jos ei osaa pitää rajoja lapsilla, ei ne kaikki tuommosia oo.
Monilla täällä tuntuu olevan koira/koiria tai on hommaamassa koiraa. Mulla oli pienenä perhoskoira, mutta mun vanhemmat lopettivat sen kun muutin kotoa (enkä voinut ottaa sitä mukaan), koska se ei kestänyt yhtään olla yksin vaan pissas heti sisälle jos joutu pari tuntiikin olemaan yksin, vaikka jonkun kotona olessa se jakso ihan hyvin olla yli kuusi tuntia haluamatta ulos :( No oli se jo kymmenen vuotiaskin mutta muuten ihan pirteä ja leikkisä. Nyt ollaan puhuttu miehen kaa että koira ois ihan kiva, mutta sitten ois niin hankala lähtee minnekään kun ei sitä oikein vois mukaan ottaa kaikkialle ja kuka sitä sitten vahtis.
Nyt lopettelen ettei ihan romaania tuu kirjotettua :) Tuun vielä myöhemmin kattelemaan mitä muille kuuluu.