Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAVEILIJAT VIIKKO 14***

02.04.2006 |

Heips!

Mä nyt starttasin vähän varaslähöllä uuteen viikkoon, mut aattelin, et kenenkään ei sit tartte silmät sikkuralla tihrustella aamulla, et onko täällä jo pino vai ei.. :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo olo olla parempi nii jaksaa kirjotellakkin=)Tänään on poitsulla lekuri kun oksens tossa limaa jossa verta mukana,,,varmaan keuhkoputkentulehus.Ei oo syöny viikkoon kunnolla=(Ressukka on laihtunu varmana kilon ehkä kaksikin...korva näyttää vieläkin vaivaavan joten lääkkeitä on tulossa iso määrä!

Mulla ei näytä tulevan loppua tosta tätin kyläilystä!Yleensä vuodan 3-4 päivää mutta ei oo todellakaan niukentunu että oilis lopussa=/piti rautalääkettö ottaa kun olin kalpea kun lakana=)

Mutta tulen myöhemmin kun ollaan käyty lekurissa ja kaupassa...

Vierailija
2/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mä en tänään päässytkään terkkarille kun noi menkat on vielä vähän päällä, joten keskiviikkona uusi yritys.

Mulla on niin hirvee migreeni päällä, et meen nyt vähäks aikaa päikkäreille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt viikonloppuna kirjoitella kun mies oli koko ajan paikalla niin en halua sen nähden kirjotella ettei se käy lukemassa meidän juttuja. Mutta nyt mies lähti just töihin niin voin taas kirjotella. Huomenna ois kyllä se tentti niin en koko loppu iltaa voi tässä tietsikan ääressä istua, vaikka se oiskin mukavampaa kuin tenttiin lukeminen.

Taitaa olla meillä haaveilijoilla menkatkin samaan aikaan, kun ainakin meillä kolmella (snow, kinttunen ja minä) on :)

Käyn lukemassa viime viikon pinon loppuun ja tuun sitten kommentoimaan lisää.

Vierailija
4/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin tuota meidän esittelypinoa. Olihan se niin, että snowflake ja sane ovat saaneet miehen käännytettyä? Snow nyt ainakin on, mutta muistelin että sanekin ilmoitti jossain pinossa että on päässyt jo tositoimiin, toivottavasti en muistanut väärin :/ Onkos sirppana ainut, meidän pinosta joka on plussannut? En ainakaan itse muista muita plussanneita.

Lady82 ja Flo- tulkaahan vaan rohkeesti tännekin kirjottelmaan, lisäsin teidät tuohon meidän esittelyynkin :) Tervetuloa vaan!

Noista seurapeleistä oli kyselty siikonloppuna: tykkään kyllä pelata, mutta ei oo semmosta porukkaa joiden kanssa vois pelailla. Kahestaan ei oo kovin monet pelit kivoja. Meillä itellämme on carcassone ja pari lisäosaakin siihen.

Vierailija
5/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ollenkaan tiedä miten tälläinen keskustelujutska toimii, mutta kun huomasin että on muitakin jotka yrittävät saada miehen pään käännytettyä ja tartutettua tähän vauvakuumeen, päätin kysästä saanko liittyä joukkoonne. tansem jo toivotti tervetulleeksi.

eli olen 23 vuotias kätilöopiskelija. olen jo parin vuoden ajan haaveillut lapsesta ja viimeisen puolen vuoden aikana kuumeilu on jo ollut lähestulkoon sietämätöntä (asiaa ei helpota että harjoitteluissa olen tekemisissä vastasyntyneiden vauvojen kanssa). olen yrittänyt vihjailla miehelle että voisin jo kohta pillerit lopetta, mutta hänen mielipiteensä on järkkymätön " ei vielä" .. meille on kuitenkin kesällä tulossa pieni cavalier king chares spanielin pentu, ehkä vauvakuume helpotta hetkellisesti kun saan hoitaa pientä hauva-vauvaa...

Vierailija
6/51 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä jo jonkun aikaa vaan lueskellu teidän juttujanne enkä oo jaksanu millään sit kirjottaa ku ei oo oikeen ollu mitään omaa kerrottavaa..

Nyt kuitenkin on kp 36/jotain yli 36 ainakin.. ja ovulaatiosta on laskelmien mukaan 13 päivää (tikutin yhden plussan 14 päivää sitten).. tänään tein sitten raskaustestinkin joka oli NEGA.. :/ ei kuitenkaan ollut yllätys kun ei mitään oireita ole.. kuitenkin tein sen koska olihan tää nyt ensimmäinen pilleritön kierto ja eihän sitä koskaan tiedä :). nyt vaan siis odotellaan menkkoja.. harmi.. ei kyllä yhtään jaksais niitä!

Hassua et miestä ei yhtään kyllä innosta vauvajutut mut sitten kuitenkaan ei kyllä kiinnosta ehkäistäkään mitenkään eikä ole vastaan.. ja lohdutteli kyllä kovin kun testi oli nega.. et kai mäkin voin sitten sanoa että mies on lämmennyt. =)

Galluppiin: Joo, seurapelit on kivoja.. Tykkään esim. aliaksesta, Imagosta, compatibilitystä ja pictionarystä.

Vierailija
7/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PippiLångstrump:Tervetuloa joukkoomme!

Idaly:Harmittelut negasta=(Tuo vaikuttaa että ukkosi on alkanu lämpeemään koska meillähän oli samanlailla tuolla pedissä että se pisti sisään simpat muka vahingossa.

Tansem:mulla alko menkat prikulleen samana päivänä kun viimeksi=)Elikkä ovis pitäs bongata helposti=)

Mä oon siivonnu koko päivän ja pääsin nyt vasta koneelle...Ruokaa pitäs vielä alkaa laittaa mutta ei jaksais=/Kun kaupassa pitäs kans sitten käydä...nuha vielä piinaa mua=/Oltiin eilen siel lekurissa.Poitsulla oli molemmat korvat tulehtunu ja yskästä tuli kurkunpään tulehdus...nyt sit on taas antibiootti kuureja rutkasti...mutta nukku koko yön ja on taas iloinen oma itsensä=)Tuun myöhemmin kurkkaan=)

Vierailija
8/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pippille munkin puolesta!!! :)

Meillä ukko on sen järkymättömän " ei vielä" kannalla. Kyllä se koittaa sekin päivä ku sen pää kääntyy.. :) Mies saattaa olla perheen pää, mutta nainen on niska, joka sitä päätä kääntää.. ;)

Tansem, eiks se oo joku tämmönen juttu, et esim. hyvillä ystävillä tai kämppiksillä saattaa noi kierrot synkronisoitua..? Oiskohan meille käynyt nyt tällainen palstasynkronisoituminen...Jumankauta..tän takia mulla oli menkat myöhässä. :)

-Kinttu-

Vierailija
9/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen:Katos niin on tainnu käydä noitten menkkojen kanssa=)no sehän onki sit hauskaa jos meillä kaikilla alkaa olla samaan aikaan täti kylässä=)äksyillään yhessä sun muuta;)

Nyt oon saanu ruuat tehtyä ja oonkin siksi ihan väsyny=/päätäki jomottaa mutta onneksi täti häippäs=)Nyt eikun petiin taas;) ukko on iltavuoros tän viikon joten voi kyllä olla aika hiljasta...mutta palaan taas...

Vierailija
10/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuupa kivalta kun huolitte mut mukaan keskustelemaan :) joudun kutenkin heti alkuun olemaan muutaman päivän teillä tietämättömillä sillä lähden huomenna tukholmaan ja palaan sieltä vasta maanantaina. en tiedä miten pääsen nettiin siellä, mutta kirjoittelen heti kun palaan takaisin suomeen.

kävin tänään tervehtimässä ystävää jolla on laskettu aika tossa parin viikon päästä. vaikka olenkin jo tottunut ajatukseen että heille tulee vauva, niin silti tulee aina välillä jotenkin haikea olo... olen kai vaan kateellinen kun itsekin niin kovasti lasta toivon. mutta olen toki onnellinen hänen puolestaan :) täytyy raahata mies mukaan vauvaa katsomaan joskos häneenkin tarttuisi vauvakuume... :)

täytyy mennä pienille " päiväunille" .. oon ihan naatti kun valvoin koulutehtävien parissa kolmeen asti yöllä. huh.

Vierailija
11/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa reissua Pippille , mäkin oo menossa Tukholmaan ens viikolla! :)

Mä tossa kattelin just tota huippumalli haussa neloselta ja tuuletin kun Tyra räjähti sille Tiffanylle! Oikein!! :) Oottekos muut seuranneet sitä? Mä oon niiiiin koukussa siihen sarjaan. ;) Sit mä aloin pohtiin semmosta seikkaa, et mitenköhän tuo kroppa palautus raskauden jälkeen? Mä oon kuullut kaikkia kauhutarinoita siitä, et maha jää lörpöksi lopunikää jne. Näin kävi mun kaverille, joka on ollu aina tosi timmissä kunnossa ja on reenannut ittensä kuntoo 2 lapsen jälkeen, mut maha on ku pullataikina.

Ite ku oon aika tarkka ulkonäöstäni, kun oon tehny kaikkia tollasia malli/pr-hommia, niin tällanen homma pälkähti päähän. Onhan se tietenkin aika turhamaista huolehtia tollasesta, mut silti...Raskaus, mitä mä oon siitä ymmärtänyt, on aika rankka homma kropalle ja elimistölle. Tästä pääsemmekin näppärästi seuraavaan kysymykseen, et mitä mieltä ootte kauneusleikkauksista, jos teille siunautuisi mahdollisuus, tarttuisitteko siihen?

Henk.koht. mielipiteeni asiasta on, et en ihan heppoisilla perusteilla siihen lähtis, mut jos tosiaan kävis silleen, et muuten sais ittensä reenattua takaisin kuntoon ja sit tohon massuun jäis sellanen kengurupussi, joka ei millään muulla keinolla lähtis pois, menisin Rolffin puheille.

Onko tämä ylipäätään normaalia pohtia tällasta? :)

-K-

Vierailija
12/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun Pippille tervetuloa meidän joukkoon! Oletjan muistanu käydä tekemässä esittelysi meidän esittelypinoon? En oo käyny kattomassa vähään aikaan... :)

Kinttunen:

Mie oon kyllä ainakin miettiny, miltä näytän sit raskauden ja synnytyksen jälkeen. Meillä kun on suvussa monilla hirveen herkästi repeevät kudokset ja mullakin on " raskausarpia" esim. tisseissä. Varmaan halusitte tietää... Onneks ne on ihan vaaleita ja piilossa siellä alareunalla. Pistää vaan miettimään, mitä miun mahalle tapahtuu raskausaikana, kun ei nuo miun tissit nyt NIIN isot oo! ;) Loppujen lopuks mie oon kuitenkin sitä mieltä, että saahan se nyt jossain näkyäkkin, että on tähän maailmaan lapsia tehny. Ja varmasti käsitys omasta vartalosta muuttuu ihan niinkun arvot muutenkin. Joten ei kanneta huolta, ties vaikka oltais vielä ylpeitä uusista muodoista! :)

Sit noista kauneusleikkauksista... Nyt ainakin tuntuu, että en menis minkäänlaiseen leikkaukseen ilman äärimmäisen painavaa syytä. Äärimmäisen painava syy saattais olla vaikka jostain onnettomuudesta jäävät isot rumat arvet, mutta muuta syytä en kyllä keksi. Mutta voi olla, että mieli vielä muuttuu, kunhan vartalo alkaa tästä " rapistua" . Hampaiden valkasuun ja sellaseen laserhoitoon, jossa tuhotaan karvetupet, niihin voison mennä vaikka heti. Ei sillä, että mulla olis erityisen keltaset hampaat tai että olisin jotenkin poikkeuksellisen karvanen, mutta kun omasta mielestä hymy vois olla vielä vähän valkosempi ja säärikarvojen ajelu kypsyttää... ;)

No, tulipa nyt kommentoitua vähän pitemmän kaavan kautta... Olipa muuten ihana päästä bodypumppiin pitkän tauon jälkeen, kyllä teki hyvää. Vaan huomenna on kyllä paikat kipeet!

Sit vielä Snow:lle ja sille toiselle koiralliselle, jonka nicciä en valitettavasti just nyt muista, mullakin on kaks koiraa. Kolmevuotias sekarotunen uros, joka olis ilman ihmisten hyväntahtosuutta joutunu elämään elämänsä kadulla ja toinen on puoltoistavuotias shiba narttu. Ja ihan voin tässä todeta, että niin paljon kuin noista kummastakin löytyis potentiaalia vaikka mihin, kumpikin jättää aika totaalisesti hyödyntämättä sitä. Ehkä vauhtia on niin paljon, ettei ajatus aina oikein pysy mukana... Kerrankin tuo uros pissalla ollessaan nosti etutassun ilmaan! Oli vissiin jostain kuullu jokainen itseään kunnioittava uros nostaa jalkaa, mutta kukaan ei kertonu, että sen piti olla takajalka! :D

-S-

Vierailija
13/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* toi koiran tassu juttu..!! :D

Vierailija
14/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas kerkesin tänne. Ois pitäny tehdä koulutehtävää, mut ei yhtään huvita... Täytyy minunkin ihan mainita että täti oli täälläkin yhtäaikaa kun muutamalla muulla, kumma juttu.

Teillä oli puhetta vartalon muutoksista raskauden ja synnytyksen jälkeen. Mulla on siis nyt aikaa synnytyksestyä pian puolitoista vuotta ja maha on just semmonen ärsyttävän löysä. Muuten oon palautunut entisiin mittoihin ja olen aina ollut melko hoikka ja jonkin verran treenannu. Ei tuo maha kyllä helpolla kutistu. Ja toinen asia mikä tossa mahassa ärsyttää on se että mulle tuli ihan hirveesti raskausarpia. Mulla oli kyllä tosi valtava maha kun oli suht iso vauva. Kyllähän ne arvet on vaalentunut mut ei toi mun maha mitenkään kaunis oo. Tosin ei kyllä haittaa pätkääkään kun ajattelee minkä takia sen on " uhrannu" . :) Kuinka on muuten käyny teille muille joilla on jo lapsia? Sehän on niin yksilöllistä miten nahka venyy.

Kauneus leikkauksia en varsinaisesti kannata mut jokaisen oma asia mitä vartalolleen tekee. Itse en kyllä menis kun tosi pakon edessä niinkuin joku (sori en muista kuka!) mainitsi että jos on jostain syystä isoja arpia esim. kasvoissa ni sitten kyllä. Ja just tuo hampaiden valkaisu ois ihanaa. Ei mullakaan nyt mitkään hirmu keltaiset hampaat oo mut aina vois olla valkoisemmat! Ja toinen asia minkä haluaisin on hammasraudat, ku mulla ei ihan suorassa rivissä hampaat ole... Luulen vaan että maksaa rutosti. Onko kellään kokemusta raudoita aikuisena?

Täytyy ehkä tässä välissä vähän vilkasta sitä hiton koulutehtävää vielä kun jaksaa ruutua tuijottaa.

Vierailija
15/51 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin voisin mennä sellaseen laserhoitoon, jossa tuhotaan karvetupet. kun toissailtana vedet silmissä epiloin sääret ehdotin miehelle et kasvatan turkin ittelleni ja lahjotan epilaattorin jollekin joka pitää kivusta.. no yllättäen mies ei lämmennyt tälle ajatukselle ja epilaattori odottaa vessan kaapissa seuraavaa kidutussessiota.

kävin äsken kääntymässä salilla. teki hyvää kolmen kuukauden tauon jälkeen. huomenna voi paikat olla hieman jumissa. :) onneksi menen ruotsissa ensin kummivanhempien luokse ja voin siellä kaikessa rauhassa rentoutua ja hoivata kipeitä lihaksiani. sieltä jatkankin sitten serkkuni luokse. hänellä on kaksi lasta, 7v poika ja 4v tyttö. lasten kanssa saan sitten riehua loppuviikon aamusta iltaan :)

huomenna saadaan vihdoin tietää, onko meille syntynyt pieni hauva-vauva. olemme joulukuusta lähtien odottaneet että kasvattaja, jolta mieheni edellinen koira oli otettu, onnistuisi astuttamaan yhden koiristaan. tammikuun lopulla sitten tärppäsi ja pennut ovat mitä tod näk syntyneet joko eilen tai tänään. me halutaan ehdottomasti tyttökoira. täytyyhän talossa olla akkavalta :) olen jo ihan täpinöissäni.. haluaisin soittaa kasvattajalle nyt heti.. pakko vaan jaskaa odottaa huomiseen.

nyt meen kuiteski nukkumaan kun lento lähtee jo aikaisin aamulla. hauskaa loppuviikkoa kaikille. :)

Vierailija
16/51 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kans vuosi pian synnytyksestä, ja kyllähän tuo maha pömpöttää, en kyllä oo paljo treenaillukaan,ois varmaan pitänyt tai pitäis aloittaa..Meidän tyttö painoi melkein 4,5 kiloa mut ihmettelin kun mahaan ei tullut raskausarpia, (tai no ihan loppuviikoilla muutama pieni ihan alamahaan) mut reisiin sit tulikin ja rintoihin pienet. Ennen raskautta olin aatellut että tottakai mahaan tulee ne arvet, sehän se joutuu eniten venymään..mut eipä niin käynytkään.

Sit niistä kauneusleikkauksista..teininä sitä tuli ajateltua useastikin, et kunpa olis rahaa niin menisin itteeni vähän kaunistamaan. Silloin kun sen huomas että ei ookaan hirmu kaunis. Mulla on leukaluu kai vähän pienenpi ku normaalisti(se johtuu vissiin täst taudista, mikäli lääkärin puheista sain selvää) ja nenä näyttää sen takia sit isommalta. Mut kun rahaa ei oo, niin se on sit vaan " kärsittävä" , onneks enää kukaan ei oo siitä mitään sanonu.

Pitää koht alkaa suunnittelemaan 1-vuotis synttäreitä, ajateltiin tytölle semmoinen kävelykärry tms. ostaa, kun halu liikkumaan ois kova, mut ei oikein uskalla vielä kävelee lähteä ilman tukia:) Hirmu nopeeta on aika mennyt, välillä sitä jää aattelemaan että vastahan tässä isomahana oltiin ja sit pienen nyytin kans..Ja se vauvan tuoksu..ihana:)

Ja nyt se miun vauva laittaa välillä menemään kovaa vauhtia ja kerkeää kyllä joka paikkaa tutkimaan..No, on se ihana silti:)

Juu, mut nyt häviän palstatilaa viemästä, palaillaan:)!

Vierailija
17/51 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille miunkin puolesta!!

Vierailija
18/51 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun sitä osataan taas kirjottaa=)Mä kans tykkään siitä huippumalli haussa,mulla on nyt 2 jaksoo jääny kattomatta kun antennijohto meni rikki=/Tässä nyt kun on puhuttu tv ohjelmista niin pistän pari mihin olen ihan koukussa=)

-Lost

- salatut elämät

- oc

- csi ja csi miami

- huippumalli haussa

Noi on ne ihan must mitkä pitää nähä=)

Ja sitten kauneusleikkauksista yms.Minä itse menisin jos olisi mahdollisuus=)en mitään suurta mutta rasvaimu just masusta kun vaikka kuinka treenaa niin ei toi pömppö lähe joka raskaudesta jäi=)mutta eipä se niin häiritse mutta kummiskin....sitten raskausarpia oon ihan täynnä reidet maha ja takamus=(eli rannalla ei mua näy=)Mutta ne on ansaittu ja sen arvosta että ei nekään mun maailmaa kaada=)Aina oon halunnu laser jutun silmiin että ei laseja tarttis käyttää=)

Nyt pitäs alkaa pistää pakkelia naamaan kun on lähtö kyläileen...Ai niih ja mulle muuten tuli raskaudesta 25kg ja jäi 10kg joista enää 5 roikkuu varatankkeina=)Nyt ne pois ja paljon treenii.Pitäs käydä uus salikorttii vaan ostamassa ja spinningissä niin eiköhän se kroppa taas näytä kivalta=)mutta ei hirveesti kannata kun ja jos nyt se +++ vihdoin tulisi niin sit pitää treenii rajottaa...no nyt sepustin niin ison tarinan että poistun hetkeksi=)

Vierailija
19/51 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Pippi, et teille tulee hauvavauva..minäkin niin haluaisin. Mulla ja ukolla on kummallakin ollut koiria penskana, mut niistä on jo aika jättänyt.. :( Mä oon aina tykännyt kultasista noutajista, joten sellaisen varmaan laittaisin. Tai sit jos pitäs jotain pienempää harkita niin, kettuterrieri, jack russelin terrieri tai sitten perhoskoira. Mulla itellä oli perhoskoira aikonaan 12 vuotta ja se oli ehkä just ihanin otus mitä maa päällään kantoi. :)

Sit näistä tv-sarjoista. Mä oon niin koukussa Lostiin, CSI, Huippumallit, Käenpesä, Täydelliset Naiset, Unelmakämppä, Sillä silmällä...näitähän riittää. Joo ja Futurama ja Simpsonit meinas unohtua! Sit nolompana paljastuksena kerrottakoon, et mä katon Newlywedsiä.. :)

Ainoo ongelma on, et mulla on aina niin kova kiire, et mä ikinä kerkee kunnolla kattoo mitään...

Nimim. " haaveissa nauhottava digiboksi" . ;)

Vierailija
20/51 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puolestani tervetuloa pippilångstrumille(oliko noin :D)

sain just pojan nukkuu ja aattelin tulla vähän kirjottelemaan. Meillä podetaan ekaa korvatulehdusta:( Onneks poika ottaa kiltisti lääkkeen ja nyt ollaan jo voiton puolella. Harmi vaan kun noin pienenä jo alkaa sairastelemaan (poika tosiaan vasta tässä kuussa 5kk) Vauvarokkokin ehtinyt jo olemaan ja pari nuhaa...

Onkos muiden lapset sairastelleet paljon? Mites Snow:n poika, jokos on pikkumies tervehtynyt?

Noista raskaus arvista, täälläkin niitä on, tosin jää hyvin navan alapuolelle. Mutta punasia ja rumia ovat vielä. Mutta niinkuin joku sanoi ei ne nyt maailmaa kaada kun tuloksena oli maailman ihanin pieni olento :)

Noista leikkauksista sen verran, että minä voisin ihan mielelläni joskus mennä korjauttamaan tämän mahani :D Onnellisia ovat ne naiset joille ei tule raskaus arpia ja palautuvat entisiin mittoihin...

Mulla roikkuu parisen kiloa vielä raskaudesta, oliko joku kokeillut sitä karppausta, kun oon kuullut että on tosi tehokas, mutta en voisi kuvitellakaan aamua ilman leipää, lämpimiä aterioita ilman perunaa, makaroonia yms...

Niin jos joku olisi ystävällinen ja kertoisi millainen olisi sitten päivän ruokalista...Että mitä sen aamupalaleivän tilalle?

nyt tarvii mennä kun poika ei nukkunutkaan...