Mies miettii: palstan valituskommenteista voi päätellä, että jotkut naiset valitsevat kumppaneita väärin perustein
Minua ihmettää, miksi naiset tyytyvät niin helposti miehiin, jotka eivät nauti ulkona syömisestä, tapahtumissa käymisestä, taiteesta, romantiikasta, syvällisistä keskusteluista ja muusta nautiskelusta. Se tuntuu riittävän, että mies on jollakin kunnollinen, vakaa, leveäharteinen ja niin edelleen.
Tässä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta yllättävän moni tuntuu silti kaipaavan tällaista yhdessä tekemistä ja kokemista kumppaniltaan, ja siksi autotallissa viihtyvästä käytännöllisestä mörököllimiehestä koetetaan saada taidegalleriakaveria ostamallla tälle punaiset puuvillahousut.
Kyllä, kaikenlaista kivaa treffailutekemistä voi harrastaa myös kavereiden kanssa, mutta se ei välttämättä ole sama asia. Jokaisen kannattaisi miettiä, mitä oikeastaan parisuhteelta haluaa, mitä haluaa seurustelu- tai elämänkumppaninsa kanssa konkreettisesti tehdä, ja sitten tavoitella ihmisiä, jotka haluavat samoja asioita.
Kuinka selvästi sinä osaat sanoa, mitä parisuhteelta haluat?
Kommentit (46)
[/quote]Mitä ihmettä tarkoittaa olla hyvä kotona, arjessa tai ulkoilussa? :D[/
Nämä asiat sopii miehille paremmin kuin kulttuuririennot ja syvälliset keskustelut, jotka saa heidät vaivautuneiksi.
Miehet nauttivat arkisista asioista, työnteosta, koti-elämästä, kotona puuhailusta, lenkillä käymisestä eli ovat hyviä niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miellyttäisi ap:n kuvailema miestyyppi mutta yksikään poika- tai miesystävistäni ei ole ollut sellainen. Ts he taitavat olla melkoinen vähemmistö miehissä. Tämän voi myös päätellä sukupuolijakaumasta kulttuuritilaisuuksissa.
Onkin järkevämpää harrastaa ap:n mainitsemia asioita naisten kanssa. Miehet on ihan hyviä kotona, arjessa, seksikumppaneina, ulkoilussa...Turha heitä on vaivata kulttuurilla tai syvällisillä keskusteluilla jos he eivät sellaisesta välitä.
Romantiikkaa kyllä moni nainen kaipaa mieheltä...itse olen yrittänyt korvata sitä kauniilla ja hyvää mieltä tuottavilla asioilla.
Mitä ihmettä tarkoittaa olla hyvä kotona, arjessa tai ulkoilussa? :D
Ei kompastele mattoihin tai männynjuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nauttivat arkisista asioista, työnteosta, koti-elämästä, kotona puuhailusta, lenkillä käymisestä eli ovat hyviä niissä.
Aloittaja on mies eikä kyllä nauti mistään mainituista asioista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sitten nautit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sitten nautit?
Juhlamenoista, hauskanpidosta, kylillä juoksemisesta, puistoissa istumisesta ja taiteen tekemisestä. Noissa olen myös ihan ok.
Mitä ihmettä tarkoittaa olla hyvä kotona, arjessa tai ulkoilussa? :D