G: Minkä makuista jugurttia haluaisit kauppoihin?
Mä olen joskus ajatellut, että suklaa vois olla kiva maku. Tai joku mausteinen, vaikka glögi.
Kommentit (25)
tuoretta lohkottua banskua, jädeä ja jugurttia sekaisin...
Oli aikaisemmin Valiolla, ei oo enää.
aivan ihanaa. Kuului raskausajan herkkuihin.
Jenkeissä tuli syötyä paljon sitruunan ja limen makuisia jugurtteja, ne olivat ihanan raikkaita.
Muuten, Ingmanilla on kaakaoviiliä, eli se teille suklaisen kaipaajille voisi olla hyvä? Ja juustoportin Isabella-jogurteissa on kahvijogurttia joka on kanssa todella hyvää.
Meillä taitaa olla ihan identtinen jugurttimaku =)
t. se omenakanelia (vai kaneliomenaa? =)) kaipaillut
voi jessus että se oli hyvää. Sellaista happaman raikasta eikä niin makeaa.
Ja samaisella ProFeelillä on myös kiiwi-banaanijugurttia
kahvi jogurttia on ingmannilla.
vähän aikaa sitten valion vuodenaika jgurttina oli mandariini jugurttia, sen haluaisin takas.. ;P
mä meinasin saada slaagin kun ingman lopetti appelsiini-banaanijugurtin tekemisen. se oli ihanaa. sen aikaa kun sitä oli, joskus 3 vuotta sitten.
Toinen mitä kaipailisin on kirsikan makuinen jugurtti. Ja nämä mielellään litran paketeissa kun perheessä kuluu jugurttia niin paljon että ei mitään järkeä ostaa kalliita pikkupurkkeja. Säästäähän siinä jo luonnonvarojakin pakkausmateriaalin määrän myötä.
Nykyiset tarjolla olevat maut on alkaneet kyllästyttämään. Joten jos joku Valion tai Ingmanin työntekijä lukee tätä ketjua niin ei muuta kun nappaamaan ideaa täältä :)
Makuina mulle käy hyvin nää mustikka ja vanilja, mitä onneksi taitaa joka valmistajalta löytyä eri versioina :-)
Mikä lie uusin valion vuoden aika maku?
10 vuotta sitten ahmin Arlan sitruunajogurttia, sitähän sai sellaisissa puolen litran purkeissa jossa oli kätevä suljettava muovikansa. Miksi se katosi??? Siitä sai tehtyä myös loistavia sitruunapiirakoita (piirakkataikinan päälle sitruunajogurttia ja munaa, nam!!!!).
Tuo Valion vuodenaikajogurtti sitruuna-lime on myös hyvää mutta kadonnee pian kaupasta koska on todellakin vain vuodenaikamaku. Eli äkkiä hamstraamaan jääkaappi täyteen.
Se katosi kaupoista,koska Arla lopetti meijerituotteiden tuonnin Suomeen... Iso nyyh!
Oli aivan sairaan ihanan paksua ja ne auringonkukansiemenet rapsahtelivat ihanasti suussa... Mutta oli vain vuodenaikamaku eikä sitä ole sittemmin näkynyt. Myös tuo mandariini oli hyvää.
Oli ykkössuosikkini, mutta sen valmistus lopetettiin :(