Miksi äidit käyttäytyvät neuvolassa ja muualla kuin juuri heidän lapsensa olisi maailman napa?
No saapahan hyvät naurut neuvolantädit kun maailmannavat lähtevät pois.
Kommentit (10)
Tietysti siksi, kun se lapsi on maailmannapa äidille.
monet äidit antavat lasten tehdä kaikenlaista typerää ja odottavat paheksunnan sijasta sitä, että kaikki ihastelisivat, miten juuri heidän nuppunsa ovatkin niin kekseliäitä ja suloisia.
mutta silti mulle lapset ovat kyllä se mun maailman napa! ja mies siinä ihan navan vieressä myös! =D
Vierailija:
Tietysti siksi, kun se lapsi on maailmannapa äidille.
Minä osaan silti pitää huolen siitä, että se maailma, joka kiertää lasteni ympärillä pysyy kunnossa ja järjestyksessä.
Lapsen neuvolakäynnillä jutella neuvolan tätin kanssa niitä näitä, ilmoista ja tv-ohjelmista? Siis mikä lapsi omassa neuvolassaan voi olla ellei " maailman napa" ?
En vaan tiedä kuinka paljon todellisuudessa partoihinsa nauraa oven suljettuani. Ikävää, jos omasta lapsestaan ei voi " nauttia" julkisesti. Itse koen oman ihasteluni rakkaudenosoituksena vauvaani kohtaan. Se rakkaus vaan tuntuu syvenevän ajan myötä ja mikä parasta, kantaa hedelmää. Vauva rakastaa minua takaisin. Ikävää, jos terveydenhoitajat eivät edes ammattinsa puolesta vauvaansa ihailevia äitejä ymmärrä.
Omasta mielestäni mä ainakin olen saanut kaksi maailman parasta ja ainutlaatuisinta lasta.
Osaan kyllä viehättyä muistakin lapsista ja ottaa heidät huomioon jos on tarve. Mutta kyllä mulla on ne parhaimmat lapset!
Eihän kaverit jaksa sitä kuunnella ja terkkaripolon on ammattinsa puolesta oltava messissä. Mutta luulis ammattitaitoisen terkan olevan vain tyytyväinen, hehkutushan vaan kertoo että äidillä ja lapsella kaikki ok!
En sitten tiedä, miten sinä lapsiisi suhtaudut.