Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään sukupuoli-identiteettiä

Vierailija
28.03.2024 |

Minä olen vain minä. En mieti sen kummemmin, että käyttäydynkö tilanteissa naisellisesti vai miehekkäästi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Juuri teit niin taas

Vierailija
2/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. Mutta älä tee asiasta jotain rasittavaa paasausideologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö. Juuri teit niin taas

Miten niin?

Vierailija
4/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni. Tämä on miksi syntyvyys laskee. Jos olet vaan joku sukupuoleton olento, olen pikemminkin hermostunut kanssasi koska en tiedä miten käyttäytyä, voisit olla vaan joku robotti 

Vierailija
5/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ap on Li Anderssonista?

Vierailija
6/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda sitten kaikki sukupuoleen liittyvät asiat ja keskity ihan muihin juttuihin.

Vierailija
7/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli-identiteetti ei ole sitä, että käyttäytyy naisellisesti tai miehekkäästi. Sukupuoli-identiteetti on itsensä luokittelemista naiseksi, mieheksi tai ei kummaksikaan. Biologinen sukupuoli on myös asia erikseen, ja se on mikä on.

Vierailija
8/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato housuun. Sieltä se löytyy.

Vierailija
9/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittanut seksielämän tai käynyt treffeillä?

Jos et, ehkä henkinen murrosiän jälkeinen aikuisuus ei ole vielä alkanut. Kaikilla ei ehkä alakaan.

Vierailija
10/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina näennäisti heteronainen ja tällö hetkellä naimisissa miehen kanssa, aina seurustellut miesten kanssa, mutta mulla on myös bi-taustaa kanssakäymisisistä naisträen kanssa. En kuitenkaan parisuhdetasolla ole ollut naisten kanssa. 

En halua lokeroida itseäni mitenkään eikä mun kai tarvitsekaan. Mutta, jos joku nyt multa kysyisi olenko hetero, bi vai lesbo tai jotain muuta, niin varmaan kokisin olevani hetero.

En tiedä miksi, mutta en mä vaan näin avioliitossa miehen kanssa ollessani enää koe mitään haluja naisia kohtaan, mutta jos olisin sinkku niin asia voisi olla toki eri. Saan tästä nykyisestä suhteestani ihan tarpeeksi, enkä oikein osaa ajatella muita ihmisiä sen ulkopuolella. 

Mutta mulle se nyt on yks hailee, mitä olen. Mä elän nyt tässä nykyisessä heterosuhteessa ja se on ihan fine mulle.

Mutta jos ero tulisi ja kohtaisin jonkun naisen, jonka kanssa haluaisi olla enemmän niin ei kait siinä sitten. 

Vierailija
11/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan sitä, että koen itseni miehenä tai naisena ja mietin mitä voin tehdä tai mitä ei pitäisi tehdä koska olen mies/nainen, niin ei mullakaan oo.

Biologisesti ajatellen olen nainen. Osa kiinnostuksenkohteitani on perinteisesti ajateltuna naisten juttuja ja osa miesten. Voin yhtenä päivänä pukeutua naisellisesti ja toisena miehekkäästi. Olen töissä perinteisesti miehiseksi mielletyllä alalla. Olen vain ihminen joka on sellainen kuin haluan olla.

Vierailija
12/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, haluatko tästä jonkun palkinnon? Luuletko, että transihmiset ajattelevat sukupuolen mustavalkoisesti ja toteavat, että mun on kai pakko olla mies kun en tykkää käyttää mekkoja ja lempielokuvani ei ole romanttinen komedia? Vai luuletko, että muut cisihmiset tekevät kaikki mahdolliset asiat ajatellen sukupuoltaan? 

Vierailija
13/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, haluatko tästä jonkun palkinnon? Luuletko, että transihmiset ajattelevat sukupuolen mustavalkoisesti ja toteavat, että mun on kai pakko olla mies kun en tykkää käyttää mekkoja ja lempielokuvani ei ole romanttinen komedia? Vai luuletko, että muut cisihmiset tekevät kaikki mahdolliset asiat ajatellen sukupuoltaan? 

Kyllä mä ainakin teen. Television kanavaakin vaihtaessa kurkistan ensin housuun.

Vierailija
14/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitetaan sitä, että koen itseni miehenä tai naisena ja mietin mitä voin tehdä tai mitä ei pitäisi tehdä koska olen mies/nainen, niin ei mullakaan oo.

Biologisesti ajatellen olen nainen. Osa kiinnostuksenkohteitani on perinteisesti ajateltuna naisten juttuja ja osa miesten. Voin yhtenä päivänä pukeutua naisellisesti ja toisena miehekkäästi. Olen töissä perinteisesti miehiseksi mielletyllä alalla. Olen vain ihminen joka on sellainen kuin haluan olla.

Tätä juuri tarkoitan. Sait selitettyä asian paljon selkeämmin kuin minä, kiitos.

Ap

Vierailija
15/15 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä ap tarkoittaa. En minäkään koskaan tietoisesti ajattele että olenpa mies, mies sitä ja mies tätä ja miehenä tässä nyt pesen hampaita ja miehenä kävelen kadulla. Olen vain minä, luonnollista ja simppeliä. Hormonit ja vietit ohjaavat ilman sen kummempaa tietoista sukupuoliajattelua.

Siksi kovasti ihmettelenkin näitä sukupuolen vaihtajia. Mistä hitosta he voivat tietää olevansa eri sukupuolta, kun eivät ensinnäkään ole sitä koskaan olleet ja toisekseen vaikka olisivatkin, ei se tunnu mitenkään erityiseltä. Minäkään en osaa sanoa miltä tuntuu olla mies, joten miten joku nainen osaisi?

Pelkkää höpöhöpöä joka pohjautuu vain siihen, että ei olla sinuja itsensä kanssa henkisellä puolella ja haetaan äärimmäisiä pakokeinoja siitä olotilasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän