Sinkku, mikset hae seuraa nettideiteiltä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytin nettideittailua koska se on ainut järkevä tapa "tavata" riittävästi miehiä, jotta sopivaa löytyisi. Kaikista helpoin on tietysti vielä koulu-ikäisenä kun siellä tapaa ihmisiä päivittäin. Aikuisena kuitenkin tosi vaikea tavata oikeasta elämästä ketään kiinnostavaa.
Aikamoista shittiä se kuitenkin oli. Pillunvonkajia oli sekä komeat että rumat miehet. Arvostin suuresti sitä jos mies kertoi avoimesti hakevansa vain kevyttä kivaa mutta kun suurin osa teeskentelee etsivänsä suhdetta. Tai yrittävät panna jokaista naista etsiessään suhdetta. Tinder oli ihan kauhea paikka. Happypancake oli minulle positiivisin kokemus ja sitä suosittelisin muille yrittäville. Sieltä löysin lopulta miehen n 8 vuoden on-off yrittämisen jälkeen.
Kahdeksan vuotta nettideittailua... Huhhuh. Oma itsetuntoni kestää
Luuletko tosissasi että on jotenkin positiivista saada x-kymmentä copypastella jokaiselle naiselle lähetettyä "miten menee" tai "tule tänne panee" viestiä tyypeiltä joihin ei haluaisi koskea pitkällä tikullakaan? Voin kertoa että siihen väsyy päivissä, ja ei, niihin vastaamalla ei saa mitään muuta kuin hiljaisuutta tai lisää törkyehdotuksia.
En jaksa. Vie hirveästi aikaa ja vaikka kuinka yrittää seuloa sieltä potentiaalisesti järkevät, niin silti voi tavatessa olla edessä valtava pettymys. Joko itseä ei kiinnosta tai sitten sitä toista ei nappaa, jos itse kiinnostuu. Vie liikaa energiaa. Baarissa en tykkää käydä ja harrastuksissa tapaa vain naisia. Ainoa toivo olisi, jos joku tulisi salilla iskemään. Mutta eipä tässä, viihdyn yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tavata naisen livenä. Sellaisena kuin hän on.
Kyllä ne nettideititkin tavataan jossain vaiheessa ihan livenä sellaisena kuin he ovat.
Ei se toimi niin.
Ihmiset on niin pinnallisia nykyään. Itse haluan pitkäaikaisen suhteen, en mitään seksi suhdetta ja tämän takia nettideiteiltä on vaikea ihmisiä löytää.