Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, mikset hae seuraa nettideiteiltä?

Vierailija
12.08.2017 |

-

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ne toimi, jos ei oo tarpeeksi hyvän näköinen mies. Monta kertaa oon saanut pettyä siellä.

M27

Vierailija
22/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet ottaa kontaktia nettideiteillä, viestejä saattaa tulla paljonkin päivässä. Muutaman kivan kanssa olen jatkanut kirjoitteluakin, mutta sitten tulee esteeksi välimatka tai ajan järjestäminen. Tai sitten se, että huomaa olleen miehelle joku varavaihtoehto. Viimeksi yksi kirjoitti, että voiko ottaa yhteyttä, jos nykyinen tapailu päättyy tai sitten mies, jonka kanssa kirjoitin yli kaksi viikkoa, alkaakin kysellä samoja asioita uudestaan.

Oli vireillä viimeksi pari kivaakin, mutta haihdutin itseni koko sivustolta. Anteeksi, kun en jäänyt selittämään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet ottaa kontaktia nettideiteillä, viestejä saattaa tulla paljonkin päivässä. Muutaman kivan kanssa olen jatkanut kirjoitteluakin, mutta sitten tulee esteeksi välimatka tai ajan järjestäminen. Tai sitten se, että huomaa olleen miehelle joku varavaihtoehto. Viimeksi yksi kirjoitti, että voiko ottaa yhteyttä, jos nykyinen tapailu päättyy tai sitten mies, jonka kanssa kirjoitin yli kaksi viikkoa, alkaakin kysellä samoja asioita uudestaan.

Oli vireillä viimeksi pari kivaakin, mutta haihdutin itseni koko sivustolta. Anteeksi, kun en jäänyt selittämään mitään.

Eihän ne pari kivaa vaan olleet vireillä yhtäaikaa? Itselläkin lopahtaa mielenkiinto, jos huomaan, että nainen valkkailee tai pitää varalla. Silloin saatan laittaa viestin jossa annan ymmärtää, että vaivaton seura kelpaa, jos sille ilmenee joskus tarvetta. Tietääpähän miltä varalla olo tai muuten ei niin tosissaan olo tuntuu. Itse siis etsin vain vakavaa suhdetta ja pystyn viestimäänkin vain yhdelle kerrallaan.

Vierailija
24/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole ikinä kuullut tutuilta miehiltä, että joku olisi löytänyt sieltä seuraa. Kaikki vaan manaavat samaa ettei siellä mitään yhteydenottoja tule :D

Näin se on. Siksi miehenä ei kannata harrastaa moisia. Naisena eri asia.

Seuraa sa vaikka joka päivälle.

Mistä saa seuraa? Tämä aina ihmetyttää että miten joku haukkuu nettideitit ajanhukaksi mutta ei kerro että mistä saa paremmin seuraa. Baarista vai? Seksiä kyllä, muuta seuraa vaihdellen.

Vierailija
25/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinnostunut minusta.

Nuorena se oli helpompaa, koska ei tarvinnut olla uskottava ammatti-ihminen. Kuolisin häpeästä jos joku työtoveri näkisi minut niissä topeissa joissa biletin 18-vuotiaana. En myöskään halua enää ikinä joutua värjäyskierteeseen, joten olen kasvattanut hiuksiini luonnollisen värin. Se nyt on tämä mudanruskea.

Vatsaani voisin ehkä yrittää pienentää liikunnalla ja paremmilla syömistottumuksilla. Mutta kun en minä viitsi. Joten minä ja valkkari jatkamme kämppiksinä hamaan ikuisuuteen.

Vierailija
26/64 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, ruma ja päälle 40v. Täysin epänainen siis miesten mielestä. Jotkut hyvin harvat olisivat kelpuuttaneet minut yhden kerran panopuuksi, valtaosa miehistä ei ole lainkaan kiinnostuneita.

Vierailija
27/64 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisiä ei tapaa normaalielämässä, tuntuu keinotekoiselta järjestää tapaamisia. Suurempi todennäköisyys on mennä täysin pieleen koko treffailu kuin onnistua. Itselläni ei myöskään ole liikoja aikoja mennä mihinkään treffeille ja kyllästyn aika pian.

Tapasin aikoinaan tulevan aviomieheni ihan sattumalta ja siinä oli heti alussa tuntu, että kuulumme yhteen. Melkein 20v niin olikin.

Vierailija
28/64 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nettideiteillä olevat 25-35v miehet ovat tasoltaan todella surkeita. Juoppoja, kilttimiehiä, ikisinkkuja, jotka kuitenkin odottavat naisen olevan täydellinen prinsessa ja kodinhoitaja. Kävin eilen Tinder-treffeillä ja sain taas todeta, että eipä ihme, että tämäkin 26v lapsia haluava mies oli edelleen vapaa.

Parhaat on jo viety. Itse vietin pariutumisvuodet huonossa parisuhteessa ja nyt täytyy odotella, että ne hyvät miehet eroavat siinä 30-40v paikkeilla.

Vierailija
29/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pinnalliseksi mennyt, en usko et kokematon 40v mies kelpaa naisille ees kaveriksi

Vierailija
30/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tavata naisen livenä. Sellaisena kuin hän on.

Kyllä ne nettideititkin tavataan jossain vaiheessa ihan livenä sellaisena kuin he ovat. 

Nimenomaan siksi lopetin treffipalstat kun aina oli sellainen kun on.  Eli ei läheskään mitä kirjoituksissa.

Vierailija
31/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni ei riitä tämän päivän deittailuun.

Vierailija
32/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nettideiteillä olevat 25-35v miehet ovat tasoltaan todella surkeita. Juoppoja, kilttimiehiä, ikisinkkuja, jotka kuitenkin odottavat naisen olevan täydellinen prinsessa ja kodinhoitaja. Kävin eilen Tinder-treffeillä ja sain taas todeta, että eipä ihme, että tämäkin 26v lapsia haluava mies oli edelleen vapaa.

Parhaat on jo viety. Itse vietin pariutumisvuodet huonossa parisuhteessa ja nyt täytyy odotella, että ne hyvät miehet eroavat siinä 30-40v paikkeilla.

Miksi sinä hyväksyt tällaisia miehiä deiteille ja vedät näitä puoleesi?

Vierailija
33/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin pashkassa seurassa.

Vierailija
34/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen joka palvelusta mutta seuraa ei saa. Viimeisten 2 vuoden aikana kun olen hakenut ei yhtään mätsiä.

Ei ole väliä millainen olen persoonalta, koulutukselta, työ, status, jne. jne. kun ei vaan kellään ole kiinnostusta. 

Vierailija
35/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne pari kivaa vaan olleet vireillä yhtäaikaa? Itselläkin lopahtaa mielenkiinto, jos huomaan, että nainen valkkailee tai pitää varalla. Silloin saatan laittaa viestin jossa annan ymmärtää, että vaivaton seura kelpaa, jos sille ilmenee joskus tarvetta. Tietääpähän miltä varalla olo

Narsku-lippu liehuu.

Vierailija
36/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa kukaan muu kuin Jeesus Kristus.

Vierailija
37/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on treffaus. Ei jaksa lähteä treffeille. Suomessa ei uskalleta hypätä suoraan suoraan suhteeseen ilman mitään tunnusteluja.

Vierailija
38/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitettu on, ei hyötyä.

1 vuoden ja 8kk aikoinaan jaksoin käyttää kahta sovellusta. Ei matcheja.

M

Vierailija
39/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen joka palvelusta mutta seuraa ei saa. Viimeisten 2 vuoden aikana kun olen hakenut ei yhtään mätsiä.

Ei ole väliä millainen olen persoonalta, koulutukselta, työ, status, jne. jne. kun ei vaan kellään ole kiinnostusta. 

Tyhmyyden yksi määritelmähän on se että yrittää ratkaista ongelmaansa uudelleen ja uudelleen tavalla mikä ei toiminut ensimmäiselläkään kerralla.

Vierailija
40/64 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tavata naisen livenä. Sellaisena kuin hän on.

Kyllä ne nettideititkin tavataan jossain vaiheessa ihan livenä sellaisena kuin he ovat. 

Yli 90% miehistä häviää ennen tapaamista. Eli valtaosa etsii vain fantasiaa ja runqqumateriaalia. Ei ole käytetyn ajan ja vaivan arvoista, ja mukaan mahtuu vielä pelottavia/uhkaavia häiriintyneitäkin joista menee melkein yöunet. Ei todellakaan ole mikään "helppo nakki" naisillekaan, ennemmin traumatisoiva ja vainoharhaiseksi tekevä.