Espoon Sunassa/ Saarniraiviossa asuvat/ asuneet
Muutto edessä ja Espoossa haluaisimme asumista jatkaa. Suna/Saarniraiviossa vähän alhaisemmat hinnat huokuttaa, mutta alueen maine mietityttää. Kokemuksia ja mielipiteitä haluaisin siis kuulla.
Kommentit (9)
mutta käytiin katsomassa sieltä asuntoa, kun haluttiin myös espooseen ja siellä halvimmat hinnat. Alue on kuitenkin itselleni liian hirvee, rumia takloja, paljon vuokrataloja ja junaradan vieressä..Ei ollut mitään kivaa tai houkuttelevaa. Lisäksi ausnnot oli kauheita ja miljöö ei tehnyt vaikutusta. Tämä siis mun mielipide alueesta. Tuntuu olevan espoon paskin paikka asua....ja halvin
Eihän junanrata kovin läheltä Sunaa tai Saarniraiviota kulje... Omasta mielestäni Suna on ihan kivannäköistä ja -tuntuista aluetta. Paikoittain tosin taloja on aika vieriviereen, mutta rauhallisempia paikkojakin löytyy. Palvelut tosiaan lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Olen asunut Tuomarilassa lapsena siinä Sunan kupeessa ja se oli kyllä ihan nättiä seutua. Suvela/ Kirstinmäki/ Espoon keskus on toki vähän rujomman näköistä.
Lähinnä kiinnostaa onko alue rauhallinen tänä päivänä, millaiset koulut, lapsiystävällisyys yms.
Kiitos tähän saakka vastanneille. Mielipiteet ovat kullanarvoisia koska päätös on suuri.
ja itse en pidä siitä seudusta. Mutta olin ehkä väärä hlö vastaan anyway, koska en ole siellä asunut enkä asu..
Tietysti jos rahkeet riittää niin sitten Espoon väylän toiselle puolelle Kaupunginkallioon. Pelkkiä pientaloja alueella ja hintataso 1/3 Sunaa kalliimpi. Alueelle ei juuri asiattomia kulkeudu, vaikka Espoon keskukseen vain 1.5 km.
... ja niistä kouluista ja päiväkodeista haluaisin vielä kuulla.
500 metriä kun poistui omakotitaloalueelta, niin miljöö muutui kamalaksi. Korkeita ankeita kerrostaloja ja pelkästään ulkomaalaisia. Ulkomaalaiset eivät muuten haittaisi, mutta tarkoittavat usein sitä, että alue on rauhatonta.
Suna ei ole alueena niin syvältä kuin nimi antaa osviittaa; ainakin jos näet tuon paikannimen autosi peruutuspeilistä...
t. Aimo Mela
Koulut on, ja päiväkoteja. Lähimmät kaupat Suvelassa. Bussikin kulkee. Keskuspuisto on ihana ulkoilupaikka. Ihan kelpo paikka minusta. Asunut tässä liepeillä kohta kymmenen vuotta niin kehtaan sanoa tietäväni asiasta jotain...