Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Limsahan on hyvää. Juon mielelläni limsaa/limukkaa. Ja syön limsajäätä.
"Ottaa koppi" ja "jumpata", kun niitä käytetään palaverissa puhuttaessa jostain Powerpointille lätkäistystä häkkyrästä, jonka pitäisi saada kaikki innostumaan silmittömästi ja tekemään jotain, mut ei oikein tiedetä mitä. Nit sitten sitä jumpataan ja odotetaan, että joku muu ottaa kopin.
Äpöstää / äpöstellä
En tiedä onko edes miten yleinen, mutta jostain syystä oon törmännyt tähän viime aikoina useasti.
Tissitakiainen, hyyskä, murresana nuin, kimuli
Useimmat miehen sukupuolielintä kuvaavat sanat, en nyt viitsi luetella tähän, k- ja m-alkuiset nyt esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmä Rämä".
Jokainen yli kolmen hengen nelikymppisten tekorepäisevien tahvojen porukka on jossain vaiheessa elämäänsä "Ryhmä Rämä", joka rämäilee esimerkiksi käymällä katsomassa HPK-Kalpa-peliä tiistai-iltana ja sitten vielä oikeenpa ottavat parit Upciderit siinä vallan.
Tämä tulee vanhasta Speden vitsistä. Jopa mun 70-v. vanhempanikin käyttävät sitä ryhmä rämää, kun menevät eläkeläisten kylpylälomalle Viroon. Heille tulleessa matkatiedottassaankin luki, että Ryhmä Rämä lähtee nyt jne..
Armeijassa käytetään tuollaista ilmaisua, kun ryhmänjohtaja antaa komentoja ryhmälleen, siis ryhmä + ryhmänjohtajan sukunimi. Jos rj:n sukunimi sattuu olemaan Rämä, tulee Ryhmä Rämä.
Jos ei perustu todelliseen tilanteeseen, on ehkä hupiväännös. "Ryhmä Rämä, suunta tämä"
Vierailija kirjoitti:
Äpöstää / äpöstellä
En tiedä onko edes miten yleinen, mutta jostain syystä oon törmännyt tähän viime aikoina useasti.
Mitä mahtaa tarkoittaa?
Pissi. Etenkin kun aikuiset ihmiset (naiset) käyttää sitä. Rasittava.
Etupylly on toinen.
muksu, meidän neiti, ano (kun tarkoitetaan anonyymiä), topakka, piuha, koiruli, pippelöidä
Vierailija kirjoitti:
!
Limsa ei ole läheskään niin ällö kuin alkukirjaimeksi vaihdettaisiin p ja vielä loora perään, yöks.
Ottakaa koppi tästä keskustelusta vauvalaiset!
kippo. paituli. taapero.
on muitakin vaan ei tuu nyt mieleen :D
Läppäri, jos kerran häppäritkin
Parhain, parhaimmat. Vi**u, parasta parempaa ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipirteää JESS-huudahdusta.
Käsien Läpsäys - gimme five. Oksettaa.
Kera, enään, ihan sikana, ihan homona.