Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Siis näitähän on monia. Se jos joku sanoo keksiä ''seksilöiseksi''.
Inhoan yli kaiken sanaa ''ruikkari'' eli ruisleivästä tulee .. En vaan kestä.
Kaikki kutsuu tupakkaa aina röökiksi tai kessuksi. Mun kaveri sanoo aina "röögeri" ja "kesander". Esim. Heitä yks röögeri tai käydäänkö kesanderilla :D Lisäks se kutsuu keskiolutta keskiketteräks :DDD Nää on tosin ihan hauskoja. m27
Vieläkö joku käyttää sanaa hektinen, koiruus ja koiruli myös niin yök samoin kuin jonkun jo mainitsema ihanuus, Facebookissa tulee vastaan välillä.
Mulla pistää ehkä eniten silmään ja korvaan pottu ja lätty.
- pinnat, kun puhutaan luvuista (nyt tuli tappiota niin ja niin monta pinnaa). Joo ja se ota koppi tästä ja tästä asiasta.
- proteiini ja herkku (puhutaanko nyt kanasta, jäätelöstä vai mistä?)
- ja nykypäivän sana: treeni! Montakohan kertaa päivässä tuon sanan kuulee.
Nämä nyt särähtää minun korvaan aina;-)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku käyttää sanaa hektinen, koiruus ja koiruli myös niin yök samoin kuin jonkun jo mainitsema ihanuus, Facebookissa tulee vastaan välillä.
Siis koiruus on just niin paras sana! Mä käytän sitä varmaan just sen takia koska se on niin perseestä.
Vierailija kirjoitti:
skumppa *oksuhymiö*
Oksuhymiö
Masuasukki, taapero ja TRENDIKÄS. Verenpaine nousee kun noi kuulen. Joskus kaupas kun myyjä kehuu jotain kattelemaani vaatetta/tuotetta trendikkääksi niin sanon että ai, jätänpä sitte ostamatta.
Teeppari, meikäläinen, kera... yyyyyhh
Joku "sipsiä" syövä mielensäpahoittaja poistatti viestini :D
Toimesta, siis enkun käännössana, kun lauseen subjektia tarkoitetaan
Reporankana
Mässy
Hakusessa ( tuota on joka helvetin kirppisilmoitus täynnä)
Mahku (mahdollisuus)
Mallata
Himmata
Vierailija kirjoitti:
Mulla pistää ehkä eniten silmään ja korvaan pottu ja lätty.
- pinnat, kun puhutaan luvuista (nyt tuli tappiota niin ja niin monta pinnaa). Joo ja se ota koppi tästä ja tästä asiasta.
- proteiini ja herkku (puhutaanko nyt kanasta, jäätelöstä vai mistä?)
- ja nykypäivän sana: treeni! Montakohan kertaa päivässä tuon sanan kuulee.
Nämä nyt särähtää minun korvaan aina;-)
Lettu on paljon pahempi kuin lätty. Kuulostaa naisen alapäältä.
"Ryhmä Rämä".
Jokainen yli kolmen hengen nelikymppisten tekorepäisevien tahvojen porukka on jossain vaiheessa elämäänsä "Ryhmä Rämä", joka rämäilee esimerkiksi käymällä katsomassa HPK-Kalpa-peliä tiistai-iltana ja sitten vielä oikeenpa ottavat parit Upciderit siinä vallan.
Juuri pari päivää sitten ihmettelin, miksi minua ärsyttää niin paljon sana "blogiyhteisö".
En tiedä, ärsyttää vaan.
koiruus on kamala sanuus
koiruli on kamala sanuli
Päivän korvamato. :D