Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
koiruus on kamala sanuus
koiruli on kamala sanuli
Koirulin pennelit on niin söppeleitä etten kestä!!
Yöök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pistää ehkä eniten silmään ja korvaan pottu ja lätty.
- pinnat, kun puhutaan luvuista (nyt tuli tappiota niin ja niin monta pinnaa). Joo ja se ota koppi tästä ja tästä asiasta.
- proteiini ja herkku (puhutaanko nyt kanasta, jäätelöstä vai mistä?)
- ja nykypäivän sana: treeni! Montakohan kertaa päivässä tuon sanan kuulee.
Nämä nyt särähtää minun korvaan aina;-)
Lettu on paljon pahempi kuin lätty. Kuulostaa naisen alapäältä.
Ai, mä puhun aina letuista. En ole koskaan ajatellut sitä alapään asiana:-)
Tuoksuttaa. Törmäsin jopa ihmiseen, joka käyttää tätä verbiä. Ei mielestäni ole suomenkieltä. Jos on jotain murretta niin harvinaisen vammaista. Lehdissäkin on käytetty tätä kammottavaa ilmaisua.
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmä Rämä".
Jokainen yli kolmen hengen nelikymppisten tekorepäisevien tahvojen porukka on jossain vaiheessa elämäänsä "Ryhmä Rämä", joka rämäilee esimerkiksi käymällä katsomassa HPK-Kalpa-peliä tiistai-iltana ja sitten vielä oikeenpa ottavat parit Upciderit siinä vallan.
Tämä tulee vanhasta Speden vitsistä. Jopa mun 70-v. vanhempanikin käyttävät sitä ryhmä rämää, kun menevät eläkeläisten kylpylälomalle Viroon. Heille tulleessa matkatiedottassaankin luki, että Ryhmä Rämä lähtee nyt jne..
hulppea
Kiitos nettilehtien asuntoesittelyjen, jotka rakastavat tätä hölppeää adjektiivia.
Multimedia
Mobiili
Vihapuhe
Ylipäätään, ylipäänsä
Budjettiriihi
Mokkula
tissukka=rintaliivit, argh hirveä sana
Ketä-sana korvaamassa sanaa kuka
0,5 limu ilmaiseksi (terveellinen maito maksaa, vaikka on kaupassa halvempaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmä Rämä".
Jokainen yli kolmen hengen nelikymppisten tekorepäisevien tahvojen porukka on jossain vaiheessa elämäänsä "Ryhmä Rämä", joka rämäilee esimerkiksi käymällä katsomassa HPK-Kalpa-peliä tiistai-iltana ja sitten vielä oikeenpa ottavat parit Upciderit siinä vallan.
Tämä tulee vanhasta Speden vitsistä. Jopa mun 70-v. vanhempanikin käyttävät sitä ryhmä rämää, kun menevät eläkeläisten kylpylälomalle Viroon. Heille tulleessa matkatiedottassaankin luki, että Ryhmä Rämä lähtee nyt jne..
Armeijassa käytetään tuollaista ilmaisua, kun ryhmänjohtaja antaa komentoja ryhmälleen, siis ryhmä + ryhmänjohtajan sukunimi. Jos rj:n sukunimi sattuu olemaan Rämä, tulee Ryhmä Rämä.
AP: mainitsemaasi "limsaa" inhottavampia ovat limonadi-sanan muut lempinimet: limppari, limppa, limpska, limska. Kaikkia olen kuullut käytettävän, ja kaikista tulee limainen mielleyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmä Rämä".
Jos se on Speden vitsistä, eikö se silloin olisi Ryhmä Rähmä?
Vierailija kirjoitti:
0,5 limu ilmaiseksi (terveellinen maito maksaa, vaikka on kaupassa halvempaa).
Mitäääh??
Vierailija kirjoitti:
Muksu. Se on j***lauta lapsi tai kakara. "Meidän muksut". Kertoo ihmisestä kaiken.
En tykkää hirveästi itsekään muksusta, mutta se on sentään jossain määrin sympaattiseksi tarkoitetettu kutsumanimi lapselle. Kakara on siihen verrattuna kyllä puhtaasti haukkumasana.
Välikausi. Ne ovat syksy ja kevät, eivät mitään epämääräisiä "välikausia"!
Volga, Volga, bensa taikka diisseli, naapurini osti sen, hahhahhahhahha, hei!