Arvostelkaa huviksenne mun päivän syömiset :D
Aamulla luonnonjogurttia ja pähkinöitä sekä pari kuppia kahvia ja vähän maitoa kahvissa
Päivällä pinaattikeitto 2 kananmunalla ja 1 leipä juustolla ja levitteellä
Iltapäivän aikana 1 activia jogurtti ja
1 leipä juustolla ja levitteellä ja banaani
Alkuillasta meni pieni latte terdellä
Illalla vielä luonnonjogurtti+muromysli yhteensä 200g, puolet riisifrutista, 1 kauraleipä juustolla ja levitteellä sekä maistoin ihan pikkusen vaniljajäätelöä
Liikunnoista sen verran, että aamulla kävin kävelyllä about 7-8km ja nyt illalla käyn ehkä vielä juoksemassa 5km.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Pinaatti on suosikkiriistaani.
Pinaattikeitossa ei oo pinaattia kuin väriksi. (20 g) Pääasiassa maitoa, rasvaa ja suurustetta.
Ei pinaattikeitot ole koskaan mitään erityisen rasvaisia.
Tossa sulle ihan perinteisen pinaattikeiton ohje. Voita lautasellisessa n. 12,5 g ja pinaattia 37,5 g.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän syöväni nykyään maitotuotteita melko runsaasti. Jogurteista ja rahkoista tykkään tosi paljon, mutta maitoa en juo, ainoastaan kahviin laitan tilkan. Aikoinaan mulla oli luuston kunto hieman heikentynyt, joten olen pitänyt jogurtti/rahkainnostustani lähinnä positiivisena asiana. Ilmeisesti kannattaa nyt kuitenkin vähentää maitotuotteita vai..?
Ap
En näkisi maitotuotteita tuossa merkittäväksi ongelmaksi. Minusta niitä ei ole mitenkään yltiöpaljon. Nämä onkin jo mainittu, mutta tiivistetysti enemmmän mietityttää
1. Ruuan vähäinen määrä suhteessa liikunnan määrään
2. Kasvisten todella vähäinen osuus
3. Hiilarien laatu (suuri osa vain sokerista)
4. Proteiinin vähäinen määrä
Maistuis mullekin..Kuulostaa kaikki hyviltä. Mielestäni ihan hyvin ja monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän syöväni nykyään maitotuotteita melko runsaasti. Jogurteista ja rahkoista tykkään tosi paljon, mutta maitoa en juo, ainoastaan kahviin laitan tilkan. Aikoinaan mulla oli luuston kunto hieman heikentynyt, joten olen pitänyt jogurtti/rahkainnostustani lähinnä positiivisena asiana. Ilmeisesti kannattaa nyt kuitenkin vähentää maitotuotteita vai..?
Ap
En näkisi maitotuotteita tuossa merkittäväksi ongelmaksi. Minusta niitä ei ole mitenkään yltiöpaljon. Nämä onkin jo mainittu, mutta tiivistetysti enemmmän mietityttää
Maitotuotteissa, banaanissa, pähkinöissä ja kananmunissa on kyllä kaikissa proteiinia.
- Ei ap
Muuten ihan jees mut eikö sulla oo nälkä jos kerran liikut ihan reippaasti ja syöt vaan yhden lämpimän ruuan. Ja kasvikset puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maitotuotteissa, banaanissa, pähkinöissä ja kananmunissa on kyllä kaikissa proteiinia.
- Ei ap
Kyllä, mutta ei tarpeeksi ap:n liikuntamäärällä.
Ja tosiaan luusto on siis kyllä hyvä, ei mitään osteoporoosia. Mutta aikoinaan se oli hieman kuitenkin ns. Ihannetta alempana.
Ap