Arvostelkaa huviksenne mun päivän syömiset :D
Aamulla luonnonjogurttia ja pähkinöitä sekä pari kuppia kahvia ja vähän maitoa kahvissa
Päivällä pinaattikeitto 2 kananmunalla ja 1 leipä juustolla ja levitteellä
Iltapäivän aikana 1 activia jogurtti ja
1 leipä juustolla ja levitteellä ja banaani
Alkuillasta meni pieni latte terdellä
Illalla vielä luonnonjogurtti+muromysli yhteensä 200g, puolet riisifrutista, 1 kauraleipä juustolla ja levitteellä sekä maistoin ihan pikkusen vaniljajäätelöä
Liikunnoista sen verran, että aamulla kävin kävelyllä about 7-8km ja nyt illalla käyn ehkä vielä juoksemassa 5km.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Pinaatti on suosikkiriistaani.
Pinaattikeitossa ei oo pinaattia kuin väriksi. (20 g) Pääasiassa maitoa, rasvaa ja suurustetta.
Siinähän on pinaattia juuri sen verran kuin siihen laittaa. Et voi tietää ap:n pinaattikeiton koostumusta kun se ei sitä kertonut.
En siis ole mikään laihduttaja, painoa nostava, terveysnatsi tai muutakaan. Syön joka päivä eri tavalla. Punaista lihaa ei kamalasti tule syötyä, mutta marjoja syön yleensä paljon ja esim. Niitä ei nyt tässä ole kun en tänään syönyt.
Hiilareista en kyllä ikinä luopuisi. Olen joskus kokeillut ihan huvikseni elämää ilman hiilareita eikä sopinut itselleni olenkaan. Tuntui siltä kuin oma aerobinen kunto olisi yhtäkkiä romahtanut aivan tyystin. Hiilareilla sitten taas jaksan liikkua vaikka kuinka paljon :D
Ap
Oot varmuudella tosi lihava ja haaveilet että joskus olet upea. Miksi et kerro totuutta, että esim maistoit jäätelöä = koko megapaketti + 4dl kinuskia ja leipä tarkoittaa siis koko pakettia ja päälle voita ja pekonia. Mysli tarkoittaa irtokarkkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Pinaattikeitossa ei oo pinaattia kuin väriksi. (20 g) Pääasiassa maitoa, rasvaa ja suurustetta.
Riippuu kuka tekee. Itse laitan 150-200g pinaattia, litran maitoa, 4rkl jauhoja ja voita suurpiirteisesti noin 50g. Aika paljon enemmän kuin väriksi on pinaattia tuossa...
Tuntuu jotenkin vähältä? En tiedä kuvittelenko vain, vai onko tuossa oikeasti melko vähän ruokaa loppupeleissä. Keho kuluttaa kokoajan, myös levossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana mitä settii.
Olipas rakentava kommentti :DD
Ap on 173cm ja paino jotain 57-59kg välillä aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei juoksu kulje ollenkaan, jos en syö hiilareita. Olen huomannut tarvitsevani hiilareita.
Ap
Aktiivinen liikkuja tarvitseekin hiilaria enemmän. Eihän sitä energiaa muusta oikein saa. Ammattiurheilijat eivät varmasti huvikseen vedä suuria määriä pastaa yms.
Ainoa hedelmä on banaani ja kasvis pinaatti. Jogurttia aika paljon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Ei pinaattikeitot ole koskaan mitään erityisen rasvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon maitotuotteita
Mietin samaa. Liikaa minusta.
Minulla olisi ennen lounasta järkyttävä nälkä, jos aamiaiseni olisi noin pieni. Myös iltapäivälle ja illalle tuossa on aivan liian vähän ruokaa liikuntamäärään nähden. Liikkumattomallekin nuo olisivat melko köykäiset syömiset. Ravinteikasta tuossa käytännössä vain pähkinät, keitto (jos itsetehtyä) ja munat, ehkä leipä (jos ei ole vaaleaa pullamössöä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei juoksu kulje ollenkaan, jos en syö hiilareita. Olen huomannut tarvitsevani hiilareita.
Ap
Aktiivinen liikkuja tarvitseekin hiilaria enemmän. Eihän sitä energiaa muusta oikein saa. Ammattiurheilijat eivät varmasti huvikseen vedä suuria määriä pastaa yms.
Täydennän vielä tätä kirjoitustani. Toki on tärkeää myös katsoa, mistä ne hiilarit tulevat. Sokerisilla muromysleillä ei pitkälle jaksa, mutta sokeroimattomat täysjyvä tuotteet jo ihan eri luokan energiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Tossa sulle ihan perinteisen pinaattikeiton ohje. Voita lautasellisessa n. 12,5 g ja pinaattia 37,5 g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaani ainoa kasvis?
Mistä helvetistä sä toisten pinaattikeiton sisällyksen tiedät??
Myönnän syöväni nykyään maitotuotteita melko runsaasti. Jogurteista ja rahkoista tykkään tosi paljon, mutta maitoa en juo, ainoastaan kahviin laitan tilkan. Aikoinaan mulla oli luuston kunto hieman heikentynyt, joten olen pitänyt jogurtti/rahkainnostustani lähinnä positiivisena asiana. Ilmeisesti kannattaa nyt kuitenkin vähentää maitotuotteita vai..?
Ap
Syömishäiriö se ylipainokin on, vai mitä?