Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kaulaan mustelman, nyt mies epäilee että olen pettänyt

Vierailija
17.02.2025 |

Sekoilin jotenkin läppärin kanssa, ja se tipahti kaulan päälle. Olin sängyssä ja selailin nettiä. Sitten kun olin nousemassa ylös, siirsin läppärin pois tieltä, ja se lipesi kädestä tipahtaen kaulan sivuun (väistin ettei osunut kasvoihin).

Mies ei kertakaikkiaan usko, että tällainen olisi mahdollista, ja mököttää nyt. Luulee, että on fritsu. Onko todellakin niin vaikeaa uskoa, että näin voisi käydä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seliseliseli..."somppu" se on rojahtanut päällesi

Vierailija
2/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa simppeliltä kaverilta. Sillä huonolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olisiko edes mitenkään fyysisesti mahdollista että olisit käynyt vieraissa? Jos ei, niin outoa epäillä sitä ensimmäisenä.

Vierailija
4/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattavaa vainoharhaisuutta.

Vierailija
5/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollollol, nyt on huono, minulle on aikoinaan yritetty selittää että imurin letku lipsahti ja osui kaulalle imemään ja avot, fritsu!

Lähti muija hankeen nopeasti. :' D

Vierailija
6/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistattavaa vainoharhaisuutta.

Toki jos ap unohti kertoa olleensa viihteellä ja tulleensa kotiin vasta iltapäivällä nukuttuaan kaverin sohvalla niin sitten kyllä ymmärtää miksi epäilee pahinta

Vierailija
7/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenellekään yli 15-vuotiaalla edes olisi fritsuja? Omaa puolisoa epäilisin pedofiiliksi jos fritsuja tulisi.

Vierailija
8/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenellekään yli 15-vuotiaalla edes olisi fritsuja? Omaa puolisoa epäilisin pedofiiliksi jos fritsuja tulisi.

Työkaverini on 28 v (mies) ja hänen kumppaninsa 51 v (nainen). Miehellä on lähes joka päivä kaulassa kasa uusia fritsuja. :D

Vierailija
9/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep läppäri painaakin niin paljon että mustelmahan siitä tulee. Keksi paremmat selityksen ensi kerralla tai katso ettei petoskumppani tee fritsuja. Sehän halusi vain että jäät kiinni ja sinä et edes osannut peittää jälkiä. 😄

Näin vuosia vaimoa pettäneenä (vaimolla ei ole aavistustakaan) ei koskaan fritsuja, käyn aina suihkussa panojen luona, minulla ei ole selkeitä kellontarkkoja rutiineja, olen hyvä valehtelemaan ja esitän hiukan yksinkertaista tai tyhmää ja unohtelen välillä asioita tarkoituksella, en koskaan osta lahjoja panoille, jos he ostavat minulle heitän kaiken heti veks johonkin julkisen paikan esim kaupan tms roskikseen, jos joku vieras nainen on autossani, tarkistan aina ennen kotiin menoa, ettei heiltä jäänyt mitään ja jos jäi, roskiin vain. Kotiimme en vie ketään. Kerran kotibileissä vaimo sammui aikaisin ja osa juhlijoista jäi yöksi, tietysti käytin tilaisuuden hyväksi, mutta aamulla siivosin vaimon apuna niin siitäkään en jäänyt kiinni. Se kyllä onnistuu kun pokkana vaan valehtelee, tärkentä on, että jos jää kiinni, ei saa myöntää mitään, silloin harhautetaan.

Vierailija
10/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini on 28 v (mies) ja hänen kumppaninsa 51 v (nainen). Miehellä on lähes joka päivä kaulassa kasa uusia fritsuja. :D

Joillekin tulee mustelmia niin helposti ettei tarvitse tekemällä tehdä fritsuja, niitä vaan tulee...

Vierailija
11/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tekee fritsuja jotka haluaa tehdä itsestään numeron.

Vierailija
12/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silloiselle tapailutytölle oli tullut hieronnasta xD

Vierailija
13/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnolla suihin ja sano tämän jälkeen, että tekisitkö muka näin jos olisit juuri pettänyt.

Vierailija
14/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että lehmä sarvella sohaisi.

Vierailija
15/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäristä ei tule mustelmaa.

Mutta tämäkin provo uppoaa palstan naisiin

Vierailija
16/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin tulee mustelmia niin helposti ettei tarvitse tekemällä tehdä fritsuja, niitä vaan tulee...

No ei todellakaan tule. Jos kaula on joka toinen päivä lähes kauttaaltaan mustana niin kyllä ne on nimenomaan tekemällä tehty. :D 

Vierailija
17/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö AP miten ratkaisette ongelman? Menet sänkyyn pitkälleen, mies tulee viereen katsomaan ja tiputat läppärin samalla tavalla uudestaan. Jos tulee fritsu, homma selvä, jos ei, joudut ehkä selittämään enemmän...

Vierailija
18/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep läppäri painaakin niin paljon että mustelmahan siitä tulee. Keksi paremmat selityksen ensi kerralla tai katso ettei petoskumppani tee fritsuja. Sehän halusi vain että jäät kiinni ja sinä et edes osannut peittää jälkiä. 😄

Näin vuosia vaimoa pettäneenä (vaimolla ei ole aavistustakaan) ei koskaan fritsuja, käyn aina suihkussa panojen luona, minulla ei ole selkeitä kellontarkkoja rutiineja, olen hyvä valehtelemaan ja esitän hiukan yksinkertaista tai tyhmää ja unohtelen välillä asioita tarkoituksella, en koskaan osta lahjoja panoille, jos he ostavat minulle heitän kaiken heti veks johonkin julkisen paikan esim kaupan tms roskikseen, jos joku vieras nainen on autossani, tarkistan aina ennen kotiin menoa, ettei heiltä jäänyt mitään ja jos jäi, roskiin vain. Kotiimme en vie ketään. Kerran kotibileissä vaimo sammui aikaisin ja osa juhlijoista jäi yöksi, tietysti käytin tilaisuuden hyväksi, mutta aamulla siivosin vaimon apuna niin siitäkään en jäänyt kiinni. Se kyllä onnistuu kun pokkana vaan valehtelee, tärkentä on, että jos jää kiinni, ei saa myöntää mitään, silloin harhautetaan.

Miksi tässä on näin paljon alapeukkuja? Tämä on totisinta totta. Vaimo hehkuttaa aina kaikkialla minua puolisona ja kumppanina, niin myös vaimon ystävät. Heitäkin olen muutamaa laittanut tilaisuuden tullen. 😄 Ja niitä tilaisuuksiahan tulee, kun vaimo ottaa minut usein mukaan illanviettoihin ja saan näyttää kaikille, miten hyvä mies olenkaan. Elämä ei ole lainkaan ankiaa, eikä asiat ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
19/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen kun sait vessakäynnistä sukupuolitaudin?

Vierailija
20/20 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sait sukupuolitaudin kirjaston näppäimistöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi