Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin ukkomieheen. Ystäväni sai puhuttua minut unohtamaan hänet. Nyt mies haluaisi suhteen kanssani.

Vierailija
10.08.2017 |

Nyt en tiedä aloittaako suhde vai sanoa miehelle että suhde alkaa vasta eron jälkeen. Enkö olisi kummassakin tapauksessa vain laastarisuhde? Pelottaa jos mies eroaa ja en ole hänen odotuksen arvoinen. Syyttääkö minua erosta? Mies on ihana kunnollinen ja sovimme toisillemme.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja, taas ukkomies?

Vierailija
22/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan aloita suhdetta! Itsellä sitä kesti viisi vuotta, mies ei eronnut. Lopetin suhteen kaksi vuotta sitten ja en ole päässyt asiasta yli vieläkään. Olen toki elämääni jatkanut ihan normaalisti ja seurustelenkin nykyään. Asia kuitenkin vaivaa edelleen, kova ikävä ja joskus tunnen suoranaisesti tuskaa. En voi puhua asiasta kenellekään, koska kaikki tapahtui salassa. Ehkä sen takia en pääsekään irti, yleensä kariutuneet jutut kun voi kaluta ystävien kanssa loppuun. Suren lähinnä sitä, että annoin miehen tavallaan käyttää hyväkseen minua ja annoin sen kaiken tapahtua :( Elämäni suurin virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden kuluttua ihmettelet, mitä näit miehessä. Mä voin kertoa sulle sen jo nyt. Petturin, joka ei muuta sun vuoksi tapojaan. Höynäytettäviä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme